sviliv Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Здравейте колеги, от днес "на главата ми" е още една Каризма, на баща ми. Колата е 1,6 90 к.с., 2 бобини, няма газова уредба, със следния проблем - излагам го "на зелено" преди отвъртания, смени, замерване, диагностики и др. - При контакт светват всички лампи, колата пали лесно, гаснат лампите, поддържа стабилни тихи обороти, при завъртане на волана леко се покачват, при вкл. на климатика се покачват, check engine не свети, ускорява много добре, но когато отпуснеш газта или като достигне скоростта и не ускорява вече /т.е. поддържаме желаната скорост/, изведнъж прекъсва/придърпва за момент, като че ли се спира горивото или се изключва от контакт, при подаване на газ отново ускорява това се случва след 1900 - 2000 оборота. На място отново се усеща тази "дупка". Като че ли при преминаването от режим ускорение в режим поддържане на определени обороти няма плавен преход - губи се връзката за момент. До 1800 оборота работи гладко при подаване и отпускане на газта. Мисля, че не е от горивото т.к. умишлено удължавах ускоренията, за да проверя дали идва достатъчно гориво, и нямаше никакъв проблем през това време - колата все набира скорост. А когато при прекъсване/придърпване се пусне по инерция - оборотите за по-малко от секунда паднат около 1000 веднага се вдигат около 1300 и при спиране се понижават около 1000.Мисля да сменя свещите /не са сменяни/, да откача акумулатора и след това да й пусна една самодиагностика.А другия проблем - не работи километража и показанията за разхода на гориво. Явно е коригиран.Благодаря на всички, които споделят опит и мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 16 февруари 2016 Сподели Публикувано 16 февруари 2016 Проблема описан ми напомня на моя с Колт със същия двигател. Ккомпютъра нищо няма да ти каже за прекъсването. Почваш със свещи и кабели, ако прекъсва пак отиваш на специалист да я замери и да ти каже лула на бобина или самата бобина. За скоростомера не мога да помогна :| Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 февруари 2016 Сподели Публикувано 16 февруари 2016 Бобина колега,намери някоя работеща за проба и ще се увериш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 19 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2016 Благодаря за мненията на колегите. Смених свещи, кабели, бобини - резултат - няма. На самодиагностика няма грешки. Ще се търси специалист. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 23 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2016 Във Видин за сега не съм попаднал на точния човек, междувременно опитах със смяна на VAF, кабели, свещи, бобини. Резултат няма. Ако някой ме насочи към сервиз във Видин ще съм благодарен. Продължавам да търся, и се замислям за вакуум регулатора дали няма някаква роля за плавното преминаване от един режим в друг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 февруари 2016 Сподели Публикувано 23 февруари 2016 А като сменя бобините, старите лули ли им монтира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 23 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2016 А като сменя бобините, старите лули ли им монтира?Нови бобини заедно с лули. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 27 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2016 След среща с майстор се оказа TPS-а мноого разбазикан - почти учебна пушка. След почивните дни ще се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavcho Публикувано 6 декември 2016 Сподели Публикувано 6 декември 2016 (редакция) Здравейте колеги, От скоро съм собственик на каризма 1.8гди и при мен проблема е същия + богата смес, един майстор ми каза ламбдасонда, замервахме бубините, гледахме свещите всичко 6, смених сондата, сложих дензо която по принцип трябваше да е за тази кола, но дойде универсална реших да я монтирам, тъй като нямаше как да я върна и така и така е при мен..., проблема утихна но пак от време на време се усеща съвсем леко, смесите отново са богати и не знам дали да търся друга сонда или да търся проблема другаде? Редактирано 6 декември 2016 от yavcho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.