DonMitak Публикувано 18 ноември 2016 Сподели Публикувано 18 ноември 2016 Здравейте , карам GDI 1999 , рамата е XMCLNDA2AWF137575.Колицата ми онзи ден много резко в движение просто угасна! Попрочетох доста от написаното тук , но за съжаление не открих сходен проблем.Моля дайте идея какво може да е ! Вчера махнах акумулатора за 10 мин. и тя след това запали но работи 5 минути и отново без никакво предупреждение просто умря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 18 ноември 2016 Сподели Публикувано 18 ноември 2016 (редакция) Трябва си диагностика,най-вероятно някой от датчиците по двигателя или коляновия вал е заминал.Може и бензиновата помпа нещо да прекъсва. :mitsu-smiley: Редактирано 18 ноември 2016 от james_bond Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonMitak Публикувано 18 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2016 Благодаря за бързия отговор!Днес ми остана малко време и оглеждайки махнах изходящия маркуч на помпата в резервоара и завъртях мотора.Никакво гориво не изхвърля!Та въпроса ми е има ли нещо преди помпата което може да е повредено или това е 100% повредена помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenpi Публикувано 19 ноември 2016 Сподели Публикувано 19 ноември 2016 (редакция) И аз имах такъв проблем преди 3 години, бензиновата помпа е, тя е изчислена за 150к км, а е изкарала 300к км, дошло и е времето, лесно се сменя, махаш задната седалка откачаш маркуча и връткаш капачката и вадиш, аз взех 2ра ръка по обява и с еконт (то е едно двигателче, ако намериш такова още по тънко става). Смених и бензиновия филтър, който е под въздушния филтър, там ще си трябва малко чалъми, майстор най-добре.http://malkom.eu/image/cache/data/MR179485-640x500.JPG Редактирано 19 ноември 2016 от milenpi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonMitak Публикувано 19 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2016 Благодаря , вече поръчах помпа за 32 € ! Като дойде и запаля ще черпя ... 😏 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 19 ноември 2016 Сподели Публикувано 19 ноември 2016 (редакция) Не трябва ли да се разкачи акумулатора преди да махнеш маркучите? :mitsu-smiley: Редактирано 19 ноември 2016 от james_bond Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenpi Публикувано 19 ноември 2016 Сподели Публикувано 19 ноември 2016 (редакция) Мисля, че като не е на ключ контакт няма ток. Ще добавя, че с новата помпа имам малко разминаване с показание бензин, някъде 3-5 литра по-малко, има нужда и от калибрация на нивомера, но аз си знам, че като е на червено имам още 5 литраплюс резервата. Редактирано 20 ноември 2016 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonMitak Публикувано 20 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2016 Хм!в такъв случай преди да е дошла помпата да питам,има ли трик за регулиране на нивомера или това е трудно постижимо в домашни условия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenpi Публикувано 20 ноември 2016 Сподели Публикувано 20 ноември 2016 Нямам идея, то това е променлив резистор и тел с поплавък, забравил съм, но или променяш позицията на резистора (или четката) или огъваш поплавъка, но мисля че малко вероятно да има отклонения, може просто моето да е било кривнато от демонтаж, транспорт, кой знае. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 21 ноември 2016 Сподели Публикувано 21 ноември 2016 На капака на ангренажа има букса дето влиза в датчик...по невнимание бях изкривил датчика и тая букда на капака не влизаше добре-докато набирах прекъсна и оборотомера подмина 8 хил и изгасна. Не запали колата докато не разглобих това което бях пипал край ангренага за да забележа грешката си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonMitak Публикувано 29 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2016 Тъй! Благодаря ви за отделеното време приятели.Смених помпата и всичко е ок.Да кажа две приказки за четящите в бъдеще с проблемна бензинова помпа. Да махнеш клемата на акумулатора при подмяна на бензинова помпа е желателно от гледна точка на безопасност,но също толкова важно е да се махне капачка та на резервоара ☺ В противен случай при отстраняване на входящия маркуч , заради вакуума в резервоара от входа на помпата бликва сериозно количество бензин! Така ще си осигури траен бензинов аромат в купето,а това изобщо не е приятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.