Премини към съдържание

Проблем със запалването!


DonMitak

Препоръчано мнение

Здравейте , карам GDI 1999 , рамата е XMCLNDA2AWF137575.Колицата ми онзи ден много резко в движение просто угасна! Попрочетох доста от написаното тук , но за съжаление не открих сходен проблем.Моля дайте идея какво може да е ! Вчера махнах акумулатора за 10 мин. и тя след това запали но работи 5 минути и отново без никакво предупреждение просто умря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва си диагностика,най-вероятно някой от датчиците по двигателя или коляновия вал е заминал.Може и бензиновата помпа нещо да прекъсва. :mitsu-smiley:

Редактирано от james_bond
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор!Днес ми остана малко време и оглеждайки махнах изходящия маркуч на помпата в резервоара и завъртях мотора.Никакво гориво не изхвърля!Та въпроса ми е има ли нещо преди помпата което може да е повредено или това е 100% повредена помпа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такъв проблем преди 3 години, бензиновата помпа е, тя е изчислена за 150к км, а е изкарала 300к км, дошло и е времето, лесно се сменя, махаш задната седалка откачаш маркуча и връткаш капачката и вадиш, аз взех 2ра ръка по обява и с еконт (то е едно двигателче, ако намериш такова още по тънко става). Смених и бензиновия филтър, който е под въздушния филтър, там ще си трябва малко чалъми, майстор най-добре.

http://malkom.eu/image/cache/data/MR179485-640x500.JPG

97664946_3_585x461_originalna-benzinova-pompa-za-mitsubishi-karizma-chasti.jpg

Редактирано от milenpi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли да се разкачи акумулатора преди да махнеш маркучите? :mitsu-smiley:

Редактирано от james_bond
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че като не е на ключ контакт няма ток. Ще добавя, че с новата помпа имам малко разминаване с показание бензин, някъде 3-5 литра по-малко, има нужда и от калибрация на нивомера, но аз си знам, че като е на червено имам още 5 литра:)плюс резервата.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм!в такъв случай преди да е дошла помпата да питам,има ли трик за регулиране на нивомера или това е трудно постижимо в домашни условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, то това е променлив резистор и тел с поплавък, забравил съм, но или променяш позицията на резистора (или четката) или огъваш поплавъка, но мисля че малко вероятно да има отклонения, може просто моето да е било кривнато от демонтаж, транспорт, кой знае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На капака на ангренажа има букса дето влиза в датчик...по невнимание бях изкривил датчика и тая букда на капака не влизаше добре-докато набирах прекъсна и оборотомера подмина 8 хил и изгасна. Не запали колата докато не разглобих това което бях пипал край ангренага за да забележа грешката си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Тъй! Благодаря ви за отделеното време приятели.Смених помпата и всичко е ок.Да кажа две приказки за четящите в бъдеще с проблемна бензинова помпа. Да махнеш клемата на акумулатора при подмяна на бензинова помпа е желателно от гледна точка на безопасност,но също толкова важно е да се махне капачка та на резервоара ☺ В противен случай при отстраняване на входящия маркуч , заради вакуума в резервоара от входа на помпата бликва сериозно количество бензин! Така ще си осигури траен бензинов аромат в купето,а това изобщо не е приятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...