CynepMEH Публикувано 5 юли 2007 Сподели Публикувано 5 юли 2007 Здравейте, като вкарах колата преди 3 месеца (още даже не бях сменил номерата) и ми се развали термостата. Спря да отваря и се наложи да го сменя. Взех оригинален от ратола за 42 лв и всичко беше точно до днес, когато сутринта започна да ми загрява и няма да ви казвам как се придвижвах сутринта в най-големите задръствания. Когато положението стана критично отбих до един сервиз, взех туба със студена вода и долях малко в разширителното казанче. Изчаках мотора да изстине и потеглих отново към работата с идеята да я оставя в паркинга там и да му мисля нататък какво да правя. Но тръгвайки стрелката заспа в хоризонтално положение и термостатчето отвори. Та предполагам, че имам 10-20 км преди пак да се развали пак непоправимо. Според вас защо така се получава. Моето предположение е, че се запушва някак и ми трябва чистене на охладителната система. Друго обяснение не мога да си дам. Освен да е кофти антифризът (като сменях термостата предният път сложих български с идеята да покарам 1-2 седмци за тест и после да сложа хубав). Иска ми се да поразуча нещата преди да дам нови 42 лв. Не ми се сменя на 3 месеца термостата :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 5 юли 2007 Сподели Публикувано 5 юли 2007 При предния ремонт какво прави? Проми ли радиатора, системата? Стария антифриз имаше ли ръжда, плаки, какъв беше на вид? Сега в новия има ли в разш. казанче? След като смени термостата всичко наред ли беше до днес - не е мърдала от средата стрелката след загряване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2007 При предния ремонт какво прави? Проми ли радиатора, системата? Стария антифриз имаше ли ръжда, плаки, какъв беше на вид? Сега в новия има ли в разш. казанче? След като смени термостата всичко наред ли беше до днес - не е мърдала от средата стрелката след загряване? При предния смених термостата и сипах нов антифриз. Не съм промивал нищо. Стария мисля, че си беше ок (нямаше как да разбера, защото тогава той ми изтече през отвора на разширителния съд и наливах вода). След като смених термостата тогава нямах никакви проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 юли 2007 Сподели Публикувано 5 юли 2007 А сигурен ли си че е термостата, може да е дадчика ,който е за стрелката, той да дава грешни показания,кой ммотор е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2007 Моторът е 4g63. Не е датчика защото когато стрелката отиваше в лютеницата и започваше да пуши от отвора на разширителното казанче. Когато стрелката е ок няма пушек. Също така маркуча при термостата беше само топъл докато другия от радиатора към двг беше адски горещ т.е. няма циркулация. Мисля, че и перката на радиатора не се включваше, а като се оправи термостата я чух да върти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 юли 2007 Admin Сподели Публикувано 5 юли 2007 Не е зле да се направи един тест за гарнитура на главата. Струва 10 лева и поне ще се локализира проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 9 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2007 Привет - имам нов ъпдейт. Сутринта по път за работа отново се вдигаше температурата. През няколкостотин метра спирах да изстива - 2 часа путувах. По едно време реших да видя водата. В разширителното казанче водата винаги е била налице и по него системата е пълна, ама като отворих капачката за доливане и осъзнах, че съм бил на въздушно охлаждане...къде е отишъл антифриза само той си знае. Може би е изтекъл от отвора за обезвъздушаване на казанчето. Налях една туба с вода - към 2-3 литра събра системата и следващите 5-6 километра до работа нямах проблеми! Ще проверя дали не ми изтича водата от някъде и после май ще трябва да налея хубав антифриз. Кой ми препоръчвате. Има един червен, който е бая парици, ама ако е по-добър от останлите да взимам такъв?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 юли 2007 Сподели Публикувано 9 юли 2007 Имайки в предвид това ама аз го карам в 7000 оборота нон стоп. Вероятно е избила гарнитурата на главата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 юли 2007 Сподели Публикувано 9 юли 2007 Не сипвай червения, той е и за алуминиеви блокове, по скъпото не значи че е по хубаво, сложи си някакъв на Фукс или Арал ако има, или другия там немски но норрмален и така...........но причината довела до този проблем не си я открил и трябва да обърнеш мн. голямо внимание ...........щом в казНЧЕТО ИМА ВОДА А В РАДИАТОРА НЯМА, Е КОФТИ и значи че имаш проблеми някъде :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denioni Публикувано 9 юли 2007 Сподели Публикувано 9 юли 2007 Здравейте всички приятели на МИЦУБИШИ .Труден е за мен този КОМПЮТЪР .Та по темата за загряването .Този мотор, 4G63, има една тръба, която излиза от водната помпа минава под колекторните тръби зад мотора - отзад и отива за парното. Та тази тръба е от желязо и прогнива. Или по точно таи и се изпарява. Не се вижда губи се постоянно вода или антифриз, а някои от тези мотори имат и гумено съединение след водната помпа. То е много близко до колекторните тръби и се напуква и таи. И оттам вече въздух в малкия кръг, загряване. Термостат гарнитура. Една изпитана форма за промиване на охладителната система: Източване на охладителната течност \вода или антифриз \ НАЛИВАНЕ НА ЦВИК. Или саламурата на сиренето. Кара се поне една седмица, източване, промивка, антифриз. Това е стар ДАПАДЖИЙСКИ трик няма го в никакви справочници по авто. За сега толкова. Благодаря на АДМИНА, че ме изтрая и помогна. За тези 3 часа докато пиша бих помогнал поне на 5 човека от форума със съвет по охладителната система: РАДИАТОР, ТЕРМОСТАТ, ПАРНО, ТЕСТВАНЕ на термо датчиците за ел. мототите на радиатора. 0878993727 0889874000 Ще помагам на всички, които имат МИЦУБИШИ в България, НО и със мнението на хората създали този сайт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denioni Публикувано 11 юли 2007 Сподели Публикувано 11 юли 2007 Здравей СуперМЕН какво стана оправи ли термостата .Запази си старият термостат не го хвърляй ще го възтановя .Ако имаш път до Пловдив .ОТ доста време се занимавам с това .Има телефони ще се чуем .Само че един ден напред, за да се уговорим това е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 12 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2007 Привет, термостатът е наред! Все още нямам теза относно разхода на охладителна течност. Колата се държи много добре тези дни и нямам проблеми...малко доливам вода сутрин, но предполагам, че е нормално след като е вода да се изпарява по-лесно! Перката върти, термостата работи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 12 юли 2007 Сподели Публикувано 12 юли 2007 По едно време реших да видя водата. В разширителното казанче водата винаги е била налице и по него системата е пълна, ама като отворих капачката за доливане и осъзнах, че съм бил на въздушно охлаждане...къде е отишъл антифриза само той си знае. Здравей,подобен проблем имаше мой приятел с Хонда.Накрая се оказа водната помпа.Поздрави!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 юли 2007 Admin Сподели Публикувано 12 юли 2007 Сега имам малко повечеко време да обясня за проблема.Всички знаем, че водния кръг е в затворена система и не е необходимо за се пояснява, че загубата на вода (антифриз) е нещо много сериозно, защото последиците може да са в стотици левове, ако не се вземат бързи мерки!Започва се от най-големия проблем. Не ми се иска да има спукан блок, но трябва да го кажа.Преминаваме към втория - гарнитура на главата и челосване, което при смяната се прави задължително. Няколко десети от милиметъра ще подсигирят цялата процедура, освен ако не се окаже, че няма никъкво изкривяване.Но преди това разбира се, трябва да се установи дали има съмнения. Това се прави с една тест-епруветка, в която се сипва специална течност, която се слага на отвора на разширителния съд. Ако има изпускане и налягане в казанчето, тя веднага става на гел.Това може да се установи у без тест, ако колата се подложи на натоварване в наклон и високи обороти (не в червената зона) малко по-продължително около 10 мин. След спиране ако има мехурчета в казанчето, то това е почти сигурен знак, че е гарнитурата.Следващото е, да е термостата. Ако е блокирал, той ще изхвърля водата от казанчето през отвеждащия мъркуч и няма да се забеляза теч при каране.Същото е ако тече водната помпа. Тя трудно се вижда, но има технологичен отвор (пробка) в която изтича антифриза.Предпоследния проблем е капачката на радиатора, която знаете че пак е вид пластина действаща под налягане.Не изклювам възможността и някои малки части от "питата" на радиатора да са се пукнали.Последното е някои от водните съединения, като трудно се откриват малки течове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.