Премини към съдържание

DonMitak

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Berlin

DonMitak's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. DonMitak

    Проблем със спирачки

    Здравейте ! Повечето от описаните проблеми се дължат на нещо елементарно приятели ! Има едно маркуче от сервото което влиза във колекторите –дано успея да го обясна. Намира се от ляво на дросела в задната му страна. Въпросното маркуче влиза в колекторите посредством щуцер. С ключе отвийте щуцера и вероятно ще установите че е запушен. След елементарно почистване спирачките стават като нови ,ако докато е бил запушен не е блокирал някой спирачен цилиндър. Успех и дано успях да обясна !
  2. Може би е важно да кажа , че всичко това започна след смяна на ангренажен ремък, заедно помпата и клиновиден ремък. Със сигурност в понеделник съм отново при майстора , но ми се искаше ако някой има опит да сподели за да имам малко предварителна информация. :rolleyes:
  3. Карам GDI 99 година и от днес имам гадно виене при въртене на волана. Шума определено идва от към помпата и на място при въртене е като сирена. В движение се чува също но е по скоро като все едно си цедя течност между зъбите. Помагайте с идей приятели .
  4. Тъй! Благодаря ви за отделеното време приятели.Смених помпата и всичко е ок.Да кажа две приказки за четящите в бъдеще с проблемна бензинова помпа. Да махнеш клемата на акумулатора при подмяна на бензинова помпа е желателно от гледна точка на безопасност,но също толкова важно е да се махне капачка та на резервоара ☺ В противен случай при отстраняване на входящия маркуч , заради вакуума в резервоара от входа на помпата бликва сериозно количество бензин! Така ще си осигури траен бензинов аромат в купето,а това изобщо не е приятно.
  5. Хм!в такъв случай преди да е дошла помпата да питам,има ли трик за регулиране на нивомера или това е трудно постижимо в домашни условия.
  6. Благодаря , вече поръчах помпа за 32 € ! Като дойде и запаля ще черпя ... 😏
  7. Благодаря за бързия отговор!Днес ми остана малко време и оглеждайки махнах изходящия маркуч на помпата в резервоара и завъртях мотора.Никакво гориво не изхвърля!Та въпроса ми е има ли нещо преди помпата което може да е повредено или това е 100% повредена помпа.
  8. Здравейте , карам GDI 1999 , рамата е XMCLNDA2AWF137575.Колицата ми онзи ден много резко в движение просто угасна! Попрочетох доста от написаното тук , но за съжаление не открих сходен проблем.Моля дайте идея какво може да е ! Вчера махнах акумулатора за 10 мин. и тя след това запали но работи 5 минути и отново без никакво предупреждение просто умря!
  9. DonMitak

    Бензинов филтър Gdi

    Здравейте! Карам Crisma GDI 1999- XMCLNDA2AWF137575 е рамата. Вчера много резко, по време на движение колата угасна. Днес опитах да я запаля и за мое учудване тя се отзова :icon_thumbup: но за 10 минути и отново без никакви предварителни симптоми рязко умря! Въпроса ми е имам ли и аз допълнителен бензинов филтър и изобщо възможно ли е така внезапно и окончателно да гасне кола заради глупавия филтър!? Мина ми през ум и махах акумулатора за 10 минути , но ефекта е нула! Моля помагайте!
×
×
  • Създаване...