Премини към съдържание

Картер


tito86

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Както повечето сте наясно с гниещите ни картери, исках да попитам дали някой нещо е правил по въпроса?

Като цяло имали ли сте драма с картера до сега? Има ли нужда да му се вталясвам?

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой колега не се е оплакал досега...или поне аз не съм чул. Моя картер е леко омазнени и не вярвам в следващите 20 год точно той да изгние :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Както повечето сте наясно с гниещите ни картери, исках да попитам дали някой нещо е правил по въпроса?

Като цяло имали ли сте драма с картера до сега? Има ли нужда да му се вталясвам?

Наскоро сменях на вр-а. 100-ина лева нов оригиналеп. За вр се оказа по-евтин от на еа галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро сменях на вр-а. 100-ина лева нов оригиналеп. За вр се оказа по-евтин от на еа галант.

От къде си го пазарувал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От къде си го пазарувал?

От Ратола. Мирослав, който работи там участва във форума и е изключително коректен и компетентен човек.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Ратола. Мирослав, който работи там участва във форума и е изключително коректен и компетентен човек.

Благодаря, ще го имам предвид като реша да го сменям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Добър ден ,

не намирам по нова тема за картерите. Въпросът ми е , как се сменя пробит такъв. Не капе, а си тече здраво. Мога ли да си го сменя сам, без да имам канал ? Колата е Галант 2,5 седан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Картерът ти най-вероятно е тенекиен, т.е. подлежи на заварка, ако не е много изгнил. За целта мястото на теч трябва да е локализирано, добре почистено, естествено, че ти трябва и канал. И добър заварчик. Всичко това е пробвано от мен на моята кола - трета успешна година без смяна на картер.

В случай, че искаш да го смениш, ти трябва нов картер и канал отново :). Мисля че над картера няма гарнитура, в такъв слчай почистваш много добре блока на двигателя, уплътняваш със специален силикон (не знам какъв), преди монтаж изчакваш малко да стегне и тогава стягаш здраво. Предполагам се натяга на принципа на главата - кръстосано. Маслото се източва предварително (каквото е останало от него).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...