Премини към съдържание

Mitsubishi Debonair

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Mitsubishi Debonair's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за отговорите, колеги! Ако някой иска да добави още нещо, ще бъде интересно.
  2. Колеги, колата е Колт 1.3 бензин, след наливане на масло в двигателя, при затягане на капачката забелязах,че започна да превърта при затягане. Завъртях я доколкото можах преди да превърти и така си карах. От дни насам се появи силен мирис,както аз си мислех, на бензин в купето.Днес, като отворих капака, се оказа,че съм карал с дни без капачката на маслото, беше олят двигателят от страната на капачката,та чак и по капака е хвърляло.За щастие масло има на пръчката - на минимума,дори май над минимума. Взех си капачка,която като размер стана на резбата. Имам 2 въпроса: 1.) Има ли последствия за мотора карането без капачка на маслото? Може ли да се износи нещо по клапаните,разпределителния вал,бутала и т.н.? 2.) Има ли проблем,че сега карам с неоригинална капачка за маслото. Или да си поръчам точната за модела? Благодаря ви.
  3. Колеги, смених 4-те свещи с новите Шампион и се оказа,че досега е била с 4,които не са точно по спецификация, разстоянието на електрода е малко по-малко, докато оригиналните, с които съм вече е малко по-голямо разстоянието. И най-интересно,че с предишните преди изчистването на свещите колата вървеше като самолет, сега с оригиналните е мааалко по-тромава както беше преди с оригиналните Денсо. Много интересно. Но без значение. Мисля,че приключихме темата.
  4. Благодаря на всички за отговорите и, разбира се, на dreadx за особено изчерпателното мнение,което отговори на много мои въпроси. :good: Интересното, колега, е, че бях взел Шампион и останах много доволен от тях като динамика и пъргавина на двигателя. Докато интересно, преди бях с японски Denso, но колата като че ли беше малко по-мудна с тях. Именно затова отново взех Шампион. Иначе за този луфт между електрода и основата на свещта - това,което написа, разясни тези подробности. Колата ми не е на газ, та затова мисля да сложа отново стандартни запалителни свещи, както казах взех Шампион, защото досега съм доволен от тях. :drinks:
  5. Още нещо се сетих, колеги. Майсторът зачука електродите на свещите леко,защото според него трябвало да бъдат по-близо до основата,защото така искрата щяла да бъде по-стабилна... Знам ли, може и това да има значение. Взех 4 нови свещи Шампион и ще гледам да ги дам да ги сменят.
  6. Благодаря за отговорите, първо. :good: А относно начина на изчистване на свещите. Изчистват ги с газова лампа-обгарят ги или с телена четка и парцал. Това с киселината го чувам за първи път,мисля,че много добре се е изчистила,колега. Само не разбрах как мислите - може ли да е загубила компресия нещо от тия прашоляци и боклуци около гнездата на свещите,ако са вкарани в цилиндрите?
  7. Колеги, здравейте. Имам един въпрос. Възможно ли е след сваляне на всички запалителни свещи за диагностика и почистване на две зацапани ,защото колата работеше на 3 цилиндъра,та възможно ли е при монтажа им обратно да са замърсени цилиндрите с боклуците и прашоляка покрай гнездата на свещите? Защото след монтажа колата изгуби малко от ряза си и бързината на ускорение, трябва да натискам малко повече педала. А преди да зацапа запалителната свещ колата беше много пъргава. Сега е с една идея по-малко. И преди съм ходил в сервиз да ми изчитят зацапани свещи - една или две, но след това колата пак си вървеше пъргаво. Мисълта ми е, възможно ли е при падане в цилиндрите/или някой цилиндър/ на прашоляците и евентуално някакви ситни боклуци,които са около гнездата на свещите колата да е загубила компресия или част от компресията си? Защото майсторът беше много самоуверен и вместо да свали само запалителната свещ,която е зацапана, той свали всичките, за да увеличи цената съответно. При монтажа ми направи впечталение,че загреба прашоляка с едната свещ/поне само за едната видях/ и я върна ,за да го почисти и после пак я монтира криво-ляво. Как мислите вие? Възможно ли е зацапване на цилиндрите с мръсотията около запалителните свещи и това ще повлияе ли на двигателя? Двигателят е 1.3
×
×
  • Създаване...