Lexus Публикувано 6 април 2016 Сподели Публикувано 6 април 2016 Здравейте, колеги. Обръщам се към вас, тъй като ми писна от специалистите в автосервизите, чиито съвети не разрешиха моя проблем. От известно време педалът на спирачките има голям празен ход преди да започне да спира колата (над 1/2). Като препомпя няколко пъти налягането си е както трябва. Колата спира добре и няма свирене на наклатки. Сменяхме помпа на ABS и обезвъздушавахме спирачките, но резултатът е нулев и ако се наложи да спра рязко, трябва да препомпвам педалът, а както се досещате понякога това може да бъде фатално. Ако някой от вас се сблъсквал с подобен проблем, се надявам да ми даде удачен съвет... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 6 април 2016 Сподели Публикувано 6 април 2016 Колега опъвай леко ръчната и нробвай педала .Данеби проблема да е в задните колела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 6 април 2016 Сподели Публикувано 6 април 2016 Подобен проблем, разреши се с нова спирачна помпа за 350 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 6 април 2016 Сподели Публикувано 6 април 2016 Обезвъздушете пак колега, при мен се получи! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lexus Публикувано 7 април 2016 Автор Сподели Публикувано 7 април 2016 Обезвъздушете пак колега, при мен се получи! :icon_thumbup:Не си първият човек, който ме съветва да обезвъздуша отново, колега. Дано и при мен има резултат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 7 април 2016 Сподели Публикувано 7 април 2016 Не си първият човек, който ме съветва да обезвъздуша отново, колега. Дано и при мен има резултат Стигал съм до 3 обезвъздушавания при различни компетентни майстори ! :icon_thumbup: Скоро мои приятел с руска кола имаше същия проблем при него беше от сервото доколкото помня... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lexus Публикувано 14 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2016 След безрезултатното обезвъздушаване и смяна на помпа се оказа, че са накладки.Педалът вече си е твърд и колата спира както трябва. Надявам се, че с тази тема ще спестя ядове и загубени пари на колеги, защото в повечето сервизи само гадаят... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 21 октомври 2016 Сподели Публикувано 21 октомври 2016 (редакция) Да не отварям нова тема - ще ползвам на колегата.Значи проблема е следния. В последно ввреме abs сработваше дори при сухо време и не чак толкова силно натискане на педала. Отдадох го на кофти гуми и затова сложох зимните гуми по-рано, че са по-хубави. След като ги сложих се появи и друг проблем - колата при спиране дърпаше наляво.Отидох в сервиз и се оказа, че предна дясна гума си се върти свободно при натиснат педал на спирачката. Оставих я да намерят какъв е проблема и после ми се обадиха да кажат, че проблема е в абс модула. Не трябваше ли да светне лампата на таблото при проблем с абс? Откриването на модул с абсолютно същия номер е почти невъзможна мисия... Въпроса ми е, дали ако сложа модул с друг номер ще сработи и дали ще е нужна някаква адаптация? Редактирано 21 октомври 2016 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 16 януари 2017 Сподели Публикувано 16 януари 2017 Здравейте колеги,имам един въпрос,имали някой идея защо педала на спирачката е тежък, спира си добре но с голямо усилие,дали нее сервото или пък е нешо друго, ще сам благодарен ако някой има идея от къде да почна да търся проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonMitak Публикувано 28 януари 2017 Сподели Публикувано 28 януари 2017 Здравейте ! Повечето от описаните проблеми се дължат на нещо елементарно приятели ! Има едно маркуче от сервото което влиза във колекторите –дано успея да го обясна. Намира се от ляво на дросела в задната му страна. Въпросното маркуче влиза в колекторите посредством щуцер. С ключе отвийте щуцера и вероятно ще установите че е запушен. След елементарно почистване спирачките стават като нови ,ако докато е бил запушен не е блокирал някой спирачен цилиндър. Успех и дано успях да обясна ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.