Kalin Traichev Публикувано 16 Май 2016 Сподели Публикувано 16 Май 2016 Здравейте отново !Преди няколко дни колта на жената скъса ремъка на алтернатора ( блокирал алтернатор ) от нищото в интерес на истината.Смених го с друг втора ръка разбира се. Сега при запален двигател на място 12.8волта при увеличаване на оборотите стига до около 14.3-14.4 на около 3000 оборота и расте волтажа пропорционално на оборотите.Така ли трябва да бъде може ли някой колега да ми каже ако направи такова измерване.Благодаря много на отзовалите се. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 16 Май 2016 Сподели Публикувано 16 Май 2016 Нещо не е в ред и този алтернатор ,на празен ход трябва да е около 14,2 . Като включиш фарове ,вентилатор ,нагревател задно стъкло колко показва на празен ход и на 2-3000 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 16 Май 2016 Сподели Публикувано 16 Май 2016 С колко кабела е буксата на алтернатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 17 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2016 Мисля че е с 4 кабела, и Достига тези стойности 14.3 и около тях без проблеми когато е над "тихите" обороти .... като е на тихи , мисля че като на моя галант освобождава нещо и намаля волтажа и ампеража ....поне така си мисля ....Съдя по галанта ми че когато запаля и е студ и студена е 14.4 после слиза надолу. Акумулатора беше аут и сега е зареден докрай.И не съм мерил затова питам Вас колеги как трябва да бъде когато всичко е изправно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 17 Май 2016 Сподели Публикувано 17 Май 2016 Трябва и на празен ход да ги поддържа. Еднакви ли бяха номерата на двете динама? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 Май 2016 Сподели Публикувано 17 Май 2016 Аз само да питам, ремъка опънат ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 17 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2016 Ремъка както и алтернатора са нови т.к. стария Алтернатор Скъса ремъка.... Съответно аз лично го опънах до смятаното за мен реално необходим опън и смея да твърдя е далеч по добре от стария марката е Контитек или както там се води континенталски ..... След запалване лампата гасне и т.н. но не успях да замеря тази вечер затова смятам утре сутрин да го направя и при възможност утре ще уведомя има ли промяна в зареждането от първоначалните данни и т.н. как се променят волтовете което е различно от Ампеража ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 17 Май 2016 Сподели Публикувано 17 Май 2016 Ремъка както и алтернатора са нови т.к. стария Алтернатор Скъса ремъка.... Съответно аз лично го опънах до смятаното за мен реално необходим опън и смея да твърдя е далеч по добре от стария марката е Контитек или както там се води континенталски ..... След запалване лампата гасне и т.н. но не успях да замеря тази вечер затова смятам утре сутрин да го направя и при възможност утре ще уведомя има ли промяна в зареждането от първоначалните данни и т.н. как се променят волтовете което е различно от Ампеража ...По-горе пишеш "втора ръка". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 19 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2016 Да Втора ръка е разбира се нов струва 700 лева .... като ползвам 15% отстъпка. Стария Алтернатор беше на Хюндай.В този случай няма как да съвпадат номерата. Явно проблема се състои при лош Акумулатор т.к. след като го заредих при приятел днес сутринта при запалване и замерване Волтажа беше отличен според мен с пуснати фарове 14.46 Волта Оборотите т.к. не беше загряла а току що запалена бяха над 1000 предполагам (няма оборотомер).Приемам ,че за момента е ОК автомобила. Във всички случаи би било добре да е ясно описано как се променя в зависимост от температурата околната и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 Май 2016 Сподели Публикувано 19 Май 2016 Не виждам връзка със слабия акумулатор и не достатъчния заряден ток... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 20 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2016 Пак казвам аз също немога да си го обясня. Колата е на жена ми , имаме я от почти година. Днес е 5тия ден в който кара с фарове и т.н. като нормален шофьор и не е имала проблеми с паленето съответно като се има предвид малкия акумулатор който споменах мисля е 45Ah ако Не зареждаше би трябвало да е "умрял" . Обърнах се към Вас т.к. освен елементарен Мултицет и познанията ми за замерване незнам как да хвана ако има проблем с него ... Да реално и аз не виждам връзката освен през ECU то което следи предполагам тези неща и казва как и с колко да зарежда за да не товари нито ДВГ нито да "изгърми" Акумулатора който беше паднал тогава... Но , това са фактите към момента и данните от мултицета които съм отчел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 20 Май 2016 Сподели Публикувано 20 Май 2016 Алтернаторите са два варианта и когато сложиш грешния се получава това което ти описваш. Ако всичко е както трябва зареждането е от 13,8-14,5(и малко повече) според температурата, при празен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 14 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2016 Съжалявам за късното писане отново , Какво имаш предвид колега под два вариянта в какво се състои разликата ? Комуникацията с ЕКУ то или ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 14 юни 2016 Сподели Публикувано 14 юни 2016 Точно така. Обикновено проблема се решава с прекъсването на двата крайни(комуникационни) кабела на буксата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 15 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2016 Да , да уточня колеги кое какво и защо в Моя случай :При първия пост до вчера , проблемите бяха акумулаторни . Вероятно ще има лоши погледи , но : при махане на клема от акумулатора продължава да работи т.е. колата Зарежда!Колата Не е спирала и проблеми с палене от тогава. Въпреки това направих модификацията която колегата ХЕN е посочил ,изразяваща се в Прекъсване на връзката / сами преценете как и къде / на кабела G към Алтернатора - това е когато погледнете буксата с /чопчето/ щипката от долната страна най дясния кабел / в моя случай бял цвят / . При това положение а и преди при старт зарежда с 14.4 волта. При натоварване под 13.8 не е падал / поне не съм го хващал до момента/ . като зареждането на Акумулатора се осъществява издяло от реле / диоден блок и т.н. а не от Еку.Като мисля , че това е което може да се постигне на този етап / вероятно някой е сменял нещо по алтернатора и затова има проблем с комуникацията с Екуто на моята кола/ .С което мисля , че "проблема" е изцяло решен. Все пак при новости ще напиша отново тук в темата. :icon_dance: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.