Премини към съдържание

Въпрос за внос на Еклипс


Препоръчано мнение

Здравейте, нов съм в този форум тъй че ако съм допуснал грешка при постването на тази теме в този раздел моля да ме извините.

Проблема ми е следния имам мицубиши еклипс произведено 97 година /със старите брони/ и искам да го тунинговам. Говорим за силов тунинг оптичния е друга тема. Обаче ми се иска от 140 коня не да стане 250 примерно а много повече имам парите имам и желанието но... Гледах хубави турбини и т.н. също така и нитро НО колкото повече се запознавах с тази материя толкова повече получавах доказателства че става безсмислено и дори опасно да се слага прекалено голяма мощност. Защото натоварването на предните гуми става прекалено голямо и те немогат да изпълняват вече основната си функия - завиването /основна защото в завой с 150км/ч точно завиването е от значение:)/ И понеже аз искам повече мощност се замислих да продам този еклипс и да купя нов от Германия /примерно/ който да е 4WD за да може да се мисли за по-голяма мощност без голям риск за мен и за околните.

Съществото на проблема е там че 4WD са по-високите модели с вградена турбина /209 коня/ а за внос от ЕС за колите над 163 коня се иска акциз и ДДС и цифрата става нечовешка. Хрумна ми една идея а именно да се отиде в Германия да се купи еклипса, да се махне турбината и да се внесе като кола под 163 не подлежаща на акциз и ддс. Като за целта се извади тяхния сертификат тюф /или нещо такова/ което да докаже че колата е 163 коня. Защото иначе на митницата гледат само документите и не се интересуват дали има правени модификации по двигателя. Въпроса ми е това възможно ли е и някой сблъсквал ли се е с този проблем?

И понеже мисля и за алтернатива възможно ли е да се направи еклипса /този 97-а/ 4WD, безсмислено ли е и колко ще струва?

Говоря за еклипс 2ро поколение 95-00.

Мерси предварително на отзовалите се :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Аз карам същото купе. Колкото повече се интересувам, толкова повече разбирам че:

1. В Германия няма турбинирани еклипси(мисля че за европа няма такова производство само САЩ, дори няма и такива с десен волан)

2. Ако всичко е направено както трябва колата ще си е добре - за 250 коня ще трябва да сменяш и бутала

3. За целта си приготви(лично мнение) около 7-10 000 лева. има и китове и за по 3500 и то дори с монтажа мисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мерси че се отзова :)

http://mobile.de/SIDu07uxG105lPVsQNUz6JU-g...1264878208& ей го 2.0 турбо 209 коня с ляв волан има няколко в германия. Верно че това точно е спайдър де ама :)

Мдам още повече че мисля да минавам 250 коня та ще трябва да се сменят повече неща но това не е чак такъв проблем. Приготвил съм извесна сума за тая работа:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабриото е много тежко:) .А и немските GSX-И са автомати.Ако нямаш много пари или чудо летвата ти е високо.А за предното си прав като скоча на газта на моята и бяга от завоя,просто се иска повече внимание и да целиш дъгите. Твоята 420а или 4g63 e?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За по голяма стабилност си направи и спортно окачване. Това би трябвало доста да ти помогне. Колата става доста по устойчива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

420a :)

Бе спортното окачване... то става като каруца. усещаш всяка дупка и кофти все пак тая кола ще се кара и по улиците тъй че за ся ще се въздържа от спортното окачване. Но явно преди всичко ще трябва да се направи 4 по 4 за да може да се мисли за по-големи мощности. някой има ли представа за възможността това да стане в България ? Правил ли го е някой познава ли някой който го прави? и общо взето от този тип въпроси бих задал :) Едно 2-3-4-5 бона не е чак толкова но пък ефекта ще е поразителен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

турбиниране, бутала, плеър, усилватели, говорители и монтирането им. Не няма да го правя 4х4 ол уийлс драйв по точно, понеже ще ми се ускъпи много(автоматик съм).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе гадовете искат сума ти и пари за тая музика :) Ти пайниър или алпин ще си взимаш като музика и да те питам на каква турбина си се спрял ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

плеъра е як :) само че много се отклонихме от темата. Въпроса малко мутира и се превърна в следния - Някой да знае колко би излезло едно преправяне на еклипс 97-а от предно предаване на 4WD? Къде може да се направи ? И общо взето приемам всякаква информация на темата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз колт не успях да възстановя, че имаше и канала за 4х4-то и даже си беше такъв! А за еклипс сигурно ще падне голяма борба!!! дали имаш място за диференциал!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

IVAN VR4x4 нямам представа дали има място за диференциал не съм гледал. Може наистиан де трудно но пък ако си остане с предно - кофти.

CynepMEH ми идеята е да стане много. Ся то има разминаване м/у мечтите ми и реалността де :) Ако успея да го направя 4х4 от там се слага турбина после следва нитрото :) после някакъв по-читав съединител защото както всички знаем еклипса куца в ниските обороти и после вече незнам то докато изпълня тия работи бая вода ще изтече та ще видим общо колко коня ще стане в края на краищата. LSD ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз смятам че на човека му трябва ево а не еклипс:) LSD limited slip differential или диференциал с ограничено приплъзване.Има ги в ebay.com за наще машини:) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е, ево Според мене в един перфектен свят всички щяхме да караме :mitsu-smiley: ево само дето са много скъпи :) най-евтиното коеот съм виждал е 20к в евро едно е да имаш кола за 15к и да я тунинговаш друго е да имаш кола за 40 к и да я тунинговаш прекалено много парички. Не съм чак толкова богат :)

За следващото твърдение може и да ме линчувате де но пък де да знам евото е ево - 4 по 4 сума ти и коне от 2.0 двигател бе пушка само че и еклипса си има своя чар :) и в крайна сметка предпочитам си еклипса :) Има и модели на еклипс които са 4х4 само тряя се сдобия с нужните части от него и да си ги сложа на моя ...и да ми ги сложат на моя де :) Щото ако можех и сам нямаше да пиша тука :) Та някой да има престава от къде мога да си ги взема или пък къде могат да ми ги сложат /ех че еротично прозвуча:)/ мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продаи твоята и си купи GSX или tsi .Всичко е различно 420а е обратно на 4г63т сигурно си забелязал.Даже и спирачните дискове са им различни.На практика трябва да започнеш от голо купе със салон.А това са много пари и труд освен ако нямаш ударен gsx.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех ако набарам ударен GSX ще се накъкам от кеф :) Но пък ако не в Бг няма пак да стане защото и ударено това зверче пак има 209 катъра под капака и пак подлежи на акциз и ддс и ако лакомите седалища от жълтите павета не махната тия две неща внасянето на такъв автомобил ще излезне златно за съжаление.

Да прав си и спирачките ще се сменят защото първия път като го набарах отидох на една писта и газ до ламарината и после яко спирачки това 2-3 пъти после като слязох от колата и смърдеше на изгорели спирачки :icon_thumbup: А сигурността трябва да е преди всичко.

Аз вече получавам откъслячни сведения, че и в България не е проблем да се направи от предно на 4WD и струва около 5 бона една не толкова непосилна сума при положение, че турбина ще излене над 7-8 ще видим де. Докато не се потвърди напълно и с точности все още приемам съвети и предложения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...