SLX Публикувано 28 октомври 2015 Сподели Публикувано 28 октомври 2015 (редакция) Така, остана ми едно купе, около което има някои нелоши неща за продаване. Купето е от 2002 г., няма съществена корозия, но има повърхноста по долната част на купето. Вибро и шумоизолирано е. По-интересните неща са:1. Авансов пакет, включващ брони, прагове, включително тези отзад и решетка - 550 лв. Цветът е особен сив, правен по поръчка, така че пребоядисването ви е в кърпа вързано. Единият от халогените е потен, предполагам счупена щипка.2. Спирачана система Брембо - отпред и отзад на 320 мм. отпред и 300 отзад. Предните апарати са с матирал лак, дискове и накладки има. Цената е 900 лв.3. Кожен салон от най-хубавите черен, с перфорирани странични опори в отлично състояние, включително кори на 4-те врати, подлакътник и т.н 450 лв.4. Джанти Енкей, покриващи брембото от ЕВО 9- 600 лв. (но са 5х114,3, нали, да няма объркване ) с подарък гуми мишлен пилот спорт с около 8 мм. грайфер, ама съм ги карал на писта и страничните им бордове (на гумите, джантите са перфе) са напукани. 5. Стар но златен двоен дин Pioneer 700BT с навигация и чудесен звук - актуални карти, блутути, микрофон и прочее, идеално състояние. имам и суб с 2 усилвателя, висок клас предна линия на ground zero двукомпонентна, висок клас аудио и захранващи кабели и ред други аудио неща. Цените ще ги коментираме отделно, че отдавна съм загубил представа за пазарната им стойност.6. Рейка за алуминиев мост - 370 лв.7. Комплект за конверсия към ВР4 ръчна скоростна кутия - кутията е напълно ревизирана преди няма 5000 км. със сменени муфи и зъбни колелета плюс синхронизатори и лагери с оригинални. В комплект с педали, помпи и прочее - 1700 лв. 8. Керамичен 6 лъчов съединител за ЕВО 7-9 на 400 км. в комплект с нов маховик и притискател плюс адапторна плоча за ВР4. Евтино ще го дам, щото е STD. Директно фитва на ЕВО, директно фитва и на ВР4 с адаптерния фланец.9. Силово предаване, преден, заден мост и прочее, полуоски, раздатка и т.н. Задният диф е пътник, така че не го бройте. Купето се намира извън София, така че, софиянци, доставка или с еконт или на 2 седмици със собствен транспорт. Има и много други неща по купето, които няма защо да пиша тук. За контакт лични съобщения. Запалените фенове ще получат отстъпки, доказвайки запалеността си. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifСнимки:https://www.flickr.com/photos/60310850@N06/sets/72157660417876632/ Редактирано 28 октомври 2015 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 октомври 2015 Admin Сподели Публикувано 28 октомври 2015 Имаш ЛС. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 28 октомври 2015 Сподели Публикувано 28 октомври 2015 Ако има някой желаещ към силото предаване,ще му намерим и един хубаво работещ двигател :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2015 (редакция) Моля модератор да добави ето тези допълнителни снимки към обявата, за да не я ъпвам прекомерноhttps://flic.kr/s/aHsko7Q2G5 Също така да се има предвид фактът, че коженият салон е от автомобил с десен волан, тоест не е електрически, не е известно дали има отопление и шофьорската седалка се регулира само напред назад и облегалката. Лумбална регулировка има само пасажерската по обясними причини.Опс, забравих, че има изпускателна система с права тръба и марково крайно гърне. Много сериозна и много качествена. На 63 мм. са тръбите до отзад. Цена около 500 лв. Редактирано 28 октомври 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 октомври 2015 Admin Сподели Публикувано 28 октомври 2015 Моля модератор да добави ето тези допълнителни снимки към обявата, за да не я ъпвам прекомерноhttps://flic.kr/s/aHsko7Q2G5 Също така да се има предвид фактът, че коженият салон е от автомобил с десен волан, тоест не е електрически, не е известно дали има отопление и шофьорската седалка се регулира само напред назад и облегалката. Лумбална регулировка има само пасажерската по обясними причини. Добавен е линк със снимки в първия пост! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 ноември 2015 Сподели Публикувано 3 ноември 2015 Много неща си харесах по тази кола. Имам интерес към крилото ако е налично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djradi Публикувано 3 ноември 2015 Сподели Публикувано 3 ноември 2015 Здрасти колега. Готина вр-4ка и жалко, че ще я разпродаваш на части. Като стана дума за части, каква е цената на купето и има ли сериозна ръжда по него. Беше писал, че има но до каква степен е? Ако може и малко снимки на ръждичката ще съм ти много благодарен.Поздрави и мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2015 Здрасти колега. Готина вр-4ка и жалко, че ще я разпродаваш на части. Като стана дума за части, каква е цената на купето и има ли сериозна ръжда по него. Беше писал, че има но до каква степен е? Ако може и малко снимки на ръждичката ще съм ти много благодарен.Поздрави и мерси предварително.Лични съобщения и на двамата. Купето е вече бракувано и не може да се продаде като цялост. Спойлерът е продаден, също салона и задните спирачни апарати. Окачването е в 2 варианта - билщайн б6 - 4 амортисьора с пружини, както и билщайн б4 отпред и монро отзад с пружини тейн всичко на 5000 км. общо. всичко се продава. Авансовият пакет е наличен все още. Имам и задни спирачни апарати ОЕМ от ВР4 с дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 11 ноември 2015 Сподели Публикувано 11 ноември 2015 Опа,кутията налична ли е още?Ako e налична още известно време може да направим една конверсия от автоманик щом има всичко необходимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2015 Опа,кутията налична ли е още?Ako e налична още известно време може да направим една конверсия от автоманик щом има всичко необходимо.Налична е, ами. То в България не са твърде много хората с ВР-и, че и мотивирани за ръчни конверсии. Продадени са авансовия пакет без задната броня и съединителя. Налице изпускателна система и останалите неща от горните постове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dalex Публикувано 18 ноември 2015 Сподели Публикувано 18 ноември 2015 Имаш ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 19 ноември 2015 Сподели Публикувано 19 ноември 2015 Зa двойния дин кaкво ще желaете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2015 (редакция) И двамата имате л.с. Редактирано 19 ноември 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2015 (редакция) И двамата имате л.с. Ъп. Продадени са повечето хубави неща. Останаха: 1. Скоростната кутия със силовото предаване2. Предни спирачни апарати брембо с дискове3. Джанти Енкей плюс ОЗ суперлегера на 4х114,3 17 - ки с гуми. 4. Много читава изпускателна система с крайно гърне Суперспринт5. Ламарините са здрави, фарове и стопове също.6. Музиките са си още пълен комплект7. Амортисьори имам два вида спортни, пружини не Редактирано 26 ноември 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Миленов Публикувано 26 ноември 2015 Сподели Публикувано 26 ноември 2015 Ъп. Продадени са повечето хубави неща. Останаха: 1. Скоростната кутия със силовото предаване2. Предни спирачни апарати брембо с дискове3. Джанти Енкей плюс ОЗ суперлегера на 4х114,3 17 - ки с гуми. 4. Много читава изпускателна система с крайно гърне Суперспринт5. Ламарините са здрави, фарове и стопове също.6. Музиките са си още пълен комплект7. Амортисьори имам два вида спортни, пружини не Цена на изпускателната система?И има ли вариант само за крайното гърне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2015 Цена на изпускателната система?И има ли вариант само за крайното гърне? Цената е посочена по-горе в темата и тя е 500 лв., има вариант и само за крайното гърне, да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2015 (редакция) Текущото състояние на ВР-а:icon_thumbup: Все още са налични: 1. Скоростната кутия със силовото предаване2. Предни спирачни апарати брембо с дискове3. Джанти Енкей плюс ОЗ суперлегера на 4х114,3 17 - ки с гуми. 4. Ламарините са здрави, фарове и стопове също.5. Музиките са си още пълен комплект6. Амортисьори имам два вида спортни, пружини не Редактирано 17 декември 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 17 декември 2015 Сподели Публикувано 17 декември 2015 (редакция) Енкей са 5х114,3 ,а ОЗ 4х114,3 :icon_thumbup: стопове вече нямаш :D Редактирано 17 декември 2015 от Radko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 декември 2015 Сподели Публикувано 18 декември 2015 Текущото състояние на ВР-а:icon_thumbup: Да не му обръщаш пак волана, :lol: че така си го разкостил ? :(Интересна работа, отпред изгнили и гредите, пък задните вежди не са мръднали .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2015 Да не му обръщаш пак волана, :lol: че така си го разкостил ? :(Интересна работа, отпред изгнили и гредите, пък задните вежди не са мръднали .:D Айде сега изгнили, малко ръждица... С 50 кила шумоизолация залепена яката, ще се чуди някой бая как да се рециклира. Пък може да се прероди в нещо високо технологично, знам ли.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minchoms Публикувано 24 декември 2015 Сподели Публикувано 24 декември 2015 Колега,подкалниците има ли ги още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2015 Колега,подкалниците има ли ги още.Не са здрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2016 Ъп. Останаха вече не много нещица: 1. Скоростната кутия със силовото предаване2. Предни спирачни апарати брембо с дискове3. Джанти Енкей плюс ОЗ суперлегера на 4х114,3 17 - ки с гуми. 4. Ламарините са здрави, фарове също.5. Музиките са си още пълен комплект6. Амортисьори имам два вида спортни, пружини не. Амортисьорите са както следва - 4 билщайн б6 жълти имам и билщайн б4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.