hornet_ Публикувано 16 юли 2016 Сподели Публикувано 16 юли 2016 Вчера ми се случи нещо много интересно . Както си карах по магистралата на пета със 130 и предавката се изключи.Викам си аз то ще е от вибрациите причинени от неравностите по пътя и пак си включих на пета и след около 2км отново изплю .За 100 км се изключи над 8 пъти . Някой има ли идея какво може да причини това изключване на предавката ?Спейс стар 1,3 86кс 99г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazakov86 Публикувано 16 юли 2016 Сподели Публикувано 16 юли 2016 Здравей колега и аз имах същия проблем и се оказа синхронизатор на 5 предавка Sent from my T03 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 17 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2016 Здравей колега и аз имах същия проблем и се оказа синхронизатор на 5 предавка Sent from my T03 using Tapatalk А имаше ли някакви симптоми ,освен че изплюва петата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazakov86 Публикувано 17 юли 2016 Сподели Публикувано 17 юли 2016 Не,докато си карам и почна изведнъж Sent from my T03 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 17 юли 2016 Сподели Публикувано 17 юли 2016 Разгледай лостовата система, която управлява скоростите (мисля, че е с втулки, не с жила) - да не е износена някъде. Около скоростния лост (под кората) и към ск. кутия. Ако е това, ще е по-малкия дявол. Другия вариант е синхронизатор, както каза колегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 23 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2016 Смених маншона и всички втулки. Сега всичко е много стегнато и вече го няма тракането когато включвам от трета към втора .Навъртях 300 км смесено каране и засега не ми се изключвала петата .Мисля да сменя и маслото на скоростната кутия ,защото нивото е спаднало, а и не се знае на колко хиляди километра е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 10 август 2016 Автор Сподели Публикувано 10 август 2016 Има развитие по "проблема" , но засъжаление не в желаната посока .Решихме да се разходим до Рилския манастир и както си карам изненада -петата излезе .Викам си аз то е от лошият път и високата скорост (170 по магистралата) и я включвам отново и почти моментално се изключи . Продължи да се изключва и по едно време нещо взе да вие/бучи ,викам си аз то ще да е от гумите и калпавият път и в същият момент някакъв тъпанар ме изпреварва и ми сече пътя ,натискам съединителя и скачам на спирачките (ако не бях набил спирачките този щеше да ми разкраси предницата) и звукът изчезна .Превъзбуден от случката и вече забравил за шумът си мушкам петата и звукът пак се появява и дори се усили ,бих го оприличил на звук от двигателя на самолет,тогава реших да включа на четвърта и да си продължа .След известно време (около 100 км) този звук се появи и при четвъртата .Дойде време да слизам от магистралата и тогава с изумление установих че това стържене се появи и при останалите предавки .Тогава реших да спра в първият сервиз и да си долея скоростната кутия с масло .Доляха ми 650 мл .Направо бях шокиран .След това се появи някакво виене като от лагер ,слабо но все пак доловимо , но все пак решихме да си довършим обиколката и продължих .Стечение на километрите това виене се увеличи и стана доста досадно , но добрата новина бе че за 600км след доливането петата не се изключи нито веднъж (дори при 170км/ч навръщане).Днес реших да си сменя маслото с ново ,взех го и отидох на канал и докато оглеждам колата отдолу забелязах теч на масло .Тече от един маншон на лявото вътрешно каре, след крадка справка в интернет разбрах че това е масов дефект при рендаците и че трябва да се смени с нов ,но след разходка до близкият магазин за авточасти за рено ми казаха че имало 3 размера.Та въпросът ми е дали някой знае размера на този лагер ,че като я разглобя не искам да оставям колата на парчета пък аз да тичам по магазините за части .Идеята ми е да сменя лагера и да сложа новото масло и да видим ще го има ли това виене/стъргане .Надявам се да не съм ви отекчил с този "роман". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 10 август 2016 Сподели Публикувано 10 август 2016 Колега, изтеглил си късата клечка...Аз го хванах това навреме (по-скоро моят майстор ме предупреди, макар при мен да беше много далеч от скъсване). Моята е 1.3, 82 кс, но предполагам (99%), че си със същия маншон и лагер. Сменяй ги комплект, вътрешния диаметър на лагера е 25.8 мм, полуоската е Ø26 мм. Ако греша нека ме поправят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 10 август 2016 Сподели Публикувано 10 август 2016 Има развитие по "проблема" , но засъжаление не в желаната посока .Решихме да се разходим до Рилския манастир и както си карам изненада -петата излезе .Викам си аз то е от лошият път и високата скорост (170 по магистралата) и я включвам отново и почти моментално се изключи . Продължи да се изключва и по едно време нещо взе да вие/бучи ,викам си аз то ще да е от гумите и калпавият път и в същият момент някакъв тъпанар ме изпреварва и ми сече пътя ,натискам съединителя и скачам на спирачките (ако не бях набил спирачките този щеше да ми разкраси предницата) и звукът изчезна .Превъзбуден от случката и вече забравил за шумът си мушкам петата и звукът пак се появява и дори се усили ,бих го оприличил на звук от двигателя на самолет,тогава реших да включа на четвърта и да си продължа .След известно време (около 100 км) този звук се появи и при четвъртата .Дойде време да слизам от магистралата и тогава с изумление установих че това стържене се появи и при останалите предавки .Тогава реших да спра в първият сервиз и да си долея скоростната кутия с масло .Доляха ми 650 мл .Направо бях шокиран .След това се появи някакво виене като от лагер ,слабо но все пак доловимо , но все пак решихме да си довършим обиколката и продължих .Стечение на километрите това виене се увеличи и стана доста досадно , но добрата новина бе че за 600км след доливането петата не се изключи нито веднъж (дори при 170км/ч навръщане).Днес реших да си сменя маслото с ново ,взех го и отидох на канал и докато оглеждам колата отдолу забелязах теч на масло .Тече от един маншон на лявото вътрешно каре, след крадка справка в интернет разбрах че това е масов дефект при рендаците и че трябва да се смени с нов ,но след разходка до близкият магазин за авточасти за рено ми казаха че имало 3 размера.Та въпросът ми е дали някой знае размера на този лагер ,че като я разглобя не искам да оставям колата на парчета пък аз да тичам по магазините за части .Идеята ми е да сменя лагера и да сложа новото масло и да видим ще го има ли това виене/стъргане .Надявам се да не съм ви отекчил с този "роман". Четох с повишаващо се удивление.Ако си от стз,както е отбелязано,и тръгваш за Рилския манастир,добре би било да й хвърлиш един поглед на състоянието.Спейс Стар-ът е корав японец,но не е дуракоустойчивhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifНе може да караш със 170,това е пределната й скорост....е освен ако е чужда и няма кокали,както се казва в една народна мъдрост.Сменял съм въпросния маншон,но не мога да помогна,не помня.Във всеки уважаван сервиз частите се доставят ,така,че монтьорите ще имат грижата за размера.Но определено ти трябва по+мощна колаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 10 август 2016 Автор Сподели Публикувано 10 август 2016 (редакция) Благодаря Ви FearSoft за бързият и точен отговор .Утре ще ги потърся . Уважаеми Топалигов ,не разбирам какво толкова Ви удививлява .В "романът" който съм написал не съм споменал нищо за това какво съм правил или не преди случката , а разказът ми е концентриран точно в момента в който се случва даденото явление.Точно затова съм описал моментът в детайли ,защото точно малките неща ще насочат човек със знания и опит (разбира се ако има желание да ги сподели с нас) към даден компонент .Имайки предвид разтоянието съм проверил всичко от болтовете на джантите до компресията в цилиндрите в денят преди пътуването ,освен това всеки месец проверявам колата основно , но не само течностите в нея ,но я карам на канал за да я огледам и отдолу (навярно 70% от българите не са се сещали да си погледнат колата от този "ъгъл") .Относно скороста тя не е постоянна (170) ,просто това е била скороста ми при появата на тези явления .Всяка техника има заложен експлатационен прериод ,а това дали "нещото" ще надвиши този период или не зависи от поддръжката му и това дали тя е навременна или не .Целта на написаното е да изясня , че не съм от хората които карат до последно своите автомобили и после ги бракуват или продават за части , а желая да поддържам и карам своят автомобил (впрочем първият) .Надявам се да не съм Ви засегнал :drinks: . Редактирано 10 август 2016 от hornet_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 12 август 2016 Сподели Публикувано 12 август 2016 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifКолкото и да го поддържаш тоя 15 годишен Спейс стар, 170 км с такава кола си е неоправдано безразсъдство... Мое мнение! Редактирано 12 август 2016 от vins365 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 13 август 2016 Сподели Публикувано 13 август 2016 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifхахаха! - аз отдавна подозирам, че поне половината фенове на марката си изкарват Мицубишито само в събота, измиват го и тържествено правят по едно кръгче на махалата- като разбира се намаляват пред всяка дупка и внимателно преминават през всеки легнал полицай.А за в случаите, когато им се налага да пътуват цели 170 км. извън града, недай си боже и оффроуд, си имат по нещо просто и здраво - напр. Гоуф-1-ка на газ.-- изключение правят собствениците на COLT. - всичко що е COLT, е железно! ;) Редактирано 13 август 2016 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hornet_ Публикувано 14 август 2016 Автор Сподели Публикувано 14 август 2016 Смених лагера (впрочем размерът даден по горе е точен) и маслото и засега за 120км няма проблеми .Забелязах че като включа на трета има едно леко , едва доловимо виене което продължава 2-3 секунди ,но предполагам е от съединителя . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.