MuxoB Публикувано 27 септември 2016 Сподели Публикувано 27 септември 2016 Здравейте , колеги! Въпросът ми към вас е някой сменял ли е ламбда сонда на Mitsubishi Space star 1.3 86 hp ( моделът е с 1 ламбда сонда преди катализатора )? Имали нещо по-специфично относно смяната й, какви са симптомите и с каква точно се заменя тя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 28 септември 2016 Сподели Публикувано 28 септември 2016 На предишното Старче,82к.с. беше,я смених с заместител някакъв за около 55лв.Оригиналната мисля че беше около 140лв.Разлика във вървенето и разхода веднага си пролича в по-добра посока.Смяната едва ли ще те затрудни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 28 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2016 А от какво се оплаквахте, за да я смените? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 29 септември 2016 Сподели Публикувано 29 септември 2016 Беше малко по мудна,беше й изгорял подгрева.Просто тогава и пуснах една диагностика и излезе наяве проблема.Може и с мултицет да я хванеш.Разлика определено има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 (редакция) Здравейте,колеги,И аз мисля,че имам проблем с ламбда сондата на моя Спейс 1.3 86 коня.На свободна предавка при загрял двигател,светка чек лампа и двигателя се форсира.Моля за съвет каква марка да търся или някакъв партномер.Смяната лесно ли става? Трябва ли канал,подемник има ли нещо специфично при смяната? Редактирано 14 ноември 2016 от bordeaux Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 14 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Помагайте със съвети, колеги!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Чек лампата и форсирането може да е от доста неща.Диагностика правил ли си или поне премери ламдата с мултицета?Ако смуче въздух от някъде след дросела пак ще се вдигат оборотите.Не сменяй нещо преди да си сигурен на 100%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Ходих при диджея преди време,той прави диагностика.Каза,че първа ламбда сондата не работи(тогава нямаше никакви проблеми)и тпс датчика е заминал.ТПС е сменен,колата беше ОК и от скоро ги прави тези номера с само форсиране и светкане на чека.Ако смуче въздух би трябвало да е постоянно си мисля,а не да се появява от време на време.Може би ще направя отново диагностика пък да видим какво ще излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 14 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2016 (редакция) @bordaeux , би ли споделил какви трябва да са показанията на Мултицета и малко по-подробни пояснения как да я премерим? Благодаря! Редактирано 14 ноември 2016 от MuxoB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Не съм запознат и аз какви стойности трябва да се мерят с мултицета,на диагностиката показанията бяха на скала и там нямаше никаква амплитуда(равна черта)Ще видя утре какво ще правя,може би ще сменявам направо ламбда сондата и ще докладвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 14 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Докладвай , колега! Ако успееш да я смениш сподели и модела и откъде си я взел! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 15 ноември 2016 Сподели Публикувано 15 ноември 2016 (редакция) Тези ламбди май бяха с четири кабела,два са за подгрева,един за маса и един за сигнала.Трябва да настройте мултицета да измерва волтове-до 20V.На загряла кола измервате напрежението между масата и сигналния кабел.Напрежението трябва да се колебае постоянно в интервала от 0,2 до 0,9 волта.Това означава,че сондата си работи коректно и коригира смесите.Не е нужно да режете кабелите просто забийте по една игла в двата проводника и там свържете мултицета.Какви са болките на ламбдата:1. "Забила" - застава на едно показание и не го променя независимо дали давате газ или не.2. "Полудяла" - обратния вариант - много често мени показания в широки граници.3. Прекъснато подгряване - тогава за да достигне работна температура минава много време, защото се подгрява само от газовете. Моята като я сменях купих от Косер заместител,че оригиналната беше доста по-скъпа.Ефекта беше положителен-разхода падна и динамиката се подобри. Редактирано 15 ноември 2016 от willow75bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 15 ноември 2016 Сподели Публикувано 15 ноември 2016 Здравейте,колеги!Установих,че при мен е проблема е от новия ТПС(китайски),сложих стария и колата спря да се самофорсира и да светка чека.Оборотите сега са сравнително стабилни.Сега проблема е,че като паркирам и натоваря хидравликата и колата гасне(може би нещо със стъпковото моторче) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpd Публикувано 15 ноември 2016 Сподели Публикувано 15 ноември 2016 Здравейте,колеги!Установих,че при мен е проблема е от новия ТПС(китайски),сложих стария и колата спря да се самофорсира и да светка чека.Оборотите сега са сравнително стабилни.Сега проблема е,че като паркирам и натоваря хидравликата и колата гасне(може би нещо със стъпковото моторче)Провери и датчика на помпата на хидравликата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 15 ноември 2016 Сподели Публикувано 15 ноември 2016 Не го знам къде се намира.Ще огледам утре,някакви насоки какво да му гледам,меря? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpd Публикувано 18 ноември 2016 Сподели Публикувано 18 ноември 2016 Не го знам къде се намира.Ще огледам утре,някакви насоки какво да му гледам,меря?Извинявам се закъснението.Датчика е навит на самата помпа.Можещ да го пробваш и на място.Запали колата и мръдни волана леко.Гледай оборотомера.Оборотитетрябва леко да се вдигнат и да паднат.Пробвай няколко пъти. Ето и схемата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 18 ноември 2016 Сподели Публикувано 18 ноември 2016 Благодаря,колега утре ще го пробвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 21 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 21 ноември 2016 Някакво развитие по темата, колеги? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 21 ноември 2016 Сподели Публикувано 21 ноември 2016 При мен след,почистване на стъпковото моторче,5-6 дни нормална работа.И от днес пак започнаха да играят оборотите,когато спра на светофар между 1500-2500.Има и още нещо което не ми е ясно,при нормални обороти около 800 и колата е в покой при напомпване на педала на спирачката оборотите се вдигат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 21 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 21 ноември 2016 Питам , тъй като при мен явно проблемът е различен тъй като само и единствено рано сутрин.Когато запаля , колата работи гладко около 30секунди, след което започва да мени от 1500 - 2000 оборота , около 5-6 пъти и после работи нормално. Нямам никакви проблеми освен този и си мисля че специално при мен е ламбда сонда, която не сработва на студено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 21 ноември 2016 Сподели Публикувано 21 ноември 2016 Да,най-вероятно е друг проблема.Може би подгрева не и работи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 23 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2016 До колегите които вече са сменили сондата пред катализатора / Спейс стар , 86нр , 1.3 / ! Някой може ли да потвърди дали модела на сондата е - DENSO DOX- 0113? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 27 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2016 След доста лутане и сравняване по каталози и т.н. - Предкатализаторната сонда трябва да е Denso DOX - 0113. След 2 седмици ще обновя темата, след като се монтира сондата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 13 декември 2016 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2016 Ламбдата е сменена както бях писал по-горе. Оригиналната на колата е BOSCH LSH 25C -> сменена с DENSO DOX 0113 и ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ! Поздрави и благодаря на отзовалите се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.