Премини към съдържание

Търся нов автомобил - Mitsubishi Lancer 2.0, 2008г.


Emilio_Galant2.5V6

Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

 

Интересувам се да закупя нов автомобил и съм се насочил към ето този модел: http://www.cars.bg/c1375409.

Моля да споделите мнение за модела и какви точно специфики трябва да имам предвив преди да си взема такава кола.

Скъпа ли е много подръжката, кое се разваля първо и разумна ли е цената точно за този модел по-горе.

В момента карам Митсубиши Галант комби и искам да сменя на седан. Ако имате нещо по разумно, като предложение, ще ви бъда благодарен ако го споделите с мен!

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

Интересувам се да закупя нов автомобил и съм се насочил към ето този модел: http://www.cars.bg/c1375409.

Моля да споделите мнение за модела и какви точно специфики трябва да имам предвив преди да си взема такава кола.

Скъпа ли е много подръжката, кое се разваля първо и разумна ли е цената точно за този модел по-горе.

В момента карам Митсубиши Галант комби и искам да сменя на седан. Ако имате нещо по разумно, като предложение, ще ви бъда благодарен ако го споделите с мен!

 

Благодаря!

Колега помогни,защото страницата не може да бъде отворена и не е ясно кой модел имаш предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега помогни,защото страницата не може да бъде отворена и не е ясно кой модел имаш предвид.

 

Извинявам се, записало е точката към линка - http://www.cars.bg/c1375409

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поръчкова американска версия?

Мяза ми на стандартна 140 коньова колица.

Продавача има ли някакви читави писмени документи удостоверяващи твърденията му?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, записало е точката към линка - http://www.cars.bg/c1375409

Колега,целиш ме точно с модела.Имам същия в гаража почти от 6 години,същия цвят даже,но с по-богато оборудване и с ръчна скоростна кутия.Аз лично съм много доволен от американеца/колата е произведена в Япония за Американския пазар/.Двигателя е 2000 кубика и се води 4В11,ако се интересуваш по-подробно.Всички консумативи и части стават от 4В10,които се произвеждат за Европа.За цените на частите,ти притежаваш галант,значи си запознат /мисля,че няма разлика в цените на частите между двата модела/.За цената на конкретния екземпляр,преди оглед нищо конкретно не мога да ти кажа.Ако имаш други въпроси с удоволствие ще ти отговоря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,целиш ме точно с модела.Имам същия в гаража почти от 6 години,същия цвят даже,но с по-богато оборудване и с ръчна скоростна кутия.Аз лично съм много доволен от американеца/колата е произведена в Япония за Американския пазар/.Двигателя е 2000 кубика и се води 4В11,ако се интересуваш по-подробно.Всички консумативи и части стават от 4В10,които се произвеждат за Европа.За цените на частите,ти притежаваш галант,значи си запознат /мисля,че няма разлика в цените на частите между двата модела/.За цената на конкретния екземпляр,преди оглед нищо конкретно не мога да ти кажа.Ако имаш други въпроси с удоволствие ще ти отговоря.

 

Здравей Ники,

 

Благодаря за бързия отговор! Главно ме интересува, къде точно да гледам, когато отида до там за оглед. Знам, че за японските автомобили, ръждичката е най-големия проблем, така че, задни калници, прагове и вратите са първите заподозрени. (поне при моя Галант е така.. ). Също така, цената оправдава ли колата и мога ли да я смъкна поне до 10к?? Заслужава ли си тези пари? Ти си с ръчна скоростна, но за тези автомати знам, че има повече особености. Прав си да, с климатик е, предполагам и доста екстри ги няма...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Ники,

 

Благодаря за бързия отговор! Главно ме интересува, къде точно да гледам, когато отида до там за оглед. Знам, че за японските автомобили, ръждичката е най-големия проблем, така че, задни калници, прагове и вратите са първите заподозрени. (поне при моя Галант е така.. ). Също така, цената оправдава ли колата и мога ли да я смъкна поне до 10к?? Заслужава ли си тези пари? Ти си с ръчна скоростна, но за тези автомати знам, че има повече особености. Прав си да, с климатик е, предполагам и доста екстри ги няма...

Да наистина има екстри които ги няма.Някои могат да се докупят и монтират/фарове за мъгла,прагове,щанга м/у двата предни макверсона,спойлер на багажника/,други не/окачването е друго ,тапицериите на салона,кожен волан и топка,лайсните по таблото/ това е което виждам на първо четене.Но има и бая глезотии-ел.пакет плюс люк/европейците го нямат/,здравата музика/трябва да има оригинална бас-туба от ляво в багажника/,автопилот и 'телефон' на волна,централно,джанти 16 ки,не 18ки/някои по си падат зареди пътищата/.Това беше увода ,сега по същество.Тази кола се продава от около 6 седмици и цената беше 14 бона. Явно човека е зорлия, защото постоянно я сваля.Ако си корав ,съм сигурен че цена около или под 10 бона е постижима.За ръжда не съм чувал някой да споделя.Просто огледай много хубаво за удари и как са отремонтирани.И най-тънкия момент -автомата/този е без лостчета на волана/ Има колеги във Форума ,които са много в част на тази тема ,дано те споделят/аз тук съм бос/.Питай за втори ключ,ако го няма още 300лв надолу.Гледай за дискове/някои колеги се оплакват/.Друго за сега не се сещам,ако се сетя ще добавя,а ти ако се сетиш питай,няма проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото Ники, доста се обнадеждих, пък и не съм чак толкова до екстрите, колкото да нямам ядове с колата после. Рових из форума и явно автомата наистина се оказва проблемен, ако не е подържан като хората. А тези 80000км. дали се реални?? Силно се съмнявам ... но пък знае ли човек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото Ники, доста се обнадеждих, пък и не съм чак толкова до екстрите, колкото да нямам ядове с колата после. Рових из форума и явно автомата наистина се оказва проблемен, ако не е подържан като хората. А тези 80000км. дали се реални?? Силно се съмнявам ... но пък знае ли човек.

Смешно е да коментирам пробег на автомобил по няколко снимки,но като гледам пласмасовия волан в ляво /там където се износва най-много/и сивите пластмаски, където са бутоните,поне не е съмнително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поръчкова американска версия?

Мяза ми на стандартна 140 коньова колица.

Продавача има ли някакви читави писмени документи удостоверяващи твърденията му?

Изглежда странно ,на първо четене е Lancer INTENSE ниво на оборудване с CVT кутия и 143 коня + люк (за сметка на това няма халогени....). Видно е и то багажника, където няма ключалка (американските имат). Скоростомера обаче има и в мили...

 

P.S за километрите, никога не можеш да бъдеш сигурен, моят е същият и съм на 65000 км. (купуван нов, фев. 2010)

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда странно ,на първо четене е Lancer INTENSE ниво на оборудване с CVT кутия и 143 коня + люк (за сметка на това няма халогени....). Видно е и то багажника, където няма ключалка (американските имат). Скоростомера обаче има и в мили...

 

P.S за километрите, никога не можеш да бъдеш сигурен, моят е същият и съм на 65000 км. (купуван нов, фев. 2010)

Доколкото можах да те разбера имаш предвид INVITE.Лансерите за Америка не се разделят спрямо екстрите на 4ри нива ,като за Европа.Моя лансер е американски и няма ключалка на багажника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото можах да те разбера имаш предвид INVITE.Лансерите за Америка не се разделят спрямо екстрите на 4ри нива ,като за Европа.Моя лансер е американски и няма ключалка на багажника.

 

Ами там явно можеш всичко поотделно, просто в Европа, CVT идваше само с INTENSE нагоре. Явно и ключалката е екстра в Америка :-))), но досега всички "американци", които съм виждал са били с ключалки.

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко съмнителна работата!

Моя Лансър 2008 е 1.8 - 143 коня, а тоя уж 2 литра и е само 9 коня отгоре - 152. От друга страна като чуя 11 000 лв. за кола на реални 80 000 км, започвам да си мисля, че някой се опитва да се отърве от нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко съмнителна работата!

Моя Лансър 2008 е 1.8 - 143 коня, а тоя уж 2 литра и е само 9 коня отгоре - 152. От друга страна като чуя 11 000 лв. за кола на реални 80 000 км, започвам да си мисля, че някой се опитва да се отърве от нея.

Относно мящността на 1998 кубиковия двигател няма нищо съмнително/спрямо различните търговци и различните щати се води между 108 и 112 киловата и 198 нютонметра/.За другото божаработа.

Редактирано от Niki007
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изхождам от факта, че последния двигател 1.6 л. е 117 к.с. и при положение че 1.8 е 143 коня, очакването за 2 литра е да има поне 160-165 коня минимум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изхождам от факта, че последния двигател 1.6 л. е 117 к.с. и при положение че 1.8 е 143 коня, очакването за 2 литра е да има поне 160-165 коня минимум.

Има и такъв двигател на лансера той е 2,4 литра 125 киловата 226 нютонметра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм с Лансер 4В11 и го имам от 2 години почти, CVT e , и съм много доволен.

Да наистина конете са малко за 2.0 двигател, но се държи доста прилично и като ускорение и като динамика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

ТАкам доста интересное наистина защо са решили да "скопят" 2.0 мотора :) освен откъм коне,ами и откъм скорсоти. За мен е чудно как кола 2008-9 г с 150 коня под капака се пука от обороти с 5ск кутия...

Загледал съм и аз един лансър 2.0 и много се двоумя http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444716728310947 , интересно ми е спрямо 1.8 как е в динамиката като цяло, в ниските обороти как е (при кротко градско каране например) и най вече реален разход, че май няма много хора с 2.0 който са споделяли за това.

Също ако някой има наблюдение по конкретната кола да каже :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, аз също я наблюдавам от доста време, но това нее гаранция дали е читава или дроб, затова питах дали някой я е гледал наживо и какви са разликите точно с 1.8 мотора. Иначе признавам ,че е смущаващо, че се продава от Октомври 2015г , но аз като си продавах Алфата за 5 месеца дойде само един човек на Живо да я види и я купи и си замина с нея, после имах Мазда 6 и с нея бе почти същото, сега карам Сааб 9-3 2.8 турбо и вече има 4 хиляди преглеждания обявата за 4 месеца и само Двама са идвали да го видят, но и двамата бяха решили,че ще го купят с по около 2 бона надолу в цената и Просто ги отпратих. Та от моят опит с обявите съм склонен да вярвам, макар и наивно (предвид чее нов внос),че една кола може ида е читава въпреки че седи отдаван, просто има шанс да не сее навил някой да иде да я види. Аз лично съм чувал "оферти" от рода на : "ак оимаш път към софия се обади че Добрич е далече, ма иначе много ми хвана окото колата и може да я взема......." също са ми пускали и "кукички" аз да звънна и ме разпитват за обявата, което е смешно малко- търсиш кола да купиш ,а нямаш 5 лева за ваучер примерно

Редактирано от don_pepone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ТАкам доста интересное наистина защо са решили да "скопят" 2.0 мотора :) освен откъм коне,ами и откъм скорсоти. За мен е чудно как кола 2008-9 г с 150 коня под капака се пука от обороти с 5ск кутия...

Загледал съм и аз един лансър 2.0 и много се двоумя http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444716728310947 , интересно ми е спрямо 1.8 как е в динамиката като цяло, в ниските обороти как е (при кротко градско каране например) и най вече реален разход, че май няма много хора с 2.0 който са споделяли за това.

Също ако някой има наблюдение по конкретната кола да каже :)

Този Лансър НЕ е 2.0 ,а е 1.8.

Редактирано от Niki007
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Лансър НЕ е 2.0 ,а е 1.8.

 

Може и да е така, ако си е помислил че с филтър и едно гърне ще закръгли конете на 150 :)

 

Склонен съм да се съглася, тъй като и километража му е в км, а в Европа не се продава 2.0 двигателя. Ако беше 2.0 трябваше да е в мили (щатски).

 

 

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, това ми е убягнало, че за европа въобще няма 2.0.... , чудно защо му е да лъже... Явно на място трябва да се види талона

 

Според вас има ли шанс да си намеря читав лансър 10 с темпомат задължително, бензин ръчка 1.8 или 2.0 за до 11000лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...