az_sum_bre_ombre Публикувано 28 юни 2007 Сподели Публикувано 28 юни 2007 Здравейте, нов съм в този форум тъй че ако съм допуснал грешка при постването на тази теме в този раздел моля да ме извините. Проблема ми е следния имам мицубиши еклипс произведено 97 година /със старите брони/ и искам да го тунинговам. Говорим за силов тунинг оптичния е друга тема. Обаче ми се иска от 140 коня не да стане 250 примерно а много повече имам парите имам и желанието но... Гледах хубави турбини и т.н. също така и нитро НО колкото повече се запознавах с тази материя толкова повече получавах доказателства че става безсмислено и дори опасно да се слага прекалено голяма мощност. Защото натоварването на предните гуми става прекалено голямо и те немогат да изпълняват вече основната си функия - завиването /основна защото в завой с 150км/ч точно завиването е от значение:)/ И понеже аз искам повече мощност се замислих да продам този еклипс и да купя нов от Германия /примерно/ който да е 4WD за да може да се мисли за по-голяма мощност без голям риск за мен и за околните.Съществото на проблема е там че 4WD са по-високите модели с вградена турбина /209 коня/ а за внос от ЕС за колите над 163 коня се иска акциз и ДДС и цифрата става нечовешка. Хрумна ми една идея а именно да се отиде в Германия да се купи еклипса, да се махне турбината и да се внесе като кола под 163 не подлежаща на акциз и ддс. Като за целта се извади тяхния сертификат тюф /или нещо такова/ което да докаже че колата е 163 коня. Защото иначе на митницата гледат само документите и не се интересуват дали има правени модификации по двигателя. Въпроса ми е това възможно ли е и някой сблъсквал ли се е с този проблем?И понеже мисля и за алтернатива възможно ли е да се направи еклипса /този 97-а/ 4WD, безсмислено ли е и колко ще струва? Говоря за еклипс 2ро поколение 95-00. Мерси предварително на отзовалите се Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Привет! Аз карам същото купе. Колкото повече се интересувам, толкова повече разбирам че: 1. В Германия няма турбинирани еклипси(мисля че за европа няма такова производство само САЩ, дори няма и такива с десен волан)2. Ако всичко е направено както трябва колата ще си е добре - за 250 коня ще трябва да сменяш и бутала3. За целта си приготви(лично мнение) около 7-10 000 лева. има и китове и за по 3500 и то дори с монтажа мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 29 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2007 мерси че се отзова http://mobile.de/SIDu07uxG105lPVsQNUz6JU-g...1264878208& ей го 2.0 турбо 209 коня с ляв волан има няколко в германия. Верно че това точно е спайдър де ама Мдам още повече че мисля да минавам 250 коня та ще трябва да се сменят повече неща но това не е чак такъв проблем. Приготвил съм извесна сума за тая работа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Кабриото е много тежко .А и немските GSX-И са автомати.Ако нямаш много пари или чудо летвата ти е високо.А за предното си прав като скоча на газта на моята и бяга от завоя,просто се иска повече внимание и да целиш дъгите. Твоята 420а или 4g63 e? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 За по голяма стабилност си направи и спортно окачване. Това би трябвало доста да ти помогне. Колата става доста по устойчива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 29 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2007 420a Бе спортното окачване... то става като каруца. усещаш всяка дупка и кофти все пак тая кола ще се кара и по улиците тъй че за ся ще се въздържа от спортното окачване. Но явно преди всичко ще трябва да се направи 4 по 4 за да може да се мисли за по-големи мощности. някой има ли представа за възможността това да стане в България ? Правил ли го е някой познава ли някой който го прави? и общо взето от този тип въпроси бих задал Едно 2-3-4-5 бона не е чак толкова но пък ефекта ще е поразителен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Не знам омбре, аз като смятам ще ми е заедно смузиката около 10-12 000. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 29 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2007 lyuli кое ще ти илезне 10-12к с музиката ? и ти ли ще правиш AWD или за спортното окачване говориш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 турбиниране, бутала, плеър, усилватели, говорители и монтирането им. Не няма да го правя 4х4 ол уийлс драйв по точно, понеже ще ми се ускъпи много(автоматик съм). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 29 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2007 Да бе гадовете искат сума ти и пари за тая музика Ти пайниър или алпин ще си взимаш като музика и да те питам на каква турбина си се спрял ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 едно пионерче P88rs съм си харесал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 29 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2007 едно пионерче P88rs съм си харесал. http://www.carmedia.nl/catalog/images/imag...DEH-P88RS_2.jpg Това ли е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 баш то е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 29 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2007 плеъра е як само че много се отклонихме от темата. Въпроса малко мутира и се превърна в следния - Някой да знае колко би излезло едно преправяне на еклипс 97-а от предно предаване на 4WD? Къде може да се направи ? И общо взето приемам всякаква информация на темата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Аз колт не успях да възстановя, че имаше и канала за 4х4-то и даже си беше такъв! А за еклипс сигурно ще падне голяма борба!!! дали имаш място за диференциал!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Колко коня искаш да го направиш? Едно хубаво LSD няма ли да помогне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 30 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2007 IVAN VR4x4 нямам представа дали има място за диференциал не съм гледал. Може наистиан де трудно но пък ако си остане с предно - кофти.CynepMEH ми идеята е да стане много. Ся то има разминаване м/у мечтите ми и реалността де Ако успея да го направя 4х4 от там се слага турбина после следва нитрото после някакъв по-читав съединител защото както всички знаем еклипса куца в ниските обороти и после вече незнам то докато изпълня тия работи бая вода ще изтече та ще видим общо колко коня ще стане в края на краищата. LSD ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 юни 2007 Сподели Публикувано 30 юни 2007 На този модел му казват Lancer EVO :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 30 юни 2007 Сподели Публикувано 30 юни 2007 Да и аз смятам че на човека му трябва ево а не еклипс LSD limited slip differential или диференциал с ограничено приплъзване.Има ги в ebay.com за наще машини :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 1 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2007 е, ево Според мене в един перфектен свят всички щяхме да караме :mitsu-smiley: ево само дето са много скъпи най-евтиното коеот съм виждал е 20к в евро едно е да имаш кола за 15к и да я тунинговаш друго е да имаш кола за 40 к и да я тунинговаш прекалено много парички. Не съм чак толкова богат За следващото твърдение може и да ме линчувате де но пък де да знам евото е ево - 4 по 4 сума ти и коне от 2.0 двигател бе пушка само че и еклипса си има своя чар и в крайна сметка предпочитам си еклипса Има и модели на еклипс които са 4х4 само тряя се сдобия с нужните части от него и да си ги сложа на моя ...и да ми ги сложат на моя де Щото ако можех и сам нямаше да пиша тука Та някой да има престава от къде мога да си ги взема или пък къде могат да ми ги сложат /ех че еротично прозвуча:)/ мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 1 юли 2007 Сподели Публикувано 1 юли 2007 Продаи твоята и си купи GSX или tsi .Всичко е различно 420а е обратно на 4г63т сигурно си забелязал.Даже и спирачните дискове са им различни.На практика трябва да започнеш от голо купе със салон.А това са много пари и труд освен ако нямаш ударен gsx. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 1 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2007 Ех ако набарам ударен GSX ще се накъкам от кеф Но пък ако не в Бг няма пак да стане защото и ударено това зверче пак има 209 катъра под капака и пак подлежи на акциз и ддс и ако лакомите седалища от жълтите павета не махната тия две неща внасянето на такъв автомобил ще излезне златно за съжаление. Да прав си и спирачките ще се сменят защото първия път като го набарах отидох на една писта и газ до ламарината и после яко спирачки това 2-3 пъти после като слязох от колата и смърдеше на изгорели спирачки :icon_thumbup: А сигурността трябва да е преди всичко. Аз вече получавам откъслячни сведения, че и в България не е проблем да се направи от предно на 4WD и струва около 5 бона една не толкова непосилна сума при положение, че турбина ще излене над 7-8 ще видим де. Докато не се потвърди напълно и с точности все още приемам съвети и предложения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 1 юли 2007 Сподели Публикувано 1 юли 2007 еееех http://www.vbox7.com/play:9e0a649e Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 2 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2007 именно и аз това искам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.