Премини към съдържание

ВР4 на части без двигател.


SLX

Препоръчано мнение

Така, остана ми едно купе, около което има някои нелоши неща за продаване. Купето е от 2002 г., няма съществена корозия, но има повърхноста по долната част на купето. Вибро и шумоизолирано е.

 

22351125768_921e32f11d_k.jpg

По-интересните неща са:

1. Авансов пакет, включващ брони, прагове, включително тези отзад и решетка - 550 лв. Цветът е особен сив, правен по поръчка, така че пребоядисването ви е в кърпа вързано. Единият от халогените е потен, предполагам счупена щипка.

2. Спирачана система Брембо - отпред и отзад на 320 мм. отпред и 300 отзад. Предните апарати са с матирал лак, дискове и накладки има. Цената е 900 лв.

3. Кожен салон от най-хубавите черен, с перфорирани странични опори в отлично състояние, включително кори на 4-те врати, подлакътник и т.н 450 лв.

4. Джанти Енкей, покриващи брембото от ЕВО 9- 600 лв. (но са 5х114,3, нали, да няма объркване :)) с подарък гуми мишлен пилот спорт с около 8 мм. грайфер, ама съм ги карал на писта и страничните им бордове (на гумите, джантите са перфе) са напукани.

5. Стар но златен двоен дин Pioneer 700BT с навигация и чудесен звук - актуални карти, блутути, микрофон и прочее, идеално състояние. имам и суб с 2 усилвателя, висок клас предна линия на ground zero двукомпонентна, висок клас аудио и захранващи кабели и ред други аудио неща. Цените ще ги коментираме отделно, че отдавна съм загубил представа за пазарната им стойност.

6. Рейка за алуминиев мост - 370 лв.

7. Комплект за конверсия към ВР4 ръчна скоростна кутия - кутията е напълно ревизирана преди няма 5000 км. със сменени муфи и зъбни колелета плюс синхронизатори и лагери с оригинални. В комплект с педали, помпи и прочее - 1700 лв.

8. Керамичен 6 лъчов съединител за ЕВО 7-9 на 400 км. в комплект с нов маховик и притискател плюс адапторна плоча за ВР4. Евтино ще го дам, щото е STD. Директно фитва на ЕВО, директно фитва и на ВР4 с адаптерния фланец.

9. Силово предаване, преден, заден мост и прочее, полуоски, раздатка и т.н. Задният диф е пътник, така че не го бройте.

 

Купето се намира извън София, така че, софиянци, доставка или с еконт или на 2 седмици със собствен транспорт. Има и много други неща по купето, които няма защо да пиша тук. За контакт лични съобщения. Запалените фенове ще получат отстъпки, доказвайки запалеността си. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Снимки:

https://www.flickr.com/photos/60310850@N06/sets/72157660417876632/

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля модератор да добави ето тези допълнителни снимки към обявата, за да не я ъпвам прекомерно

https://flic.kr/s/aHsko7Q2G5

Също така да се има предвид фактът, че коженият салон е от автомобил с десен волан, тоест не е електрически, не е известно дали има отопление и шофьорската седалка се регулира само напред назад и облегалката. Лумбална регулировка има само пасажерската по обясними причини.

Опс, забравих, че има изпускателна система с права тръба и марково крайно гърне. Много сериозна и много качествена. На 63 мм. са тръбите до отзад. Цена около 500 лв.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Моля модератор да добави ето тези допълнителни снимки към обявата, за да не я ъпвам прекомерно

https://flic.kr/s/aHsko7Q2G5

Също така да се има предвид фактът, че коженият салон е от автомобил с десен волан, тоест не е електрически, не е известно дали има отопление и шофьорската седалка се регулира само напред назад и облегалката. Лумбална регулировка има само пасажерската по обясними причини.

 

Добавен е линк със снимки в първия пост! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.

Готина вр-4ка и жалко, че ще я разпродаваш на части. Като стана дума за части, каква е цената на купето и има ли сериозна ръжда по него. Беше писал, че има но до каква степен е? Ако може и малко снимки на ръждичката ще съм ти много благодарен.

Поздрави и мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.

Готина вр-4ка и жалко, че ще я разпродаваш на части. Като стана дума за части, каква е цената на купето и има ли сериозна ръжда по него. Беше писал, че има но до каква степен е? Ако може и малко снимки на ръждичката ще съм ти много благодарен.

Поздрави и мерси предварително.

Лични съобщения и на двамата. Купето е вече бракувано и не може да се продаде като цялост. Спойлерът е продаден, също салона и задните спирачни апарати.

Окачването е в 2 варианта - билщайн б6 - 4 амортисьора с пружини, както и билщайн б4 отпред и монро отзад с пружини тейн всичко на 5000 км. общо. всичко се продава.

Авансовият пакет е наличен все още. Имам и задни спирачни апарати ОЕМ от ВР4 с дискове.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опа,кутията налична ли е още?

Ako e налична още известно време може да направим една конверсия от автоманик щом има всичко необходимо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опа,кутията налична ли е още?

Ako e налична още известно време може да направим една конверсия от автоманик щом има всичко необходимо.

Налична е, ами. То в България не са твърде много хората с ВР-и, че и мотивирани за ръчни конверсии.

Продадени са авансовия пакет без задната броня и съединителя. Налице изпускателна система и останалите неща от горните постове.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зa двойния дин кaкво ще желaете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двамата имате л.с.

 

Ъп. Продадени са повечето хубави неща.

Останаха:

1. Скоростната кутия със силовото предаване

2. Предни спирачни апарати брембо с дискове

3. Джанти Енкей плюс ОЗ суперлегера на 4х114,3 17 - ки с гуми.

4. Много читава изпускателна система с крайно гърне Суперспринт

5. Ламарините са здрави, фарове и стопове също.

6. Музиките са си още пълен комплект

7. Амортисьори имам два вида спортни, пружини не

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ъп. Продадени са повечето хубави неща.

Останаха:

1. Скоростната кутия със силовото предаване

2. Предни спирачни апарати брембо с дискове

3. Джанти Енкей плюс ОЗ суперлегера на 4х114,3 17 - ки с гуми.

4. Много читава изпускателна система с крайно гърне Суперспринт

5. Ламарините са здрави, фарове и стопове също.

6. Музиките са си още пълен комплект

7. Амортисьори имам два вида спортни, пружини не

 

Цена на изпускателната система?И има ли вариант само за крайното гърне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Цена на изпускателната система?И има ли вариант само за крайното гърне?

 

Цената е посочена по-горе в темата и тя е 500 лв., има вариант и само за крайното гърне, да.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

23725306831_5186eca6d1_b.jpg

Текущото състояние на ВР-а:icon_thumbup:

 

Все още са налични:

 

1. Скоростната кутия със силовото предаване

2. Предни спирачни апарати брембо с дискове

3. Джанти Енкей плюс ОЗ суперлегера на 4х114,3 17 - ки с гуми.

4. Ламарините са здрави, фарове и стопове също.

5. Музиките са си още пълен комплект

6. Амортисьори имам два вида спортни, пружини не

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Текущото състояние на ВР-а:icon_thumbup:

 

 

Да не му обръщаш пак волана, :lol: че така си го разкостил ? :(

Интересна работа, отпред изгнили и гредите, пък задните вежди не са мръднали .:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не му обръщаш пак волана, :lol: че така си го разкостил ? :(

Интересна работа, отпред изгнили и гредите, пък задните вежди не са мръднали .:D

 

Айде сега изгнили, малко ръждица... С 50 кила шумоизолация залепена яката, ще се чуди някой бая как да се рециклира. Пък може да се прероди в нещо високо технологично, знам ли.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ъп. Останаха вече не много нещица:

1. Скоростната кутия със силовото предаване

2. Предни спирачни апарати брембо с дискове

3. Джанти Енкей плюс ОЗ суперлегера на 4х114,3 17 - ки с гуми.

4. Ламарините са здрави, фарове също.

5. Музиките са си още пълен комплект

6. Амортисьори имам два вида спортни, пружини не. Амортисьорите са както следва - 4 билщайн б6 жълти имам и билщайн б4.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...