Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Горивен филтър на бензиновите Lancer-и след 2008г.


tzenov

Препоръчано мнение

Здравейте, тия дни ще правя 100к. км. и се зачудих за горивния филтър. Досега не съм го сменял, но и не ми е давал ядове. Някой да е сменял, да даде инфо за цени, трудно ли се сменя и т. н ?

 

Реших, освен пистовия ремък с ролки и обтегач да сменя свещите и маслото в скоростите. Някой да знае колко масло побира механична скоростна кутия и на какъв интервал дават да се сменя маслото и?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кутията събира около 2.5 л. масло и е хубаво че си решил да го сменяш.

 

За пистовия ремък има сервизна кампания, подменят го в БС без пари, ама твоята май беше американка и няма да те огрее тази кампания...

 

Ролките са нереално скъпи за тази кола и са пластмасови, аз ги подмених всичките 3 с метални.

 

Бензиновият филтър се сменя лесно, сваля се задната седалка (2 клипса), дига се 1 капак на резервоара, разкачваш маркучите, развиваш 6 или 8 бяха болтчетата на вътрешния капак и излиза конзолата със все горивната помпа. Там вече ще се ориентираш как да изкараш помпата от конзолата, филтъра е на дъното на конзолата и излиза с помпата.

 

Препоръчвам ти да правиш тази процедура при минимално количество гориво в резервоара, след като ти светне лампата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кутията събира около 2.5 л. масло и е хубаво че си решил да го сменяш.

 

За пистовия ремък има сервизна кампания, подменят го в БС без пари, ама твоята май беше американка и няма да те огрее тази кампания...

 

Ролките са нереално скъпи за тази кола и са пластмасови, аз ги подмених всичките 3 с метални.

 

Бензиновият филтър се сменя лесно, сваля се задната седалка (2 клипса), дига се 1 капак на резервоара, разкачваш маркучите, развиваш 6 или 8 бяха болтчетата на вътрешния капак и излиза конзолата със все горивната помпа. Там вече ще се ориентираш как да изкараш помпата от конзолата, филтъра е на дъното на конзолата и излиза с помпата.

 

Препоръчвам ти да правиш тази процедура при минимално количество гориво в резервоара, след като ти светне лампата.

 

 

Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което си написал за горивния филтър е само частично вярно, това което казваш е цедката на помпата (поне така го разбирам от написаното), обикновенно няма смисъл да я сменяш (разбира се след като си разглобил, по-добре я смени защото е евтина). Горивния филтър е цялата горна част на кошницата на помпата номера е 1770A106, снимки - google. Цената е неприятна.

 

Миро, това е целият pump housing или както аз го нарекох - конзола.

Иначе да, имам предвид цедката, която е реално филтриращият елемент преди помпата.

Сега видях, че това 1770A106 е филтриращ елемент и е след помпата в кожуха около помпата.

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което си написал за горивния филтър е само частично вярно, това което казваш е цедката на помпата (поне така го разбирам от написаното), обикновенно няма смисъл да я сменяш (разбира се след като си разглобил, по-добре я смени защото е евтина). Горивния филтър е цялата горна част на кошницата на помпата номера е 1770A106, снимки - google. Цената е неприятна.

 

Колко неприятна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Оригинален през Мицубиши около 400лв.

Алтернативни варианти, колегата е показал цени, само сравнявайте преди евентуална поръчка, защото има много грешки при приравняването.

Миро, на моята тези неща сменяни ли са? Има ли нужда и смисъл изобщо да се подменят и двете неща? Ценов е на 100к., а Аз на 200к.?!?!?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай, ако започне да ти прави проблеми филтъра ще разбереш, а и ти караш на газ.

Как така на газ?!?!?!?! Карам на всичко с каквото разполагам, като гориво бе Миро!!! Хахахаха, все пак 96 000км са изминати само на бензин, а след това до 200 000км мисля, че поне още едно 15-20 000км също на бензин.

В какво ще се изразят тези "проблеми"?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Да не отварям нова тема, искам да споделя малко опит с горивния филтър на предишните Лансери. Имах точно симптомите които Мирослав описва по горе и реших да си поиграя с колата. На 165к км е в момента и никога не беше сменян филтъра. Вчера го смених и колата направо литна, върви все едно е друга кола. Днес го разрезах на две и да споделя доста мърсотия имаше, направо си беше запушен жестоко. От сега започвам по-честа смяна на макс 80к км Заедно със ангренажен ремък, всичко над тези километри според мен е прекалено много. Ще кача снимки в гараж под Лансера който имам.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...