Премини към съдържание

Ламбда сонда


MuxoB

Препоръчано мнение

Здравейте , колеги!

 

Въпросът ми към вас е някой сменял ли е ламбда сонда на Mitsubishi Space star 1.3 86 hp ( моделът е с 1 ламбда сонда преди катализатора )?

Имали нещо по-специфично относно смяната й, какви са симптомите и с каква точно се заменя тя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На предишното Старче,82к.с. беше,я смених с заместител някакъв за около 55лв.Оригиналната мисля че беше около 140лв.

Разлика във вървенето и разхода веднага си пролича в по-добра посока.

Смяната едва ли ще те затрудни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А от какво се оплаквахте, за да я смените? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Беше малко по мудна,беше й изгорял подгрева.Просто тогава и пуснах една диагностика и излезе наяве проблема.Може и с мултицет да я хванеш.Разлика определено има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте,колеги,И аз мисля,че имам проблем с ламбда сондата на моя Спейс 1.3 86 коня.На свободна предавка при загрял двигател,светка чек лампа и двигателя се форсира.Моля за съвет каква марка да търся или някакъв партномер.Смяната лесно ли става? Трябва ли канал,подемник има ли нещо специфично при смяната?

Редактирано от bordeaux
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помагайте със съвети, колеги!! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чек лампата и форсирането може да е от доста неща.Диагностика правил ли си или поне премери ламдата с мултицета?

Ако смуче въздух от някъде след дросела пак ще се вдигат оборотите.Не сменяй нещо преди да си сигурен на 100%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при диджея преди време,той прави диагностика.Каза,че първа ламбда сондата не работи(тогава нямаше никакви проблеми)и тпс датчика е заминал.ТПС е сменен,колата беше ОК и от скоро ги прави тези номера с само форсиране и светкане на чека.Ако смуче въздух би трябвало да е постоянно си мисля,а не да се появява от време на време.Може би ще направя отново диагностика пък да видим какво ще излезе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@bordaeux , би ли споделил какви трябва да са показанията на Мултицета и малко по-подробни пояснения как да я премерим?

 

Благодаря!

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат и аз какви стойности трябва да се мерят с мултицета,на диагностиката показанията бяха на скала и там нямаше никаква амплитуда(равна черта)Ще видя утре какво ще правя,може би ще сменявам направо ламбда сондата и ще докладвам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докладвай , колега! Ако успееш да я смениш сподели и модела и откъде си я взел! :)

 

Поздрави! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези ламбди май бяха с четири кабела,два са за подгрева,един за маса и един за сигнала.Трябва да настройте мултицета да измерва волтове-до 20V.

На загряла кола измервате напрежението между масата и сигналния кабел.Напрежението трябва да се колебае постоянно в интервала от 0,2 до 0,9 волта.Това означава,че сондата си работи коректно и коригира смесите.Не е нужно да режете кабелите просто забийте по една игла в двата проводника и там свържете мултицета.

Какви са болките на ламбдата:

1. "Забила" - застава на едно показание и не го променя независимо дали давате газ или не.

2. "Полудяла" - обратния вариант - много често мени показания в широки граници.

3. Прекъснато подгряване - тогава за да достигне работна температура минава много време, защото се подгрява само от газовете.

 

Моята като я сменях купих от Косер заместител,че оригиналната беше доста по-скъпа.Ефекта беше положителен-разхода падна и динамиката се подобри.

Редактирано от willow75bg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!Установих,че при мен е проблема е от новия ТПС(китайски),сложих стария и колата спря да се самофорсира и да светка чека.Оборотите сега са сравнително стабилни.Сега проблема е,че като паркирам и натоваря хидравликата и колата гасне(може би нещо със стъпковото моторче)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!Установих,че при мен е проблема е от новия ТПС(китайски),сложих стария и колата спря да се самофорсира и да светка чека.Оборотите сега са сравнително стабилни.Сега проблема е,че като паркирам и натоваря хидравликата и колата гасне(може би нещо със стъпковото моторче)

Провери и датчика на помпата на хидравликата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не го знам къде се намира.Ще огледам утре,някакви насоки какво да му гледам,меря?

Извинявам се закъснението.

Датчика е навит на самата помпа.Можещ да го пробваш и на място.

Запали колата и мръдни волана леко.Гледай оборотомера.Оборотите

трябва леко да се вдигнат и да паднат.Пробвай няколко пъти. Ето и схемата.post-7642-096290100 1479478653_thumb.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакво развитие по темата, колеги? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен след,почистване на стъпковото моторче,5-6 дни нормална работа.И от днес пак започнаха да играят оборотите,когато спра на светофар между 1500-2500.Има и още нещо което не ми е ясно,при нормални обороти около 800 и колата е в покой при напомпване на педала на спирачката оборотите се вдигат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питам , тъй като при мен явно проблемът е различен тъй като само и единствено рано сутрин.

Когато запаля , колата работи гладко около 30секунди, след което започва да мени от 1500 - 2000 оборота , около 5-6 пъти и после работи нормално.

 

Нямам никакви проблеми освен този и си мисля че специално при мен е ламбда сонда, която не сработва на студено. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колегите които вече са сменили сондата пред катализатора / Спейс стар , 86нр , 1.3 / !

 

Някой може ли да потвърди дали модела на сондата е - DENSO DOX- 0113?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След доста лутане и сравняване по каталози и т.н. - Предкатализаторната сонда трябва да е Denso DOX - 0113.

 

След 2 седмици ще обновя темата, след като се монтира сондата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ламбдата е сменена както бях писал по-горе. Оригиналната на колата е BOSCH LSH 25C -> сменена с DENSO DOX 0113 и ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН !

 

Поздрави и благодаря на отзовалите се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...