Mitsubishi Debonair Публикувано 8 януари 2016 Сподели Публикувано 8 януари 2016 (редакция) Колеги, колата е Колт 1.3 бензин, след наливане на масло в двигателя, при затягане на капачката забелязах,че започна да превърта при затягане. Завъртях я доколкото можах преди да превърти и така си карах. От дни насам се появи силен мирис,както аз си мислех, на бензин в купето.Днес, като отворих капака, се оказа,че съм карал с дни без капачката на маслото, беше олят двигателят от страната на капачката,та чак и по капака е хвърляло.За щастие масло има на пръчката - на минимума,дори май над минимума. Взех си капачка,която като размер стана на резбата. Имам 2 въпроса: 1.) Има ли последствия за мотора карането без капачка на маслото? Може ли да се износи нещо по клапаните,разпределителния вал,бутала и т.н.?2.) Има ли проблем,че сега карам с неоригинална капачка за маслото. Или да си поръчам точната за модела? Благодаря ви. Редактирано 8 януари 2016 от Mitsubishi Debonair Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 януари 2016 Сподели Публикувано 8 януари 2016 Карай и да не ти пука. Нищо няма да се случи без капачка на двигателя. Дали е оригинална или е парцал набутан на нейно място няма да окаже влияние особенно на тези стари мотори ;) Нали си провери и евентуално доля масло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 8 януари 2016 Сподели Публикувано 8 януари 2016 Колеги, колата е Колт 1.3 бензин, след наливане на масло в двигателя, при затягане на капачката забелязах,че започна да превърта при затягане. Завъртях я доколкото можах преди да превърти и така си карах. От дни насам се появи силен мирис,както аз си мислех, на бензин в купето.Днес, като отворих капака, се оказа,че съм карал с дни без капачката на маслото, беше олят двигателят от страната на капачката,та чак и по капака е хвърляло.За щастие масло има на пръчката - на минимума,дори май над минимума. Взех си капачка,която като размер стана на резбата. Имам 2 въпроса: 1.) Има ли последствия за мотора карането без капачка на маслото? Може ли да се износи нещо по клапаните,разпределителния вал,бутала и т.н.?2.) Има ли проблем,че сега карам с неоригинална капачка за маслото. Или да си поръчам точната за модела? Благодаря ви. Не съм техническо лице, но моето мнение да направиш промивка на двигателя с добавка в старото масло и да го смениш. Изхождам от това, че е влизало прах в горната част на главата където е разпределителният вал. То при анализ на масло много често се вижда наличие на прах от задръстен въздушен филтър, камо ли в тази ситуация където нищо не е спирало мизериите и маслото е било в директен контакт с тях. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Debonair Публикувано 9 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2016 Благодаря за отговорите, колеги! Ако някой иска да добави още нещо, ще бъде интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 януари 2016 Сподели Публикувано 10 януари 2016 (редакция) Аз на колта на жената, бях доливал масло и съм забравил да стегна капачката и също беше паднала (за щастие беше се закачила на колектора ). Също беше се омазало положението в коша но изчистих с един обезмасляващ спрей, долях масло после и газ. Нищо му няма на мотора, щом не е останал на сухо Редактирано 10 януари 2016 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.