Galantoid Публикувано 11 април 2016 Сподели Публикувано 11 април 2016 Колеги, някой да се е сблъсквал с прецакано вътрешно каре и да ми каже какви са му били симптомите? От едно известно време вибрира при ускорение, и се тресе леко отляво постоянно при каквато и да е скорост, все едно минавам през бабунки, даже и на абсолютно равен път. Не са гуми или джанти, пробвах го с три комплекта, все същото. Освен това, при последното ходене Варна-София оная седмица се чуваше едно зловещо престъргване от време на време, все едно минаваш метал на шмиргел, главно по планинските завои след Омуртаг, и после на връщане пак там, но при спускане. Туй престъргване вчера го чух и като давах на заден да изляза от паркинг. Помислих че е лагер някакъв, и в София отидох при Пламен да я види набързо че трябваше да тръгвам обратно - заден десен лагер беше за смяна, и един крив носач от който тропаше по дребни неравности. Сменихме ги, и тропането изчезна, обаче туй престъргване, вибриране при ускорение, и подскачане постоянно, си остана. Амортисьорите също са добре, сменях ги миналата година, а DJ-я огледа другото по окачването и каза че бива. И още един симптом, ама не знам дали е свързано - чува се някакво прихрупване и пристъргване като обера леко спирачки, и ABS-а отляво се включва на честна дума, даже от 50-60 като набия малко по рязко и на сух равен път да е почва да чатка веднага. Спирачките мисля че са добре - нови дискове и накладки, ревизирахме апаратите и водачите преди година и нещо, на прегледа казаха че държат яко и не задържат нещо да речеш да нагрява диска. Та, мисълта ми е, възможно ли е туй вибриране и подскачане да е от вътрешно каре? Миналата година като сменях амортисьорите, майсторът се обади да ми каже че имам скъсан маншон на полуоска откъм вътрешното отляво, точно където вибрира и подскача каруцата. Престъргването като че ли и то е оттам сега, ама не мога да определя с точност щото се появява отвреме навреме и напред и назад като карам. Казах му да сменя маншона тогава, ама може карето м/увременно да е било позаминало? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 април 2016 Сподели Публикувано 11 април 2016 Колеги, някой да се е сблъсквал с прецакано вътрешно каре и да ми каже какви са му били симптомите? От едно известно време вибрира при ускорение, и се тресе леко отляво постоянно при каквато и да е скорост, все едно минавам през бабунки, даже и на абсолютно равен път. Точно това са симптомите .Вземи тествай и на баир, при подаване на газ ако усилва вибрациите още повече, 101 % :D е от вътрешно каре . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 11 април 2016 Сподели Публикувано 11 април 2016 Колеги, някой да се е сблъсквал с прецакано вътрешно каре и да ми каже какви са му били симптомите? От едно известно време вибрира при ускорение, и се тресе леко отляво постоянно при каквато и да е скорост, все едно минавам през бабунки, даже и на абсолютно равен път. Не са гуми или джанти, пробвах го с три комплекта, все същото. Освен това, при последното ходене Варна-София оная седмица се чуваше едно зловещо престъргване от време на време, все едно минаваш метал на шмиргел, главно по планинските завои след Омуртаг, и после на връщане пак там, но при спускане. Туй престъргване вчера го чух и като давах на заден да изляза от паркинг. Помислих че е лагер някакъв, и в София отидох при Пламен да я види набързо че трябваше да тръгвам обратно - заден десен лагер беше за смяна, и един крив носач от който тропаше по дребни неравности. Сменихме ги, и тропането изчезна, обаче туй престъргване, вибриране при ускорение, и подскачане постоянно, си остана. Амортисьорите също са добре, сменях ги миналата година, а DJ-я огледа другото по окачването и каза че бива. И още един симптом, ама не знам дали е свързано - чува се някакво прихрупване и пристъргване като обера леко спирачки, и ABS-а отляво се включва на честна дума, даже от 50-60 като набия малко по рязко и на сух равен път да е почва да чатка веднага. Спирачките мисля че са добре - нови дискове и накладки, ревизирахме апаратите и водачите преди година и нещо, на прегледа казаха че държат яко и не задържат нещо да речеш да нагрява диска. Та, мисълта ми е, възможно ли е туй вибриране и подскачане да е от вътрешно каре? Миналата година като сменях амортисьорите, майсторът се обади да ми каже че имам скъсан маншон на полуоска откъм вътрешното отляво, точно където вибрира и подскача каруцата. Престъргването като че ли и то е оттам сега, ама не мога да определя с точност щото се появява отвреме навреме и напред и назад като карам. Казах му да сменя маншона тогава, ама може карето м/увременно да е било позаминало?Привет,моето мнение е също за вътрешно каре.Преди по-малко от месец сменях цяла полуоска заради проблема с вътрешното каре.Симптомите при мен бяха:при ускорение около 70-80 км.започваше да тресе предницата,обвинявах небалансирани гуми,но майстора ми отсече-вътрешно каре и така излезе.Особенното за разлика от небалансирани гуми е,че при отнемане на газта тресенето изчезваше.Колата е спейс стар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen1988 Публикувано 11 април 2016 Сподели Публикувано 11 април 2016 Привет и от мен!Аз също съм ЗА вътрешното каре,колкото до престъргването при спиране можеш да провериш дали самия лагер не се е разхлопал,т.е. да си е дал луфт,макар че са лагер-главина съм имал случаи на невиещ лагер но с голям луфт,също така можеш да свалиш диска и да си видиш самата главина да не се е изкривила Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 12 април 2016 Автор Сподели Публикувано 12 април 2016 Благодаря за мненията, а какво да кажа в сервиза да тестват за да се установи кое каре е със сигурност - би трябвало да знаят, ама на три сервиза ходих тука, варираха от нищо ѝ няма, през смени и другия кормилен накрайник, до кормилния прът май нещо лопа :D А и май може да е дясното каре, на дългата полуоска - мислех че е отляво, ама сега като натисна на баир, вибрацията е като че ли отдясно, а и като погледнах кой маншон са сменяли миналата година, е бил този на дясното... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 18 април 2016 Автор Сподели Публикувано 18 април 2016 Хм, май ще се окаже разбит диференциал или каквото му се вика вътре в автоматика. Каретата видимо са добре, но чатка вътре в кутията като люшнем колелетата на ръка наляво-надясно, и като хвана двете полуоски и разклатя напред-назад се чува едно чаткане също, все едно има някакъв луфт в лагерите там. Някой сблъсквал ли се е с такъв ремонт - Слави ми цитира към 1к за отваряне на кутията, ремонт на "касетката" (диференциала предполагам), чистене клапани, масло и т.н. То ако ще я отварям, е добре да сменя и торка с рециклиран сигурно, и ще отиде 1.5к. Ще ида и при на Цанко сервиза за автомати да погледнат, ама ми е интересно има ли чалъм да се оправи тоя диференциал (ако е от него) без много-много да се бърника другаде из кутията... иначе колата си върви, ама попретриса и вибрира при ускорение, понякога повече, понякога по-малко, но при всяка скорост, и е така от бая време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fear Публикувано 25 април 2016 Сподели Публикувано 25 април 2016 Хм, май ще се окаже разбит диференциал или каквото му се вика вътре в автоматика. Каретата видимо са добре, но чатка вътре в кутията като люшнем колелетата на ръка наляво-надясно, и като хвана двете полуоски и разклатя напред-назад се чува едно чаткане също, все едно има някакъв луфт в лагерите там. Някой сблъсквал ли се е с такъв ремонт - Слави ми цитира към 1к за отваряне на кутията, ремонт на "касетката" (диференциала предполагам), чистене клапани, масло и т.н. То ако ще я отварям, е добре да сменя и торка с рециклиран сигурно, и ще отиде 1.5к. Ще ида и при на Цанко сервиза за автомати да погледнат, ама ми е интересно има ли чалъм да се оправи тоя диференциал (ако е от него) без много-много да се бърника другаде из кутията... иначе колата си върви, ама попретриса и вибрира при ускорение, понякога повече, понякога по-малко, но при всяка скорост, и е така от бая време. Ако питаш мен колега вместо да даваш толкова пари по добре виж за кутия 2ра употреба 100% има доста из нета да се продават и на дали ще са повече от 400-500 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 25 април 2016 Сподели Публикувано 25 април 2016 (редакция) Хм, май ще се окаже разбит диференциал или каквото му се вика вътре в автоматика. Каретата видимо са добре, но чатка вътре в кутията като люшнем колелетата на ръка наляво-надясно, и като хвана двете полуоски и разклатя напред-назад се чува едно чаткане също, все едно има някакъв луфт в лагерите там. Някой сблъсквал ли се е с такъв ремонт - Слави ми цитира към 1к за отваряне на кутията, ремонт на "касетката" (диференциала предполагам), чистене клапани, масло и т.н. То ако ще я отварям, е добре да сменя и торка с рециклиран сигурно, и ще отиде 1.5к. Ще ида и при на Цанко сервиза за автомати да погледнат, ама ми е интересно има ли чалъм да се оправи тоя диференциал (ако е от него) без много-много да се бърника другаде из кутията... иначе колата си върви, ама попретриса и вибрира при ускорение, понякога повече, понякога по-малко, но при всяка скорост, и е така от бая време.Лагери на диференциала ако са разбити, няма да има луфт (осезаем при разклащане на колелата) а ще има виене, шумене.Ако има чаткащ осезаем луфт, и според мен е от каре или от кормилен накрайник...1к ми се струват много само за разглобяване на кутията (дори да е автомат). У нашто село взимат 100-200лв :icon_thumbup:Аз съм на противоположното мнение на колегата - кутия втора ръка не.Но преди всичко иди на доверен майстор да локализира точно проблема, не да правиш кутия, а да е развалена рейката Редактирано 25 април 2016 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 25 април 2016 Автор Сподели Публикувано 25 април 2016 Лагери на диференциала ако са разбити, няма да има луфт (осезаем при разклащане на колелата) а ще има виене, шумене.Ако има чаткащ осезаем луфт, и според мен е от каре или от кормилен накрайник...1к ми се струват много само за разглобяване на кутията (дори да е автомат). У нашто село взимат 100-200лв :icon_thumbup:Аз съм на противоположното мнение на колегата - кутия втора ръка не.Но преди всичко иди на доверен майстор да локализира точно проблема, не да правиш кутия, а да е развалена рейката То тука не бъка много от такива дето могат да разберат нещо дето не е очевидно Рейката е рециклирана миналата година, кормилни накрайници сменени каквото имаше. Освен да извадим каретата вътрешните и да огледаме... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 април 2016 Сподели Публикувано 26 април 2016 /...свалете вътр. карета и ги разглобете, избършете от греста и гледайте по каналите на чашките, от страната на упражненеи на натиска на каретата дали са вдлъбнати каналите.....ако да, тогава са за смяна,ако не , тогава имаш проблем с диференциала.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 26 април 2016 Автор Сподели Публикувано 26 април 2016 Ясно, благодаря, Пламене, ако се окаже диференциала, ще ти я докарам другата седмица, ако си там, и без туй имам път към София вторник-сряда... /...свалете вътр. карета и ги разглобете, избършете от греста и гледайте по каналите на чашките, от страната на упражненеи на натиска на каретата дали са вдлъбнати каналите.....ако да, тогава са за смяна,ако не , тогава имаш проблем с диференциала.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.