Премини към съдържание

Ламбда сонда


lal

Препоръчано мнение

Здравейте.Някой знае ли дали ламбда сондата/горната/ на Спейс Стар 1,3 и 1,6 са еднакви.И евентуално някой ако има работеща ,приемам оферти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Според мен са различни, че аз като сменях моята (долната) търсих специално да е за 1,6, но закупена втора ръка (1-вата) не изкара и седмица. С универсална за около 100-тина лева не работеше нормално/правилно.

Ти за какъв двигател търсиш? Пробвай с универсална под диагностика да видиш как се държи работата на двигателя с уговорка да я върнеш ако не работи задоволително.

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте,

 

Не искам да отварям нова тема и ще питам тук.

От днес съм собственик на Спейс Стар 1,3, 60кВт, 2002г. Има грешка Р0135 и това би трябвало да е първата ламбда сонда (Bank 1, Sensor 1). Само да ме ориентирате - това тази сонда, която се вижда отпред, по средата на ламарината, покриваща изпускателните тръби ли е? Куплунгът е с 4 проводника - 2 черни, 1 зелен и 1 бял (ако не се лъжа). Нямам съпротивление между които и да е 2 проводника...

 

Благодаря!

Редактирано от FearSoft
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да ме ориентирате - това тази сонда, която се вижда отпред, по средата на ламарината, покриваща изпускателните тръби ли е?

Да.

 

Куплунгът е с 4 проводника - 2 черни, 1 зелен и 1 бял (ако не се лъжа). Нямам съпротивление между които и да е 2 проводника...

 

Силно вероятно е да е изгорял подгрева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Пак имам нужда от съвет :icon_blush:

Смених си ламбдата с една, която не е Денсо, а ENT600010, един вид универсална. Свързах проводниците както си е описано навсякъде в интернет: двата бели с двата черни (за нагревателчето), синьо (Денсо) с черно и бяло (Денсо) - със сиво. Изтрих си грешката с ЕЛМ 327 и всичко ок. Обаче като загрее колата и изчезват ниските обороти, колата гасне... Прекръстих се и с риск да повредя нещо (дано да не е ECU-то!) размених местата на двата проводника за сигнала. И сега колата изглежда работи добре, ЕЛМ 327 показва, че всичко е наред! O2 Sensor - Completed, Heater Sensor - Completed. Оборотите стоят около 750, обаче се притеснявам, че кабелите са вързани обратно...Дали може да се получи някакъв голям гаф (ЕКУ-то)? Или само сондата може да даде фира? Или пък просто тази не е съвместима с моята кола, кой знае...

Някакви идеи, съвети от по-препатили?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Update - Показанията за среден разход бяха замръзнали, ресетирах ги и сега са само чертички. Явно все пак нещо се е прецакало. Ама така е, като сам си го направиш - никой не ти е виновен...Лошото е, че и при това положение на кабелите (свързани против правилата, пак гасне колата. Когато си иска. Поне се прибрах до вкъщи и там ми го направи. Сега откачих сондата изцяло и работят ниските обороти. Но си мисля, че пак ще се случи същото. Странна работа, всичко започна след смяната на съединителя, ама това какво общо може да има...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и за твоята кола ,трябваше да вземеш която е предизначена за твоята какви са тези универсални на такива цени,..при мен е същото положение ,ама аз не съм бъзикар,...ето ги..

https://www.autopower.bg/ламбда-сонда-mitsubishi-space-star-dg0-1.3-16v-dg1a-d11434c67.html

http://www.buycarparts.co.uk/lambda-sensor-oxygen-sensor/mitsubishi/space-star-dg-a/16177#

Редактирано от vasaci
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа, всичко започна след смяната на съединителя, ама това какво общо може да има...

Много общо може да има .

При смяна на съединителя се сваля скоростната кутия, а за да се свали тя се откачат и някои кабеляци .

После ако не ги закачиш всичките, ето ти го проблема .:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен! На всеки може да се случи да забрави нещо несвързано, но по-скоро си мисля дали не е нещо свързано с тази тема

Празен ход? Защото акумулаторът е бил откачен поне 5-6 часа (мисля). А и снощи разкачих сондата и тази сутрин и показанията за среден разход се появиха, и колата работи добре...Дали след триковете (колата да загрее, да се включи вентилатора и т.н.) не са дали резултат? Ще видим, засега тестовете продължават. Но ако на някой все пак му дойде някаква идея да пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Добре де, не можеш ли да измериш кое е масата от ЕКУ-то и да я свържеш с масата на сондата, а пък другия сигнал да подадеш правилно към ЕКУ-то. И евентуално да измериш при работа дали дава волтове. (- дори с волтметър, все ще покаже нещо.)

 

Куплунгът е с 4 проводника - 2 черни, 1 зелен и 1 бял (ако не се лъжа). Нямам съпротивление между които и да е 2 проводника...

Ето заради тези истории с прекъсващия подгрев на Денсо-то си сложих сонда Bosch, (- пък и имах такава под ръка - свалих я от една генерация за Форд Фиеста 1.3 моно, която си пазя за резервни части.)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече почти 10 дни нямам никакви проблеми със сондата и празния ход. Както и с бордовия компютър. Явно е гореспоменатата тема и по случайност изпълнените от мен действия, съвпадащи с описаните в темата са оправили нещата.

Просто съм нов в тази сфера (инжекциони, ЕКУ-та и др. подобни), досега съм карал само простички, карбураторни коли, елементарни за обслужване. Ама рано или късно на всеки се случва да попадне в такава ситуация, колкото и да обичаш опростените неща. :rolleyes: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти щом разбираш от карбуратори, дето почти никой не им разбира вече, мисля, че като поразучиш как са нещата, няма да имаш никакви проблеми и с инжекциона.

Само имай предвид, че ако ашладисваш нещо (или ако някой преди теб нещо е правил по инсталацията), трябва да се запояват жиците и да се изолират добре от влагата, за да не правят проблеми в дългосрочен план.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...