gandalf32 Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 Здравете, смятам да си взема една от двете коли, като 1.3 е на газ със обикновенна газова, докато на 1.8 няма газ и мисля да слагам газов инжекцион. Въпросът ми е, как се държат и двата мотора на газ, кой е по безприблемния агрегат и какъв разход на гориво дават? Благодаря на предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 Здравей!Ако двигателя е 1,8 GDI доколкото знам и съм чел във форума, не подлежи на газифициране! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 В гамата двигатели на Спейс стар има 1.8 MPI / MultiPoint Injection/ , което е различен двигател от GDI. Той (1.8 МPI) е безпроблемен за газифициране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 В гамата двигатели на Спейс стар има 1.8 MPI / MultiPoint Injection/ , което е различен двигател от GDI. Той (1.8 МPI) е безпроблемен за газифициране. Да,така е.Искам само да вметна,в момента се продава такъв в Сливен,изглежда ми добре на снимките,черен на цвят с оригиналните джанти,халогени и т.н.голям сладур е. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 Аз карам 1,3 с газов инжекцион. За мен колата си върви прилично добре, нямам някакви ядове или проблеми. КОлегата ми искаше да вземе 1,8 , но в крайна сметка взе 1,6 и той сложи ГИ. Возил съм се - повече върви от моята. Казва че е като самолет, а 1,8 голям самолет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 20 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2015 Благодаря за отговорите, но никой не споменава какъв разход на гориво да очаквам и какви са цените на частите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 Благодаря за отговорите, но никой не споменава какъв разход на гориво да очаквам и какви са цените на частите? Цените са супер прилични.Преди два месеца си взех 1,6,новия фейс, съединител 250 лв. ремък с ролка 100 лв свещи-8 лв бройката,накладки 70лв предни и задни.Общо взето свиркаш си и си караш,нямаш големи ядове.Това е може би автомобила с най евтина потдръжка за годините си.Гори ми 8-9 градско и 5-6 извън градско,бензин. Тук има харектеристики за автомобила: http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=1732 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 (редакция) Благодаря за отговорите, но никой не споменава какъв разход на гориво да очаквам и какви са цените на частите? Части като части за среден клас автомобил. За 10год автомобил (от както го взех моя Мицку) съм сменявал съединител (220 лв), предни амортисьори 130 лв/бр + макферсони, малък ремонт на скоростите. Или както бях писал в друга тема общо под 1000 лв са сериозните (обичайни) неща, които ако не ти се паднат наведнъж, а разхвърляно във времето е поносимо. Възлите в 1,3 са както следва:1. Масло двигател 3л - от 30 лв и нагоре по желание2. Масло в скоростите 3,4л към 75 лв3. Хидравлика волан 1л - от 12 лв и нагоре по желание4. Антифриз 5л - от 30 лв и нагоре по желание5. Спирачна течност 1л - 20 лв и нагоре по желание Относно разхода на гориво- (Бензин) лятото 7,5л зимата 8,5-9л ; (газ) с една 20л бутилка минавам без притеснения до 240 км лятото, когато работата на бензин е почти сведена до минимум. Отдава спрях да засичам колко гори на газ, дали ми е 8-9 или 10. С тези евтини горива... Газовата я избих за 10000 км или 2г с моето каране. За бензина мога да добавя, че в едни студени (зимни) месеци за 3 месеца свърши 50л резервоара. Т.е. по 17л/месец зимаска си гълта докато стигне температурата и превключи на газ, това за сутришният и вечерният курс.С двигател 1,3 се усеща как тръгва колата от място, дали с 1, 2 или повече човека. Не е състезателен кон, но не и планувано да бъде такъв. За моите нужди е ок. При слагането на газта ще стигнеш до дилемата къде да държиш бутилката. На мястото на резервна гума тип патерица или обичайното място в багажника да избереш в зависимост от това, от колко обем в него се нуждаеш. Мит е също така това, че сложиш ли газ видиш ли мощността изчезва. Да, само леко намаля.Поздрави Редактирано 20 ноември 2015 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.