wolfPlamen Публикувано 6 декември 2015 Сподели Публикувано 6 декември 2015 Здравейте на всички ! Живот и здраве съм решил скоро време да закупя Пинин-че ,и след като изчетох доста за колата във форума реших да се спра набензинов двигател, 2/3 врати като колата ще се ползва главно за извън градско и рядко за лек off-road.Искам да попитам запознатите какъв избор да направя относно:1.нов внос/регистрирана2.кубатура на мотора 1800/2000kW3.местни разбирачи ме съветват ,че коли по-стара година давали по-рядко дефект по иначе "капризният" двигател?Ще съм благодарен на всеки отзовал се с информация по въпросите ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 7 декември 2015 Сподели Публикувано 7 декември 2015 Здравей колега,Дизел няма на тези джипчета, така че трябва да избираш бензин между ГДИ и МПИ. -ГДИ е идва със супер селект, по сложен за газификация, много малко хора могат да го ремонтират при евентуален проблем. -МПИ е автоматично 4х4, лесна се слага газ и предполагам има повече хора които го ремонтират. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 7 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2015 Здравей колега,Дизел няма на тези джипчета, така че трябва да избираш бензин между ГДИ и МПИ. -ГДИ е идва със супер селект, по сложен за газификация, много малко хора могат да го ремонтират при евентуален проблем. -МПИ е автоматично 4х4, лесна се слага газ и предполагам има повече хора които го ремонтират. Не съм запознат при тези автомобили дали има дизелов мотор ,а иначе заради super-select-a на 100% ще търся GDI.Благодаря за инфото колега :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванка Публикувано 12 януари 2016 Сподели Публикувано 12 януари 2016 Здравейте, търся дроселова клапа за Паджеро Пинин 2000 втора употреба, производство 2002 г. Моля да ме ориентирате за цени и откъде мога да се снабдя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci6 Публикувано 20 януари 2016 Сподели Публикувано 20 януари 2016 Здравейте, търся дроселова клапа за Паджеро Пинин 2000 втора употреба, производство 2002 г. Моля да ме ориентирате за цени и откъде мога да се снабдя.Не е лошо преди да купувате,да се свържете с Милен/milen_z/ мисля,че линка е такъв.От Пловдив е и,е много наясно с дросела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2016 Сподели Публикувано 20 януари 2016 Здравейте, търся дроселова клапа за Паджеро Пинин 2000 втора употреба, производство 2002 г. Моля да ме ориентирате за цени и откъде мога да се снабдя......дросела може да се ремонтира ако не са го отваряли преди това незнайни майстори..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 25 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2016 Здравейте на всички! Предстои ми оглед на пинин в софийска област и доколкото съм разбрал представител на mitsubishi е Балкан стар!?Мисълта ми е къде бихте препоръчали да се направи качествена диагностика на въпросната кола в софия? Като главно се интересувам двигателя и електрониката на колата. Благодаря на отзовалите се ! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 Здравейте на всички! Предстои ми оглед на пинин в софийска област и доколкото съм разбрал представител на mitsubishi е Балкан стар!?Мисълта ми е къде бихте препоръчали да се направи качествена диагностика на въпросната кола в софия? Като главно се интересувам двигателя и електрониката на колата. Благодаря на отзовалите се ! :icon_bye:Човекът който е писал над теб поста "DJ Tymbi" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 4 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2016 Здравейте на всички ! Имам следния въпрос!Дали лампата "GDI Eco" я има при всички пинини с GDI двигатели и трябва ли условията за светването и да са по специфични? Като например каране по първокласен път или може да се постигне икономичен режим и на обикновен селски път ? Или други ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2016 Сподели Публикувано 4 февруари 2016 Здравейте на всички ! Имам следния въпрос!Дали лампата "GDI Eco" я има при всички пинини с GDI двигатели и трябва ли условията за светването и да са по специфични? Като например каране по първокласен път или може да се постигне икономичен режим и на обикновен селски път ? Или други ?.....лампата свети само когато мотора е в установен режим на работа, примерно 20-30-40- 60 -100 и т.н. км./ч.....ако решиш да ускоряваш или доускоряваш, има момент в която тя няма да свети, а тя свети, защото мотора е в ГДИ режим на работа......има и коли без такава лампа на таблото .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2016 Сподели Публикувано 4 февруари 2016 Здравейте на всички ! Имам следния въпрос!Дали лампата "GDI Eco" я има при всички пинини с GDI двигатели и трябва ли условията за светването и да са по специфични? Като например каране по първокласен път или може да се постигне икономичен режим и на обикновен селски път ? Или други ?.....ако си този, който в понеделник беше при мен, конкретно на тази кола няма да свети лампата. тъй като имаш проблем с ГНП-то ....много е ниско налягането и съответно мотора не влиза в ГДИ режим ( даже не е и на МПИ режим )..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 4 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2016 .....ако си този, който в понеделник беше при мен, конкретно на тази кола няма да свети лампата. тъй като имаш проблем с ГНП-то ....много е ниско налягането и съответно мотора не влиза в ГДИ режим ( даже не е и на МПИ режим )..... Да в понеделник се видяхме с теб! Колата която ти докарахме няма да я коментирам... :icon_clap: Благодаря за инфото и за качествената диагностика ! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 12 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2016 Здравейте отново ! От два дена съм собственик на pinin-че края на 2001 ,4/5 врати , 2.0L ГДИ.Първите ми впечатления са доста добри при условие ,че навъртях 1500-1600 км. в гледане на абсолютни боклуци и накрая ,мисля закупих възможно най-малкото зло! Колата се държи пъргаво и прибирането и до вкъщи(300км) бе безпроблемно и с удоволствие! Имам няколко въпроса относно колата който ме притесняват.Свети (check engine)според стария собственик се е получило когато е сменил гъвкавата връзка на изпускателната система с менте (дължина и диаметър) която майстора е трябвало да "побългари" и това бъркало ламбда сондата? Другото което ми предстои е обслужването на колата и по-точно ме интересуват масло и свещи.От изчетеното до момента доколкото съм разбрал свещите трябва да са задължително за GDI мотор - NGK иридиеви? Досега колата е карана с maslo 10W40 Walco!? По мое НЕкомпетентно мнение мотора звучи и равоти перфектно...тих не чукат повдигачи няма никакви странични шумове от клапани и други.Чета че доста от вас наливат 5W30/5W40 и си задавам въпроса да продължа с досегашното масло но малко по-скъпо или да слагам по-тънко ? Пропуснах да кажа колата е "уж" на около 200000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ropcku Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Внимавай само на какъв "майстор" ще попаднеш ... Късмет ти желая с колата. На друго не разчитай, че с моята закъсах вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 16 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2016 Внимавай само на какъв "майстор" ще попаднеш ... Късмет ти желая с колата. На друго не разчитай, че с моята закъсах вече. Майсторите за колата и по-специално мотора са двама като цитирам "други известни няма" ,иначе за ходова част,купе и т.н. предполагам няма да имат проблем и майсторите дори в малки градове като моя.Като цяло човек трябва възможно най-добре да си напише домашното относно GDI ,понеже мненията на "гаражните" майстори и тези от който са доволни доста хора във форума се различават коренно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ropcku Публикувано 22 февруари 2016 Сподели Публикувано 22 февруари 2016 Относно майсторите: съмненията ми, че може и да е само един са много сериозни. Дано се не налага да го разбера така ли е. Та отиди на църква, смени си ремъци, масла, спирачни течности, антифриз и накладки и си карай колицата със здраве и безаварийно. И зимни гуми Полар 3 не взимай. По-добре Униройалки на същата цена, но много по-стабилни. За летни незнам, ще ги мъдря след месец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 23 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2016 Относно майсторите: съмненията ми, че може и да е само един са много сериозни. Дано се не налага да го разбера така ли е. Та отиди на църква, смени си ремъци, масла, спирачни течности, антифриз и накладки и си карай колицата със здраве и безаварийно. И зимни гуми Полар 3 не взимай. По-добре Униройалки на същата цена, но много по-стабилни. За летни незнам, ще ги мъдря след месец. Бях изумен след като обслужих колата и то не напълно разхода ми падна с 2.5 литра :icon_rock: Предишният собственик беше човек на години и не се е вглеждал особено в колата ,като я е карал с масла с каквито аз си карах витарата(92г) В този ред на мисли какъв е приемливия разход за пинин 4/5 врати при скорост 100-120 без климатик ? След диагностика разбрах че имам някои неща които трябва да оправя по колата като към момента дава около 9/100л и се чудя колко още мога да го сваля след поправка на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ropcku Публикувано 24 февруари 2016 Сподели Публикувано 24 февруари 2016 Бях изумен след като обслужих колата и то не напълно разхода ми падна с 2.5 литра :icon_rock: Предишният собственик беше човек на години и не се е вглеждал особено в колата ,като я е карал с масла с каквито аз си карах витарата(92г) В този ред на мисли какъв е приемливия разход за пинин 4/5 врати при скорост 100-120 без климатик ? След диагностика разбрах че имам някои неща които трябва да оправя по колата като към момента дава около 9/100л и се чудя колко още мога да го сваля след поправка на колата.Човек, карай си колата не се занимавай с глупости. 9/100 за градско за 5 врато 2.0 GDI със Super Select, карано само със задно е екстра. И то градско в СФ. По магистралата със 140 пада до 7.6, но не по-малко. Три пъти я зареждам до горе и после доливам до горе на едни и същи бензионстанции - една в СФ и една в Търговище. И трите пъти ми дава различно от 7.6 до 8.5. Единия път съм я ръчкал а другите съвсем нормално, както си е по знаци и ми падна с 1 литър. Така, че метай се и не се занимавай с диагностики, съвети и тем подобни ако не трака и не хлопа и не свети жълта лампа по таблото. Проверявай си пръчката в мотора от време на време и се забавлявай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2016 Сподели Публикувано 24 февруари 2016 Бях изумен след като обслужих колата и то не напълно разхода ми падна с 2.5 литра :icon_rock: Предишният собственик беше човек на години и не се е вглеждал особено в колата ,като я е карал с масла с каквито аз си карах витарата(92г) В този ред на мисли какъв е приемливия разход за пинин 4/5 врати при скорост 100-120 без климатик ? След диагностика разбрах че имам някои неща които трябва да оправя по колата като към момента дава около 9/100л и се чудя колко още мога да го сваля след поправка на колата.....защото агр. ремък ти е бил един зъб напред..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 24 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2016 ....защото агр. ремък ти е бил един зъб напред..... DJ Tymbi този коментар е доста неясен за човек като мен :D Ако искаш може да разясниш за какво става въпрос :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2016 Сподели Публикувано 24 февруари 2016 DJ Tymbi този коментар е доста неясен за човек като мен :D Ако искаш може да разясниш за какво става въпрос :drinks:.....еми когато имаш неправилно зацепен агр. ремък ,обикновенно така става,защото после при смяната му, се зацепва както трябва и колата тръгва да върви и да харчи по малко.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 24 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2016 .....еми когато имаш неправилно зацепен агр. ремък ,обикновенно така става,защото после при смяната му, се зацепва както трябва и колата тръгва да върви и да харчи по малко.... След като поразпитах няма две мнения по въпроса! Но в моя случай не съм уточнил че ангренаж не съм сменял и излиза така ,че мотора наистина е бил доста затормозен от гъсто масло и стари течности в другите агрегати.Благодаря за мнението и ДНЕС научих нещо ново! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2016 Сподели Публикувано 24 февруари 2016 След като поразпитах няма две мнения по въпроса! Но в моя случай не съм уточнил че ангренаж не съм сменял и излиза така ,че мотора наистина е бил доста затормозен от гъсто масло и стари течности в другите агрегати.Благодаря за мнението и ДНЕС научих нещо ново!....значи въздушния ти филтър е бил много зле.....от него може да стане това, от гъсто масло едва ли,, освен ако маслото му е било 20В50 примерно на 30к км......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 25 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2016 ....значи въздушния ти филтър е бил много зле.....от него може да стане това, от гъсто масло едва ли,, освен ако маслото му е било 20В50 примерно на 30к км......... Със сигурност имаше нещо много НЕ както трябва... все пак възможностите ни са такива ,че може да си позволим 15 годишни коли и ги смятаме за нови.Поне в досегашният ми опит с покупка на автомобил сочи ,че купуването е само първата крачка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.