Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Информация за Еклипс 1Г


Препоръчано мнение

От доста време не съм писал в темата, та реших малко да ъпдейтна инфото.

Доста вода изтече от преди година и половина, и сега като прелиствам снимките, разбрах че не съм в застой, както си мислех :D

Ще качвам хронологично снимки с информация. Надявам се да Ви е интересно.

 

Тук тъкмо монтирам американските мигачи, които един приятел ми беше подарил преди време

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083175-big.jpg?r=2

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083248-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083249-big.jpg?r=0

 

Ето и една снимка с колега от форума. Той също е с двойния мигач, но неговите са тайвански афтърмаркет.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083250-big.jpg?r=0

 

Лайсната на страничното ми стъкло от известно време ме дразнеше, че не стоеше плътно, а имаше луфт. Реших да я сваля да разгледам какъв и е проблема. Оказаха се счупени щипки, търсих да си поръчам нови - или няма никъде, или доставката струва една торба пари... Направих си къстъм щипки и реших проблема.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083254-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083255-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083256-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083257-big.jpg?r=0

 

Преди години ме бяха блъснали на един светофар отзад, но когато питах за ремонт, под 200лв никой не искаше да го направи. Тогава нямах пари (не че сега имам :D ) и го оставих така. Мястото почна да ръждясва и ме дразнеше много. Един ден реших да го изчукам колкото мога и да го пръсна с боя, колкото да не продължава корозията...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083258-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083259-big.jpg?r=0

 

Рандом ахах

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083260-big.jpg?r=0

 

Имах мерак малко да си персонализирам колата външно и си поръчах малко стикери.

Преди:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083261-big.jpg?r=0

 

И след:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083262-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083263-big.jpg?r=2

 

Стикерите са правени по поръчка, шрифта е ОЕМ за модела.

 

Този си е моя перифраза на "Intel inside"

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083264-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083265-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083266-big.jpg?r=2

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083267-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083268-big.jpg?r=0

 

Тук реших да преместя габаритие в новия мигач, ето как изглежда:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083269-big.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Събираме и групата за малко позьорстване... хахах

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083270-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083271-big.jpg?r=0

 

Времето се беше постоплило вече и реших, че е време да изхвърля стария антифриз (на около година и половина).

Взех си препарат за промиване на системата, налях и оставих да работи на място с пуснато парно, както пише на опаковката.

След като източих охл. течност останах потресен :Д

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083272-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083273-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083274-big.jpg?r=0

 

След измиване с четка за шишета и препарати (по-добре не става, много здраво беше полепнала гняста)

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083275-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083276-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083277-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083278-big.jpg?r=0

 

Това е 8-мата вода, която прекарах през системата (до пълно загряване, източване и пак пълнене на чиста)

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083279-big.jpg?r=0

 

Тук покарах малко с чист антифриз (но не помня защо пак съм го източвал) ...както се вижда, на дъното все още се утаяват ръждиви частици...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083280-big.jpg?r=0

 

Като цяло имаше разлика в охладителните способности на системата, но нищо фрапиращо. :)

Ще прекъсна тук, че става много дълъг поста.

Следва продължение! :rulez:

Stay tuned (:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам от вчера. :icon_rock:

 

Най-после успях да си намеря нож за предната броня. Единия колега от групичката имаше нужда от предна броня, аз от нож - те така се уредихме и двамата. :Д

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083281-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083282-big.jpg?r=0

 

Заедно с бронята си поръчах и едната тръбичка за масления радиатор, че е била "контузена" в някой бордюр, предполагам :icon_crying:

Измих и радиаторчето.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083283-big.jpg?r=0

 

Това е смачканата, новата не съм я снимал...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083284-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083285-big.jpg?r=0

 

С времето бях забравил, че имам 2 изгърмяли ориг. говорителя в задните панели, понеже съм с елипси на кората на багажника. Влезе ми муха, че искам да си докарам бас в колата, но елегантно, без туба, губене на място в багажника и т.н.

Намерих си правилните говорители за вече наличните отвори. Български, нискочестотни и пасват перфектно. 6 инча.

Сложих ги, свирят, но не е беше това което търся, ЦД-то не можеше да изчисти добре звука, пък и преебаваше другите говорители.

Естествено си купих и усилвател, и кабели. Монтирах пробно, усилвателя пали, но няма звук. Оставих го на ремонт октомври месец, преди 2 дни ми звърннаха, че е готов. Та конфигурацията ще се монтира и тества скоро хахах :rolleyes:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083286-big.jpg?r=0

 

Важно е да се подберат не много високи говорители, понеже мястото е ограничено (иначе трябва да избушите калника хах)

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083287-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083288-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083289-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083290-big.jpg?r=0

 

Преди доста време бях си купил задна броня заради добавката, но както повечето неща, и това престоя стабилно, докато реша, че му е време да го слагам. Бронята беше черна, добавката също. Малко се чудих дали да не я сложа без боя, но в последствие с отказах.

Ходих до един магазин да ми направят боя като моята във флакон, че имах и друго за боядисване. Мериха, струваха, страшната апаратура изкараха... и накрая пак х*й. Цвета няма нищо общо, ам нали си ме праснаха в цената, реших, че ще е "квот такоз"... :D

Малко шкурене, грунд, боя и лак. Доволен съм, дори и да си личи от :plane: , пак е по-добре.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083291-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083292-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083293-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083294-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083295-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083296-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083297-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083299-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083300-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083301-big.jpg?r=0

 

Следва продължение.. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и добавката, боядисана и готова за монтаж.

Виждал съм да ги слагат с видии, но оригинално е лепена. Аз също я залепих.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083302-big.jpg?r=0

 

Бях свалил светлините да ги почистя, но след като я монтирах, реших, че без тях повече ми харесва:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083303-big.jpg?r=0

 

Понашарих още малко стикери и по стъклото :icon_thumbup:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083304-big.jpg?r=0

 

Още шантави идеи ми влязоха в главата и веднага ги почнах...

Купих си още един преден капак, но беше в ж.к. Дружба и трябваше някак си да си го взема, в Еклипса е ясно, че не влиза...

Ми мноо ясно, караме си от Люлин до Дружба без капак, отиваме там с ключето 12мм и слагаме новия хахахах

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083305-big.jpg?r=0

 

А ето я и идеята:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083306-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083307-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083308-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083309-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083310-big.jpg?r=0

 

Карах така малко и ме хвана шубето да не ме сгащят уШевите, та сега отлежава в мазата.

 

Купих си много на офертичка оригинален МОМО волан, в що годе прилично състояние (ама на тъмно :lol: )

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083311-big.jpg?r=0

 

И той си постоя вкъщи докато измисля кво да го правя, търсих, питах, навсякъде искаха сума ти пари за реновация.

Готовите китове също ми се видяха скъпи. Намерих си специална боя и се хванах да търкам. Излезе страшна гняс, наслоена в кожата. Мих го с какви ли не препарати, гъбички, четки... накрая излезе чиста кожа. Нанесох няколко ръце и накрая му сложих някакъв "финиш", който да запази боята за по-дълго.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083312-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083313-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083314-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083315-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083316-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083317-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083319-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083320-big.jpg?r=0

 

В крайна сметка се получи, не перфектно ест., но като за първи - доволно. :clapping2:

След това няколко месеца си търсих фланец, понеже този беше ОЕМ от мерцедес. Така и не намерих ориг. momo фланец, та взех един турски.

Всичко точно, сложих го и с леки преработки стана. Карах го 2-3 дни и един като каза искам го тоз волан, и тва е... Казах си ОК, и без това тоя волан го имам от половин година вкъщи, а на колата - само от 2 дни, явно не му е писано да е за нея. Продадох го... :icon_n_blusha: хахах

:mitsu-smiley:

To be continued...

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Точно такова трябва да бъде съдържанието на един форум! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Мерси за хубавите думи!

И на мен ми беше доскучало да чета само върпоси от типа: "Съвет за покупка", "Какво и има на колата" и т.н., и реших малко да разнообразя.

Имам още доста да качвам, така че се надявам да ви е интересно.

Поздрави! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

"Продължаваме напред" :icon_box:

Най после "Коледата" дойде и за мен:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083322-big.jpg?r=0

 

Последна снимчица на воланчето...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083321-big.jpg?r=0

 

Джантите мисля няма нужда да пояснявам какви са. И все пак, Enkei Evo 8, 17x8J ET 38

Ударих и 250к км

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083323-big.jpg?r=0

 

Имам резервен комплект дюзи от "донора" и отидох при един приятел да ми ги качи на стенда и да ги почисти. Бяха стояли с години неизползвани, но дори и само контролния флуид от стенда ги почисти достатъчно. Все пак ги пуснахме и на ултразвук, за по-сигурно.

Демонтажа на старите и монтажа на новите(сега ако го правех, щях да си поръчам нови О-рингове и уплътнения, но тогава не ми се чакаше доставка, а те видимо си бяха здрави...).

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083326-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083325-big.jpg?r=0

 

Понапазарувах за поредното обслужване. Този път взех и масло за кутията - Енеос Гиър нещо си... 75W90 май беше :icon_n_blusha:

аа и щях да забравя, добавка за ръчни ск. кутии на Бардал..

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083327-big.jpg?r=0

 

Зимата си караме активно, тази сложих най-яките гуми - Conti TS860, чак неприятно понякога, опъваш ръчната до уши, па Мицуто пак неще да се върти аххаах :spam:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083328-big.jpg?r=0

 

Тъкмо по коледа ми дойдоха и други "подаръци" на главата, предно дясно колела почна да вие, веднага един лагер и така и така свалям шенкела, взех и нов шарнир. По стечения на обстоятелствата(кухата ми глава :first: ) скъсах и маншона на кормилния накрайник, та смених и него...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083329-big.jpg?r=0

 

Моето мицко си намери братче:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083330-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083331-big.jpg?r=0

За жалост така и не разбрах на кого е.

 

В големите студове началото на годината пътувах до гр.Кубрат и нямаше къде да прибера колата няколко вечери. Едната сутрин ставам, вкарвам ключа и понечвам да натисна съединителя... мхм, ама него го няма никакъв... Напомпих 4-5 пъти, пак никой. Отварям капака и оп - пак коледни подаръци, долната помпа на съединителя предала Бого дух. Същата вечер по низините в района бяха ми казали, че температурата е паднала до -21C.

Ясна работата, а беше неделя - трябваше да тръгвам обратно за София, отидох при местен майстор, обезвъдушихме и ми даде шишенце сп.течност - за изпът... :respect:

Как да е, прибрах се без съединител, около 400км... и веднага си поръчах нова помпа. Взех най-евтината, с идеята да я карам докато се скапе, а междувременно ще си поръчам ОЕМ ремонтен комплект за старата и ще си я рециклирам.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083332-big.jpg?r=0

 

По цвета на буталото заключвам, че моята си е оригиналната...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083333-big.jpg?r=0

 

Ето и какво изцетих от системата:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083334-big.jpg?r=0

 

Измих и горната помпа, обезвъздуших, но забравих да намажа шпилката с грес и малко скърцаше - намазах обилно и спря. :clapping2:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083335-big.jpg?r=0

 

Ето една снимка на монтирания волан(няколко часа по-късно пътуваше по куриера ахах)

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083336-big.jpg?r=0

Оп, идва и новото попълнение:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083337-big.jpg?r=0

 

Италиански, Atiwe Cosmo Indianapolis typ 42

Продавача каза, че е от Еклипс и до колкото разбрах се е предлагал като допълнителна екстра за немския пазар(както и МОМО-то), но много по-рядък... даже не съм виждал друг такъв :rijden:

 

Докато се мотам из нета, си харесах разпънка за предните бомбета - само че за втора генерация. Поръчах я, не пасна ест и я продадох...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083338-big.jpg?r=0

 

Тук се вижда колко по-къса идва...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083339-big.jpg?r=0

 

Следва продължение... :icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запролети се и е време за Жансите :icon_thumbup:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083340-big.jpg?r=0

Когато на колегата ти му е лошо след петък вечер, но иска да ти помогне:

:icon_drunk:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083341-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083342-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083343-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083344-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083345-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083346-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083347-big.jpg?r=0

Разходихме ги и до първата част на Джап Фест Къп

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083348-big.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Постовете от първа страница вече работят.

Благодарско на Виктор (TASSO)!

:rulez: :first: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От известно време имам проблеми с охладителната с-ма. Първо ми се прецака капачката и почна да хвърля водите...

Взех нова капачка, текна от долния маркуч на радиатора.

Сменях скоби, почиствах, рязах маркуча и все си течеше, и така си карах със старата капачка, че да не става налягане.

Търсих нов маркуч, но за модела в БГ не намерих. Реших, че щом ще поръчвам, ще е направо силикон.

И ето ги и тях, китайските подаръци... :D

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083349-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083350-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083351-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083352-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083353-big.jpg?r=0

Малко по малко заменям всички захабени части, когато намеря по-читави. Много ме дразнеха лостчетата на волана, та им дойде и тяхния ред. Старите:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083354-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083355-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083356-big.jpg?r=0

Ето ги лостчетата, които си бях свалил от донора, нямат нищо изтъркано:

 

http://media.snimka.bg/s1/6428/039100879-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6428/039100880-big.jpg?r=0

Имаше само един проблем, механизма за мигачите им беше стчупен, та се метнах в "часовникарсия занаят"... :noexpression:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083357-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083358-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083359-big.jpg?r=0

И от двете, сглобих едно. Супер досадно и изнервящо, но заради крайния резултат, си заслужаваше. :specool:

 

Най-после ми звъннаха да си взема и волана от боя и с нетърпение, веднага го монтирах. :rijden:

Даже не бях наредил и пластмасите отдолу, но не ми дремеше много, нали бях с нов волан хахахах

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083839-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083840-big.jpg?r=0

 

То би континюд... :D

:mitsu-smiley:

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189675.jpg?r=0

 

Сам си отговорих на въпроса - буксата е за машинката за регулиране височината на фаровете. Такава "екстра" имат само така наречените "фейс лифт" еклипси, произведени за немския пазар 1994г. :mitsu-smiley:

:drinks:

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще качвам само по няколко снимки в пост, понеже става много натрупана страницата и е малко неприятно.

 

Време е за махане на старите 26-годишни маркучи.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083841-big.jpg?r=0

изкарах и радиатора, да го измия външно, също продухах и този на климатика..

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083842-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083843-big.jpg?r=0

Маркучите са поставени:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083844-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083845-big.jpg?r=0

Назад към парното също, доста играчка е да се свалят, понеже и кутията на автопилота се маха, и още разни дреболии...

Като всичко в тази кола, разглобяваш я половината, за да изкараш нещо на 2 болтчета... :yes3:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083846-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083847-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083848-big.jpg?r=0

И не след дълго - изненада, сложих нови маркучи и капачка, и напрежението изби от другаде...

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083849-big.jpg?r=0

:first:

>>>

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нова пратка ми пристигна. Само сега трябва да се хвана и да си направя стойките на бомбетата.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083850-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083851-big.jpg?r=0

 

:tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглеждат предните апарати след повече от година ежедневно ползване:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083852-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083853-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083854-big.jpg?r=0

 

Боята доста се захаби, най-вече от натрупаното феродо, понеже до скоро карах само с железни джанти и почти нямаше достъп при миене.

На места изкочиха и първите ръждички, което ме навежда на мисълта, че праховото не е било качествено - не добре почистена ръжда с пясакоструята.

Сложих и стикери, и ги запечатах с лак.

И малко за ъпгрейда:

Много съм доволен с вече навъртяни над 30к км с тези апарати. Нямам типичните проблеми с изкривяване на дискове и износване на водачи.

Колата спира страшно добре, особено сега с нови 17ки гуми.

Дисковете нямат ръб все още, а накладките са на около 40-50%. И са все така меки и приятни, не съм успял да ги прегрея явно. :D Единственият минус им е, че хвърлят страшно много феродо, което яко се лепи по апаратиете и джантите.(само козметичен дискомфорт все пак :D :D )

:mitsu-smiley:

--->

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След монтажа на новите лостчета и волана трябваше да почистя "малко" преди да монтирам всичко отново... :D

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083855-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083856-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083857-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083858-big.jpg?r=0

И вече салона изглежда както исках :drive:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083859-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083860-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083861-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083862-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083863-big.jpg?r=0

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И след като вече всичко изглежда добре и ти е кеф, всичко отиде по дяволите...

За 6ти май решихме с жената да си направим една разходка, посока Кубрат(че агънце за празника ни чакаше... :D )

Речено-сторено, тръгвам още петък вечер след работа и си джиткам без никакви притеснения, бавничко.

Минах Русе и както си карам на равното с 3000 оборота, чух Звука с главно "З"... Толкова бях сигурен какво се случи, че не понечих да запаля даже... Отварям багажинка, вадя вложка 10мм и установявам час на смъртта ~ 23.30 в средата на нищото... Ангренажния ремък здрав, но изплюл... викам си обтегача се предаде :icon_crying:

Как да е, викнах линейка и ме издърпаха, 70км на въже в полунощ, мечтата на всеки... хахах

На другия ден по обяд пристигнаха брат ми и майстора с платформа от Варна. Натовариха трупа и потеглиха...

Вечерта получих и експертизата от майстора - скъсан ремък на балансиращия вал, който е минал под ангренажа и от напрежението е отместил обтяжнята ролка... Викам си да, смъртния акт е подписан и ще трябва ново сърце... Майстора ме успокоява за загубата и че ще оправи нещата.

Последиците бяха 10 криви клапана, ок, поръчваме нови 16, носим главата на шлайф + всичко друго, за да стане като нова... Уви, нещата не се развиха точно така, няколко дни по-късно шлайфиста телефонира, че след извършена щателна аутопсия, главата не става. Всичките 16 легла на водачите бяха се изкъртили. Почвам да мисля планове, цяло сърце или... и ето го на и спасението - новия пейсмейкър:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083864-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083865-big.jpg?r=0

Съвсем случайно изпадна тази глава в интернет. Продавача даже не знаеше от каква кола е. Разчетох се из нета и се оказа, че главите са 3 вида, първо е на 6 болтовия мотор, която е с основна разлика в диаметъра на болтовете за блока - 12мм и еднакви по размер шпилки на изпускателния колектор.

7 болтовия 1Г е с 11мм болтове за блока и единия болт на колектора е 10мм, а останалите са 8мм (на снимките по-горе се вижда).

А 7 болтовата на 2Г е доста по-различна, отворите на всумкателния колектор са почти 2 пъти по-малки и термостата се закрепва по съвсем различен начин.

Това се отнася и за турбо, и за нон-турбо.

 

Как да е, главата се оказа точна тази, която търсех - 1Г 7 болтова. Пратих я директно на майстора. И тази глава не беше цвете за мирисане, но предвид ниската цена, бях доволен. Някои неща трябваше да се прехвърлят от моята.

И така, майстора отново ми звъни и ми обявява, че мъртвеца е върнат от отвъдното, ОБАЧЕ нямал никаква тяга и много чукал... :blink:

Стана ми много странно и си помислих, че не я е зацепил правилно. Ок, имах нужния инструмент и няколко дни отпуска от работа. Запътих се за Варна, да видя какво се случва. Забравих да вметна, че при демонтирането на периферията, горната тръба се е счупила и колата беше и без радиатор (за щастие...).

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083868-big.jpg?r=0

Пристигнах и веднага отидох в гаража. Паля - бате, батеее, все едно ярмомелката съм пуснал, трака не ами, се не трай. Веднага почнахме да разглобяваме, след като стигнахме до ангренажа, разбрахме че е зацепен както трябва. Почнах още повече да се чудя кво стааа. Няма да обяснявам как поне 10 пъти сме презацепвали и какви ли не тъпи мисли са ни избивали, че и без това стана много дълго... Най-странното беше, че на ръка не удряше нищо...

Та викам няма да стане, сваляме главата и какво да видим:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083872-big.jpg?r=1

Парче желязо се беше забило в глава и от там е идвало зверското чукане. От къде, как и защо е попаднаво в ДВГ, си остава мистерия.

Гарнитурата беше яко залепнала, нищо, че колата не беше работила повече от общо 5мин на обороти. Ето за това казвам, че за щастие ми се счупи радиатора, че ако я бяха оставили да загрее, не се знаеше това парче къде щеше да се озове и какви нови поразии ще направи... Следва яко чистене и нова гарнитура.

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083873-big.jpg?r=1

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083874-big.jpg?r=1

Жалко, че беше събота вечер и трябваше да чакаме до понеделник за нова. Проведохме си съревнование с брат ми кой ще запали пръв - 6Г72 изрева преди 4Г63-то хахаха

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083869-big.jpg?r=1

Така и така бяхме свалили главата, съборихме и картера и прегледахме всичко отдолу - 6+

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083871-big.jpg?r=1

 

Дойде и гарнитурата, сглобихме за норматив всичко и гааааз до ламарината... :icon_drunk: :drag::tok:

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083875-big.jpg?r=0

 

И Те Така... :plane: :first: :icecream:

Стей тюнед (:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извода какъв е, сменяйте ремъците на 50к км и не вярвайте на производителите, които твърдят, че интервала им е 60к мили...

 

В интерес на истината, това е единствения път, в който затъмнението ме оставя на пътя за ~60к км и 3г. :rulez:

За това реших, че заслужава малко глезотийки. :wub:

 

Разпънка на Megan Racing

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083866-big.jpg?r=1

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083876-big.jpg?r=0

По принцип е задна от втора генерация, но аз ще си я направя на предна за първа ген. B)

 

И другото подаръче

 

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083879-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083880-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083881-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083882-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083883-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083885-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083886-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083887-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6420/039083888-big.jpg?r=0

 

Новия радиатор с около 30% повече охлаждаща способност. Двойна пита, по-широк и с около 1.5 литра по-голям обем.

Пропуснал съм да ги снимам острани, да се видят самите пити, разликата е внушителна.

Охлажда многооо яко! :dirol:

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Пробвай Motul 15/50 4100,6100,пробвай един от двата варианта ще останеш доволен,аз я карам 9 години с 4100,а налягането на маслото трябва да е на макс,успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега съм много доволен от 10/60, но не съм го карал зимно време. Скоро трябва пак да го сменям и мисля тая зима да пробвам.

15/50 за зимата не идва ли гъстичко, понеже колата ми е евридейка и температурите в Софето си стигат -20С... :D

Инача миналина зимен сезон искарах с 5/50 и не бях супер очарован, на студен старт мотора тракаше доста.... :mitsu-smiley:

 

П.С. Налягането, според мен, е от "остарелия" вече датчик, понеже съм го мерил с манометър и е в допуските.

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Отдавна не съм ъпвал темата, а се оказа че е полезна и за други колеги. И тъй като с Мицу и форума като цяло правим 5-годишнина, ще кача малко снимки с развитието на "проекта" :D :D

Приятно гледане... :mitsu-smiley:

 

Поиграх си малко и съм доволен от резултата.

5f3ba7032a71b110a83f8d5f61532eeb.md.jpg a29011480b2b515d2428f12bb6321b1b.md.jpg 91b09de7ffef715dd12c23f2c43c81f6.md.jpg

bec62aa0ae20968c8125fd6c7a21874e.md.jpg c5b31b472c442c60766291a24650d2af.md.jpg f89ab6e772e455c3fb00f85101ba1b58.md.jpg 098e3bed43a55999a0cb8a27d1c4f3cb.md.jpg

8139da31b9a9f6dd50fa8a8567dcf3c5.md.jpg 3a909b5177b646e443fd4a4f07c4f73c.md.jpg 0fc0f08f6c1f5616a298a6b700c98029.md.jpg

 

Наложи ми се да сменя и водната помпма, че прокапа... Но това никак не ме учуди, предвид че само аз и бях навъртял около 60-70к км, а преди мен кога е сменяна - един Господ знаде хахах

78c04dc872ffb8b4ac26ffdbc8c45eec.md.jpg 01f4186b47c9e9965ba4be00e3c28143.md.jpg 99ce40a7e28b00c14ada923ffcc63ac0.md.jpg 34c01e27bea9e0fe59e661ea89f61da7.md.jpg

 

За Джап феста сложих и шарения капак :D

a1a5eb5cf5e246a9f78a49d0cd9202dd.md.jpg 68899a96fd7b475c2d4c317870042bdd.md.jpg 2c451cfeaf0545de635204086960d2e4.md.jpg 0cef8874655d231b58a28bf77f25103e.md.jpg 11b41f9d76bd2cbb1a7ff5dff134efeb.md.jpg 5a170e0f22b5e34e0531899e13ab6ad0.md.jpg

 

На последната снимка се вижда как ми се беше разлепила добавката, та се наложи да я сваля и да я лепя с по-подходящо лепило втори път.

--->

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

---->

 

1031c626cf462f5a33ad3fad2f41f0cd.md.jpg 3976b3cab3002043a361083d1bf57207.md.jpg 5a9d30beb302b91547c22ca32cb11007.md.jpg 8fc16374edbf018a36634e61ec2deddb.md.jpg f634a47c53218aba450ee2443c03745e.md.jpg

 

Така си я карах близо месец, Франки мн ме кефеше. :D :D :D

През това време освежих и железарките:

903f95c7ccb240557fb9f4c254424b58.md.jpg b189f42e4e64024bbd908a128e041610.md.jpg 1d55bd9b92c392af6a0ed4abacaafef9.md.jpg 02677e27609b3e4daacec751fdc779cf.md.jpg 7bd126b0ee65d1bbb88e1d5ce0f7c7bd.md.jpg

6c7259669f31fbc4f253bfe0be1fe926.md.jpg 347be5f2265f428e259ec6f1c0cbe792.md.jpg

 

Монтирани! И оше по-важното, клубната стойка за номера, с Благодарности към Светльо!

1277db6c2402fdd0f44b1f29600e6a38.md.jpg

b27d72c97c03c10d8e1c74d611fb7f1c.md.jpg

 

---->

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно като за Коледен подарък ме удариха на един паркинг пред очите, за радост нямаше големи щети... Изкривен капак и стчупена пластмаса на фара.

 

935a6410b97a8336ccb9989f7fb7359f.md.jpg e25d7425d1ba9a5f1230aec446fd53b8.md.jpg d39d2eeb5fe1401db321761685179a62.md.jpg 7978c7c836c3f6ec392976e552b766ec.md.jpg

 

На следващия ден монтирах и бронята.

 

8ba948ca9926192c3676e3d28a9c13a8.md.jpg

2a71b1cf8c45a099e75553963d793ac4.md.jpg

 

Полирах и изправих капака, почти не се забелязва.

dca7bcb03f454e824f33cd42b1994eab.md.jpg

 

Нова 2020та - нови ремъци. :D Смених и лагерчето на обтяжната ролка за климатика, че скърцаше.

 

71ce9a30b1c372dfdbcc2bd9f37860d2.md.jpg

199ae54dc858c52c629c228ab0f30b3a.md.jpg 88eb27e142acc098168c797e0485ba67.md.jpg

 

Още полиране и освежаване:

 

a986f78c72644f5f5a42e4be0a190842.md.jpg 2cc14458a874b95691e4bea31c51d3eb.md.jpg

 

Нов здрав капак в оригиналния си цвят.

48f7486fb13f0db7ff6fce9b99c5f80c.md.jpg 62621ade7b2e1e590b7f4b2228a1176e.md.jpg

4b83291b17d30baab428f197cdd21ad1.md.jpg e90ee52c305130c40076e125d7b105fd.md.jpg

ebe95712159d20badfb938503b6b01f7.md.jpg

841a0d032c42d4118f7f8bcad60d27d0.md.jpg

 

Следва продължение... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Random...

 

4eada15a270f7be21ba28ec19ab8b852.md.jpg 6bc5f8e7997d522f4adb35d1a779dc21.md.jpg 273e492c5b54e47fc6b5754c8fe49a69.md.jpg

 

Когато монтирах бронята пусна инсталация за новите светлини в добавката. Червената я направих като трети стоп, а бялата - 3та за задна :D :D

Отделно свързах вторите стоп крушки, та сега стоповете са двойни. Нямам снимка преди/след, за да се забележи разликата, но като стъпя на спирачките се виждам от 100 метра хахах.

 

9cfe7f5bebf8499695d786dae3f09c9e.md.jpg

984db9350911a707b9ffb54cbad46bf1.md.jpg

3f0907394d0cf2150b32fd5c0086ee84.md.jpg

 

Още разкрасители процедури:

 

c5a221b07a39ccdd6c8105133f255c21.md.jpg

950b55278cceaafc37611a6f3e48a527.md.jpg

7895119fd44509e7e908e2696b947de4.md.jpg

8050b4e504c95ba341d906482f6aa768.md.jpg

438043cca1e92eb51f751945bd40298a.md.jpg

b29ebca79ebe1517de29e8be23cc4ab0.md.jpg

e3bfd43fcdd63ed8f18b0681049f50f9.md.jpg

5472acdfe2eacf516731c8a81bc16a2f.md.jpg

c5c53f53ced3200db037d96c84acce03.md.jpg

 

Време е и за летните вече. :icon_dance:

А зимните са щателно измити и готови за следващия сезон.

 

772cb85c9819f6f4c4f877013268d7ee.md.jpg

4b57fdc9814ac6638443355da3bdc428.md.jpg

c8f8e64e497c19cb36593cce253fc263.md.jpg e6b5c346bb6bdd29f8c957df58b29436.md.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях си подготвил една конфигурация, която доооста се забави заради усилвателя. Беше на ремонт повече от половин година докато успеят да отранят проблема му.

След като си го получих обратно започнах монтажа.

 

364906143882834043ac8b00148a21f2.md.jpg

8e2052d4f3b9e730d4a636571a05c366.md.jpg

070ec3dbe2ee41beed4b83ea80b03372.md.jpg

d527821abe20ad241f6f0fc927416964.md.jpg

36c88b4a5e88eeb7f435a50ee5515fb4.md.jpg

1dd9ea9bb68d2a4f9763ed4d07fd4197.md.jpg

 

Всичко е щателно почистено и монтирано. Доволен съм от резултата като за нискобюджетен вариант.

2х30W RMS нискочестотни български

2х80W RMS елипси Sony Xplod

усилвател Magnat Century Colours 4000 - 4-channel x 55W RMS при 4Ω

 

На предна линия останаха във вратите Сони колонки, които се захранват от ЦД-то. Единствено съм махнал ОЕМ говорителите от таблото и там сега няма нищо. Не съм намерил подходящи.

Най-важното за мен бе да не променям обема на багажника, което и успях да постигна без туба. Разбира се, баса не е толкова силен, но аз така или иначе държа на качеството, а не на силата.

 

Докато бях на тема "жички" си направих и диагностика за компа.

Evo Scan и кабел, някой др резистор и диод, и Воала:

 

3053957619aea8d982f815a472c130fd.md.jpg

85dd5f69cf3a817e4dbccd24d1693147.md.jpg

 

Ако някой има интерес мога да кача един DIY за направата на хардуера. Даже в отделна тема ще е най-добре.

 

To be continued...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето още някоя др с джантите:

4c9fa9610f9fdcfd1adee5bfed9ee58b.md.jpg 421bcc9d157bbd9eed1627ad6c3944f3.md.jpg

 

Докато прекарвах силовия кабел за амп-а видях, че помпата на съединителя е тръгнала да си ходи...

b213c751f1993ea6e904967c574f2b1d.md.jpg

 

Взех тази от донора, че ми се стори като нова. Също беше дошло време и за обслужване на спирачките:

-нови сп. маркучи за отпред

-нови накладки и на 4те колела

-нова течност в цялата система

-нови задни апарати

-освежаване на боята на съпортите отпред

и изцяло боядисване на задните апарати.

d373fe863e727a658c600bc75173151b.md.jpg

b654751d0520303f35f785ada940ae81.md.jpg

 

cb258f5564d7e9111a6050179f156942.md.jpg

f6431281d34640f9090760aec7188f6a.md.jpg

6ab384e42961a9d6546f40e3bba2e4d0.md.jpg

Done!

 

Спирачки:

f4c0773565c3db02df169ec02a1aa87c.md.jpg

09ffa0ba00e4fb8f006a661a2de9bbc1.md.jpg

5689f28d35019982ae105d20a1e0bfb4.md.jpg

fd4c099235f6989759353089848b06b8.md.jpg

c2fcbe55aab8cb30a2407d17654baa12.md.jpg

a7fe4a6e616b94821c6dd7c1c59c0a02.md.jpg

9276653dbccf17951c5138d9d2860b51.md.jpg

 

 

Единственото, което не успях да направя, бе жилото на ръчната. Беше яко блокирало и трябваше да се купува ново. Но това в продължението на темата. :D

bbbf1a981fe9568697747f7f96817e45.md.jpg 772917cf0b01afc3faf4fddfb770f6d8.md.jpg

 

Хайде за ся тва. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...