lal Публикувано 21 ноември 2015 Сподели Публикувано 21 ноември 2015 Здравейте.Някой знае ли дали ламбда сондата/горната/ на Спейс Стар 1,3 и 1,6 са еднакви.И евентуално някой ако има работеща ,приемам оферти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lal Публикувано 22 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2015 Никой ли не знае??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 22 ноември 2015 Сподели Публикувано 22 ноември 2015 Здравей колега, Според мен са различни, че аз като сменях моята (долната) търсих специално да е за 1,6, но закупена втора ръка (1-вата) не изкара и седмица. С универсална за около 100-тина лева не работеше нормално/правилно.Ти за какъв двигател търсиш? Пробвай с универсална под диагностика да видиш как се държи работата на двигателя с уговорка да я върнеш ако не работи задоволително. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 11 юли 2016 Сподели Публикувано 11 юли 2016 (редакция) Здравейте, Не искам да отварям нова тема и ще питам тук.От днес съм собственик на Спейс Стар 1,3, 60кВт, 2002г. Има грешка Р0135 и това би трябвало да е първата ламбда сонда (Bank 1, Sensor 1). Само да ме ориентирате - това тази сонда, която се вижда отпред, по средата на ламарината, покриваща изпускателните тръби ли е? Куплунгът е с 4 проводника - 2 черни, 1 зелен и 1 бял (ако не се лъжа). Нямам съпротивление между които и да е 2 проводника... Благодаря! Редактирано 11 юли 2016 от FearSoft Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 13 юли 2016 Сподели Публикувано 13 юли 2016 Само да ме ориентирате - това тази сонда, която се вижда отпред, по средата на ламарината, покриваща изпускателните тръби ли е?Да. Куплунгът е с 4 проводника - 2 черни, 1 зелен и 1 бял (ако не се лъжа). Нямам съпротивление между които и да е 2 проводника... Силно вероятно е да е изгорял подгрева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 13 юли 2016 Сподели Публикувано 13 юли 2016 Благодаря, колега! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 25 юли 2016 Сподели Публикувано 25 юли 2016 Пак имам нужда от съвет :icon_blush: Смених си ламбдата с една, която не е Денсо, а ENT600010, един вид универсална. Свързах проводниците както си е описано навсякъде в интернет: двата бели с двата черни (за нагревателчето), синьо (Денсо) с черно и бяло (Денсо) - със сиво. Изтрих си грешката с ЕЛМ 327 и всичко ок. Обаче като загрее колата и изчезват ниските обороти, колата гасне... Прекръстих се и с риск да повредя нещо (дано да не е ECU-то!) размених местата на двата проводника за сигнала. И сега колата изглежда работи добре, ЕЛМ 327 показва, че всичко е наред! O2 Sensor - Completed, Heater Sensor - Completed. Оборотите стоят около 750, обаче се притеснявам, че кабелите са вързани обратно...Дали може да се получи някакъв голям гаф (ЕКУ-то)? Или само сондата може да даде фира? Или пък просто тази не е съвместима с моята кола, кой знае...Някакви идеи, съвети от по-препатили? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 25 юли 2016 Сподели Публикувано 25 юли 2016 Update - Показанията за среден разход бяха замръзнали, ресетирах ги и сега са само чертички. Явно все пак нещо се е прецакало. Ама така е, като сам си го направиш - никой не ти е виновен...Лошото е, че и при това положение на кабелите (свързани против правилата, пак гасне колата. Когато си иска. Поне се прибрах до вкъщи и там ми го направи. Сега откачих сондата изцяло и работят ниските обороти. Но си мисля, че пак ще се случи същото. Странна работа, всичко започна след смяната на съединителя, ама това какво общо може да има... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 25 юли 2016 Сподели Публикувано 25 юли 2016 (редакция) Има и за твоята кола ,трябваше да вземеш която е предизначена за твоята какви са тези универсални на такива цени,..при мен е същото положение ,ама аз не съм бъзикар,...ето ги.. https://www.autopower.bg/ламбда-сонда-mitsubishi-space-star-dg0-1.3-16v-dg1a-d11434c67.html http://www.buycarparts.co.uk/lambda-sensor-oxygen-sensor/mitsubishi/space-star-dg-a/16177# Редактирано 25 юли 2016 от vasaci Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 юли 2016 Сподели Публикувано 26 юли 2016 Странна работа, всичко започна след смяната на съединителя, ама това какво общо може да има...Много общо може да има .При смяна на съединителя се сваля скоростната кутия, а за да се свали тя се откачат и някои кабеляци .После ако не ги закачиш всичките, ето ти го проблема . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 26 юли 2016 Сподели Публикувано 26 юли 2016 Съгласен! На всеки може да се случи да забрави нещо несвързано, но по-скоро си мисля дали не е нещо свързано с тази темаПразен ход? Защото акумулаторът е бил откачен поне 5-6 часа (мисля). А и снощи разкачих сондата и тази сутрин и показанията за среден разход се появиха, и колата работи добре...Дали след триковете (колата да загрее, да се включи вентилатора и т.н.) не са дали резултат? Ще видим, засега тестовете продължават. Но ако на някой все пак му дойде някаква идея да пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 3 август 2016 Сподели Публикувано 3 август 2016 Добре де, не можеш ли да измериш кое е масата от ЕКУ-то и да я свържеш с масата на сондата, а пък другия сигнал да подадеш правилно към ЕКУ-то. И евентуално да измериш при работа дали дава волтове. (- дори с волтметър, все ще покаже нещо.) Куплунгът е с 4 проводника - 2 черни, 1 зелен и 1 бял (ако не се лъжа). Нямам съпротивление между които и да е 2 проводника...Ето заради тези истории с прекъсващия подгрев на Денсо-то си сложих сонда Bosch, (- пък и имах такава под ръка - свалих я от една генерация за Форд Фиеста 1.3 моно, която си пазя за резервни части.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 4 август 2016 Сподели Публикувано 4 август 2016 Вече почти 10 дни нямам никакви проблеми със сондата и празния ход. Както и с бордовия компютър. Явно е гореспоменатата тема и по случайност изпълнените от мен действия, съвпадащи с описаните в темата са оправили нещата. Просто съм нов в тази сфера (инжекциони, ЕКУ-та и др. подобни), досега съм карал само простички, карбураторни коли, елементарни за обслужване. Ама рано или късно на всеки се случва да попадне в такава ситуация, колкото и да обичаш опростените неща. :rolleyes: :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 8 август 2016 Сподели Публикувано 8 август 2016 Е, ти щом разбираш от карбуратори, дето почти никой не им разбира вече, мисля, че като поразучиш как са нещата, няма да имаш никакви проблеми и с инжекциона.Само имай предвид, че ако ашладисваш нещо (или ако някой преди теб нещо е правил по инсталацията), трябва да се запояват жиците и да се изолират добре от влагата, за да не правят проблеми в дългосрочен план. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.