Премини към съдържание

Прекъсва за момент


sviliv

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, от днес "на главата ми" е още една Каризма, на баща ми. Колата е 1,6 90 к.с., 2 бобини, няма газова уредба, със следния проблем - излагам го "на зелено" преди отвъртания, смени, замерване, диагностики и др.

- При контакт светват всички лампи, колата пали лесно, гаснат лампите, поддържа стабилни тихи обороти, при завъртане на волана леко се покачват, при вкл. на климатика се покачват, check engine не свети, ускорява много добре, но когато отпуснеш газта или като достигне скоростта и не ускорява вече /т.е. поддържаме желаната скорост/, изведнъж прекъсва/придърпва за момент, като че ли се спира горивото или се изключва от контакт, при подаване на газ отново ускорява това се случва след 1900 - 2000 оборота. На място отново се усеща тази "дупка". Като че ли при преминаването от режим ускорение в режим поддържане на определени обороти няма плавен преход - губи се връзката за момент. До 1800 оборота работи гладко при подаване и отпускане на газта. Мисля, че не е от горивото т.к. умишлено удължавах ускоренията, за да проверя дали идва достатъчно гориво, и нямаше никакъв проблем през това време - колата все набира скорост.

А когато при прекъсване/придърпване се пусне по инерция - оборотите за по-малко от секунда паднат около 1000 веднага се вдигат около 1300 и при спиране се понижават около 1000.

Мисля да сменя свещите /не са сменяни/, да откача акумулатора и след това да й пусна една самодиагностика.

А другия проблем - не работи километража и показанията за разхода на гориво. Явно е коригиран.

Благодаря на всички, които споделят опит и мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема описан ми напомня на моя с Колт със същия двигател. Ккомпютъра нищо няма да ти каже за прекъсването. Почваш със свещи и кабели, ако прекъсва пак отиваш на специалист да я замери и да ти каже лула на бобина или самата бобина. За скоростомера не мога да помогна :|

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията на колегите. Смених свещи, кабели, бобини - резултат - няма. На самодиагностика няма грешки. Ще се търси специалист.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във Видин за сега не съм попаднал на точния човек, междувременно опитах със смяна на VAF, кабели, свещи, бобини. Резултат няма. Ако някой ме насочи към сервиз във Видин ще съм благодарен. Продължавам да търся, и се замислям за вакуум регулатора дали няма някаква роля за плавното преминаване от един режим в друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А като сменя бобините, старите лули ли им монтира?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След среща с майстор се оказа TPS-а мноого разбазикан - почти учебна пушка. След почивните дни ще се оправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Здравейте колеги,

 

От скоро съм собственик на каризма 1.8гди и при мен проблема е същия + богата смес, един майстор ми каза ламбдасонда, замервахме бубините, гледахме свещите всичко 6, смених сондата, сложих дензо която по принцип трябваше да е за тази кола, но дойде универсална реших да я монтирам, тъй като нямаше как да я върна и така и така е при мен..., проблема утихна но пак от време на време се усеща съвсем леко, смесите отново са богати и не знам дали да търся друга сонда или да търся проблема другаде?

Редактирано от yavcho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...