Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

hornet_

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

hornet_'s Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги ! Поради зачестилите посегателства върху колите в районът където живея(включително и върху моята) се принудих да си закупя видеорегистратор ,но установих че батерията му не изържа повече от 2-3 часа .Въпросът ми е от къде мога да взема 12V които да захранват видеорегистраторът постоянно дори и при изваден ключ ?Ще се радвам ако ми се обясни по-подробно тъй като досега не ми се е налагало да правя каквото и да било по ел. инсталацията на колата. Спейс стар 1,3 86кс 99г.
  2. Смених лагера (впрочем размерът даден по горе е точен) и маслото и засега за 120км няма проблеми .Забелязах че като включа на трета има едно леко , едва доловимо виене което продължава 2-3 секунди ,но предполагам е от съединителя .
  3. Благодаря Ви FearSoft за бързият и точен отговор .Утре ще ги потърся . Уважаеми Топалигов ,не разбирам какво толкова Ви удививлява .В "романът" който съм написал не съм споменал нищо за това какво съм правил или не преди случката , а разказът ми е концентриран точно в момента в който се случва даденото явление.Точно затова съм описал моментът в детайли ,защото точно малките неща ще насочат човек със знания и опит (разбира се ако има желание да ги сподели с нас) към даден компонент .Имайки предвид разтоянието съм проверил всичко от болтовете на джантите до компресията в цилиндрите в денят преди пътуването ,освен това всеки месец проверявам колата основно , но не само течностите в нея ,но я карам на канал за да я огледам и отдолу (навярно 70% от българите не са се сещали да си погледнат колата от този "ъгъл") .Относно скороста тя не е постоянна (170) ,просто това е била скороста ми при появата на тези явления .Всяка техника има заложен експлатационен прериод ,а това дали "нещото" ще надвиши този период или не зависи от поддръжката му и това дали тя е навременна или не .Целта на написаното е да изясня , че не съм от хората които карат до последно своите автомобили и после ги бракуват или продават за части , а желая да поддържам и карам своят автомобил (впрочем първият) .Надявам се да не съм Ви засегнал :drinks: .
  4. Има развитие по "проблема" , но засъжаление не в желаната посока .Решихме да се разходим до Рилския манастир и както си карам изненада -петата излезе .Викам си аз то е от лошият път и високата скорост (170 по магистралата) и я включвам отново и почти моментално се изключи . Продължи да се изключва и по едно време нещо взе да вие/бучи ,викам си аз то ще да е от гумите и калпавият път и в същият момент някакъв тъпанар ме изпреварва и ми сече пътя ,натискам съединителя и скачам на спирачките (ако не бях набил спирачките този щеше да ми разкраси предницата) и звукът изчезна .Превъзбуден от случката и вече забравил за шумът си мушкам петата и звукът пак се появява и дори се усили ,бих го оприличил на звук от двигателя на самолет,тогава реших да включа на четвърта и да си продължа .След известно време (около 100 км) този звук се появи и при четвъртата .Дойде време да слизам от магистралата и тогава с изумление установих че това стържене се появи и при останалите предавки .Тогава реших да спра в първият сервиз и да си долея скоростната кутия с масло .Доляха ми 650 мл .Направо бях шокиран .След това се появи някакво виене като от лагер ,слабо но все пак доловимо , но все пак решихме да си довършим обиколката и продължих .Стечение на километрите това виене се увеличи и стана доста досадно , но добрата новина бе че за 600км след доливането петата не се изключи нито веднъж (дори при 170км/ч навръщане).Днес реших да си сменя маслото с ново ,взех го и отидох на канал и докато оглеждам колата отдолу забелязах теч на масло .Тече от един маншон на лявото вътрешно каре, след крадка справка в интернет разбрах че това е масов дефект при рендаците и че трябва да се смени с нов ,но след разходка до близкият магазин за авточасти за рено ми казаха че имало 3 размера.Та въпросът ми е дали някой знае размера на този лагер ,че като я разглобя не искам да оставям колата на парчета пък аз да тичам по магазините за части .Идеята ми е да сменя лагера и да сложа новото масло и да видим ще го има ли това виене/стъргане .Надявам се да не съм ви отекчил с този "роман".
  5. Смених маншона и всички втулки. Сега всичко е много стегнато и вече го няма тракането когато включвам от трета към втора .Навъртях 300 км смесено каране и засега не ми се изключвала петата .Мисля да сменя и маслото на скоростната кутия ,защото нивото е спаднало, а и не се знае на колко хиляди километра е .
  6. А имаше ли някакви симптоми ,освен че изплюва петата ?
  7. Вчера ми се случи нещо много интересно . Както си карах по магистралата на пета със 130 и предавката се изключи.Викам си аз то ще е от вибрациите причинени от неравностите по пътя и пак си включих на пета и след около 2км отново изплю .За 100 км се изключи над 8 пъти . Някой има ли идея какво може да причини това изключване на предавката ? Спейс стар 1,3 86кс 99г
  8. След като я покарах малко се оправи и вече оборотите не играят .Благодаря на всички които се включиха и споделиха своите знания и опит .
  9. Явно не съм разбрал .Така и така скоростната кутия бе свалена смених и съединителя (комплект) ,покарах я малко и забелязах някой неща .Първо като натисна спирачката и я задържа (примерно на светофар) оборотите падат на около 200-300 и двигателя започва да се тресе или пък да си променя оборотите,това преди сякаш го нямаше или пък не е било толкова силно изразено.Второто нещо което преди го нямаше е че сега компютърът отчита моментен разход ,а преди беше за 100км (радиото не е оригиналното).И третото е като изворсирам двигателя (примерно 4000 оборота) оборотите падат плавно до около 500 вдигат се до 900-1000 и после падат на около 800 оборота.Тези неща нормални ли са и свързани ли са със смяната на съединителя ?
  10. Колата вече втори ден е в сервиз и се оказа , че проблема не е в съединителя .Била се скъсала някаква зегерка на диференциала .Искам да ви попитам , дали скоростната кутия може да се разглобява ?
  11. Километражът отчита когато автомобилът не се движи дори и на свободна отчита около 10 км/ч .Днес пробвах скоростите и установих , че при опит да тръгна от място на трета скорост при плавно отпускане на съединителя оборотите падат ,след което се чува някакво пукане/хрупане и оборотите се покачват.Това пукане/хрупане се чува и когато изворсирам двигателя(на свободна) до 4500-5000 оборота и пусна рязко педалът на гаста(някаде около 3000 оборота ) .Видимо полуоските не се въртят и доколкото успях да ги достигна не се и клатят. Обърнах се към форумът защото не разбирам много от автомобили а и колата не може да се движи на собствен ход и при евентуално вкарване в сервиз могат да ме излъжат както си искат и сумата да набъбне .
  12. Добър ден , От няколко дни съм собственик на мицубиши спейс стар и днес се сблъсках с първият проблем .Проблемът е следният , както си карах реших да превключа от втора на трета предавка и ..... там няма никой.Пробвах да превключа на друга предавка но нищо.Лостът е твърд ,като го дръпна (примерно наляво) се връща в неутрална ,съединителя е твърд ,но като включа на четвърта и пусна съединителя километражът отчита 40 км/ч .По някаква случайност повредата настъпи до един сервиз ,попитах ги какъв може да е проблема ,а те ми отговориха че съм скъсал съединител и ми предложиха да свалят скоростната кутия и да погледнат и ме зарадваха с една много приятна сума.Въпросът ми е дали някой се сблъсквал с този проблем и как го е отстранил . Спейс стар 1,3 99г
×
×
  • Създаване...