gogomen Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 (редакция) Привет!В какво се забърках?Искам си ГолФУ :icon_crying: Е преди 5-6 м. си купих Галант 2000D 97г. 4D68 И май ще мина през всички проблемни недомислици на конструктори те му.1.Първа скорост в 9 от 10 пъти ми изключва.Влиза но като тръгна изключва.Трябва поне малко да се движи колата при включването й че да не изплюе.Това на пролет ще го гледам.2.За морето тръгвам.Пълня резервоара до горе:протече.По преценка в тъмното около 3-4 лт.на земята.Повече не чаках да гледам а потеглих.Кой прави железни резервоари от 80-те на сам?Това пак на пролет ще се гледа.3.Спирачките.Още с качването в колата ми се стори че мудно спира но го отдадох на по-голямата маса от на Голфа.Ръчна малко държеше след като я натегнах.Накладки от пред има виждам ги.Но преди два дена едва не ме върнаха от преглед.От зад нямам никакви спирачки а ръчна слабо.Купих си задни накладки и се залових да ги сменя.3.1.Задно ляво цилиндърче едната му половина беше блокирала.Раздвижих го.Дясното беше ОК.3.2.Системата за саморегулиране(за колегите с дискови спирачки казвам че е почти като на МОСКВИЧ) беше блокирала.Много спрей за ръжда и псувни влязоха в действие.И пак нямам ръчна(много слаба) и спирачки.Четох за разпределители,ABS и др.Но това не би трябвало да влияе на ръчната.Може би 20-30 мн."помпах"на ръчната и крачната но ефект никакъв(като държа ръчната дръпната и натисна спирачката усещам лека промяна в усилието на ръчната).Та идвам сега на въпроса:има ли някаква техника за регулиране то им?Или трябва да се изминат n брой километри?Ще взема да пробия дупка и с отверката,чиста работа. :icon_clap: Редактирано 12 ноември 2015 от gogomen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Привет!В какво се забърках?Искам си ГолФУ :icon_crying: Е преди 5-6 м. си купих Галант 2000D 97г. 4D68 И май ще мина през всички проблемни недомислици на конструктори те му.1.Първа скорост в 9 от 10 пъти ми изключва.Влиза но като тръгна изключва.Трябва поне малко да се движи колата при включването й че да не изплюе.Това на пролет ще го гледам.2.За морето тръгвам.Пълня резервоара до горе:протече.По преценка в тъмното около 3-4 лт.на земята.Повече не чаках да гледам а потеглих.Кой прави железни резервоари от 80-те на сам?Това пак на пролет ще се гледа.3.Спирачките.Още с качването в колата ми се стори че мудно спира но го отдадох на по-голямата маса от на Голфа.Ръчна малко държеше след като я натегнах.Накладки от пред има виждам ги.Но преди два дена едва не ме върнаха от преглед.От зад нямам никакви спирачки а ръчна слабо.Купих си задни накладки и се залових да ги сменя.3.1.Задно ляво цилиндърче едната му половина беше блокирала.Раздвижих го.Дясното беше ОК.3.2.Системата за саморегулиране(за колегите с дискови спирачки казвам че е почти като на МОСКВИЧ) беше блокирала.Много спрей за ръжда и псувни влязоха в действие.И пак нямам ръчна(много слаба) и спирачки.Четох за разпределители,ABS и др.Но това не би трябвало да влияе на ръчната.Може би 20-30 мн."помпах"на ръчната и крачната но ефект никакъв(като държа ръчната дръпната и натисна спирачката усещам лека промяна в усилието на ръчната).Та идвам сега на въпроса:има ли някаква техника за регулиране то им?Или трябва да се изминат n брой километри?Ще взема да пробия дупка и с отверката,чиста работа. :icon_clap: По т. 2. 99% съм сигурен, че ти е ръждясала и пробила тръбата за зареждане, от гърловината на калника до резервоара. Сравнително често срещано при Галанта. При мен на 2 броя. Затова ти е протекло като си го напълнил до горе.Всичко останало е от калпава поддръжка и експлоатация на предишния собственик. Сигурно "голфаджия". Галанта иска грижи и внимание...и се отблагодарява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 И май ще мина през всички проблемни недомислици на конструктори те муНе колега, ти си си купил 18 годишен автомобил, чието състояние е резултат от отношението/недоглеждането на всичките му предишни собственици.Не знам на кой не му е ясно че купуването на автомобил втора (N-та) употреба е котка в чувал.1. Често срещани са проблемите със скоростна кутия, особено при дизеловия галант, със синхронизаторите.Сваля се, прави се срещу едни пари ако не е съвсем изтървано състоянието и продължаваш напред.2. Натрупаната мръсотия/кал върху резервоара го кара да гние, гние и гърловината/тръбата през която се пълни.3. Спирачките - замяна или рециклиране на съмнителните компоненти, прегледай спирачните магистрали и подмени спирачните маркучи. Ако имаш желание - ще ти трябват нерви, пари и време за да си дойдат нещата на място, а - и четене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 ноември 2015 Сподели Публикувано 13 ноември 2015 Не ги слушай, оттървай се навреме и пак си купувай извънземната технология на ГоУф-а, там няма проблеми със спирачките, скоростите и пластмасовия резервоар. Даже не знам как си се навил да слезеш от ГоУф-а и да си купиш земна кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogomen Публикувано 14 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2015 Еее не с рогата де.Ако бях попитал за проблем с преден ляв мигач,сигурно щяхте да ме посъветвате да заменя ел.инсталацията с нова. Понеже не получих отговор за проблемът ми направих следното:Свалих барабаните и ги занесох на стругар да им махне ръбовете.След това започнах малко по малко да разтягам лоста за саморегулиране до положение в което барабана влиза трудно.Сега имам ръчна.Ще изчакам 4-5 дни да се "напаснат" накладките и отивам на валяците. "Поддръжка" Таз думичка я използвате за щяло и нещяло.Каква е "Поддръжката"на скоростната кутия че да няма проблеми с лагери,синхронизатори,вилки и т.н. при голям процент от Галантите?Каква е "Поддръжката"да не протече резервоара?Каква е "Поддръжката"на прословутия регулатор на спирачното усилие?Извинявам се но на бялото не мога да кажа черно.п.п.Колата ме кефи и не смятам скоро да я сменям.п.п.Не е нужно да отговаряте.Поздрави от Плевен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 14 ноември 2015 Сподели Публикувано 14 ноември 2015 "Поддръжка" Таз думичка я използвате за щяло и нещяло.Каква е "Поддръжката"на скоростната кутия че да няма проблеми с лагери,синхронизатори,вилки и т.н. при голям процент от Галантите?Каква е "Поддръжката"да не протече резервоара?Каква е "Поддръжката"на прословутия регулатор на спирачното усилие?Извинявам се но на бялото не мога да кажа черно.п.п.Колата ме кефи и не смятам скоро да я сменям.п.п.Не е нужно да отговаряте.Поздрави от Плевен! Първо Галанта е лимузина от среден клас, семеен седан/комби. Не е "бегачка". Това, че върви доста добре за "концепсията" и изпълнението си и темпераментни млади водачи го ползват "в лютеницата" се отразява. Аз съм имал четири Галанта, последния е точно като твоя, дизел комби 1997 г. Никога не съм имал проблеми със скорости и криви спирачни дискове.Когата миеш колата заврати ръкава и бръкни под задния десен калник. С ръка обутай калта по тръбата за зареждане с гориво отгоре до долу. Ако я миеш на автомивка или не ти се разправя...Регулатора на спирачното усилие засяда не само на Галантите. Това си е от ЕГН-то на колата. Сигурно и предишния собственик се е чудил какво е това "поддръжка". В този форум ние собствениците на Галант си поддържаме колите, повечето сами. Аз например никога не съм давал друг да ми пипа по колите освен за баланс на гуми.И сме докачливи когато някой "гоУфаджия" ни обижда колите.Ще свикнеш :D 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 14 ноември 2015 Сподели Публикувано 14 ноември 2015 Първо Галанта е лимузина от среден клас, семеен седан/комби. Не е "бегачка". Това, че върви доста добре за "концепсията" и изпълнението си и темпераментни млади водачи го ползват "в лютеницата" се отразява. Аз съм имал четири Галанта, последния е точно като твоя, дизел комби 1997 г. Никога не съм имал проблеми със скорости и криви спирачни дискове.Когата миеш колата заврати ръкава и бръкни под задния десен калник. С ръка обутай калта по тръбата за зареждане с гориво отгоре до долу. Ако я миеш на автомивка или не ти се разправя...Регулатора на спирачното усилие засяда не само на Галантите. Това си е от ЕГН-то на колата. Сигурно и предишния собственик се е чудил какво е това "поддръжка". В този форум ние собствениците на Галант си поддържаме колите, повечето сами. Аз например никога не съм давал друг да ми пипа по колите освен за баланс на гуми.И сме докачливи когато някой "гоУфаджия" ни обижда колите.Ще свикнеш :D Aбсолютно подкрепям колегaтa във всичко кaзaно до тук!И ще зaдaм риторичен въпрос кaто толковa си обичaте гОУфчетaтa що не си купувaте други гОУфчетa ,a се местите нa други коли?Aз лично познaвaм много гОУфaджии които много ги хвaлят обaче кaто умре гОУфa и купувaт другa колa която нямa нищо общо с гОУфa и после се оплaквaт.A пък aз кaкто други колеги от един гaлaнт се кaчих в друг! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.