SNS Публикувано 11 ноември 2016 Сподели Публикувано 11 ноември 2016 Едното рамо се е извадило от оста към мотора за чистачките. Като гледам пластмасата е износена и леко сцепена и много лесно излиза от леглото. Не ми се иска да търся втора употреба, понеже състоянието ще е сходно. Какъв вариант да предприема? Предполагам няма как да взема самата пластмаса, но дали няма как да се отлее на специалист? http://media.snimka.bg/s1/5670/037584673-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2016 Сподели Публикувано 11 ноември 2016 Едното рамо се е извадило от оста към мотора за чистачките. Като гледам пластмасата е износена и леко сцепена и много лесно излиза от леглото. Не ми се иска да търся втора употреба, понеже състоянието ще е сходно. Какъв вариант да предприема? Предполагам няма как да взема самата пластмаса, но дали няма как да се отлее на специалист? http://media.snimka.bg/s1/5670/037584673-big.jpg?r=0....слагаш рамото на оста и с бормашина пробиваш една дупчица 4мм, .....вземаш една рапитка 4мм и стягаш умерено ,като дълбочината на дупката е примерно 5мм ,а рапитката да е 10мм.....това се прави с цел ,рапитката да стегне долу дъното преди да стяга пластмасата на рамото..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 11 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2016 Нещо не схващам точно на кое място да е дупката? Нали имаш предвид, че рамото трябва да го вкарам разглобено, а там няма много достъп, това е страната от към мотора на чистачките. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2016 Сподели Публикувано 11 ноември 2016 Нещо не схващам точно на кое място да е дупката? Нали имаш предвид, че рамото трябва да го вкарам разглобено, а там няма много достъп, това е страната от към мотора на чистачките. :rolleyes:....те това рамо ,което показваш на снимката, го сложи обратно на ябълката, после с бургийката дупчиш отгоре пластмасата на рамото и ябълката примерно 8мм. дълбочина с бургийка 4мм. примерно.....след това с рапитка Ф-4мм и достатъчно дълга завий в дупката така, че когато тя опре долу в дъното, леко да притегне рамото към ябълката,а самия пластмасов накрайник дупката да е по широка ,примерно 4.5мм...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 12 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2016 Разбрах, прихващам с рапидка леглото на пластмасата към ябълката. Но нали ябълката се намира на самият мотор на чистачките в разглобен вариант не е проблем. Но после така или иначе трябва мотора да е от едната страна към двигателя а рамото минава през една малка дупка към него и там няма място за пристягане, само трябва да щракне, не виждам друг начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 ноември 2016 Сподели Публикувано 12 ноември 2016 Разбрах, прихващам с рапидка леглото на пластмасата към ябълката. Но нали ябълката се намира на самият мотор на чистачките в разглобен вариант не е проблем. Но после така или иначе трябва мотора да е от едната страна към двигателя а рамото минава през една малка дупка към него и там няма място за пристягане, само трябва да щракне, не виждам друг начин......разглобяваш и вадиш всичко , рамото, стойката с трите винчета(там трябва да внимаваш .защото се късат лесно), и моторчето,т.е. вадиш всичко,правиш това по горе къде съм го описал и монтираш всичко по обратния ред в буквалния смисъл.....когато правиш това, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО МАХНИ клемата на акумулатора ,или поне се убеди че ключа НЕ е на волана.....защото съм виждал как електромоторчето къса пръсти в случай че си го оставил включено.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 13 ноември 2016 Сподели Публикувано 13 ноември 2016 Колега, провери из темите. Имаше една, в която много подробно се разискваше профилактиката на чистачките. Аз лично съм я ползвал и беше много полезна. Когато свалих чистачките си, не изглеждаха така, но не можеха да се движат. По спомени, ставаха месингови втулки от Пасат 1, но не полня от какъв детайл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 ноември 2016 Сподели Публикувано 13 ноември 2016 (редакция) Стартерна втулка от към скоростите за Пазат Б3 1990 1.8 Моно 80ст/бр от Франсизкуп . Само че тук май друг е проблема който обсъждат ако не се лъжа .. Редактирано 13 ноември 2016 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Извинявам се, грешка. Втулката е за оста на перата, не на мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Промених малко идеята на Пламен и в крайна сметка сътворих това, но пак е временно решение на проблема. Тия пластмаси са вече на 15г. и всички са напукани и не зная още колко ще издържат.Дали няма възможност да се отлее на ново тази пластмаса или да се намери заместител от нещо което се продава ново? http://media.snimka.bg/s1/5676/037595722-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5676/037595723-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.