tito86 Публикувано 1 октомври 2015 Сподели Публикувано 1 октомври 2015 (редакция) Здравейте колеги, Както повечето сте наясно с гниещите ни картери, исках да попитам дали някой нещо е правил по въпроса?Като цяло имали ли сте драма с картера до сега? Има ли нужда да му се вталясвам? Редактирано 1 октомври 2015 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 1 октомври 2015 Сподели Публикувано 1 октомври 2015 И аз се интересувам от същото нещо и моя е в ужасно състояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 октомври 2015 Сподели Публикувано 1 октомври 2015 Никой колега не се е оплакал досега...или поне аз не съм чул. Моя картер е леко омазнени и не вярвам в следващите 20 год точно той да изгние :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 октомври 2015 Сподели Публикувано 1 октомври 2015 Здравейте колеги, Както повечето сте наясно с гниещите ни картери, исках да попитам дали някой нещо е правил по въпроса?Като цяло имали ли сте драма с картера до сега? Има ли нужда да му се вталясвам?Наскоро сменях на вр-а. 100-ина лева нов оригиналеп. За вр се оказа по-евтин от на еа галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 2 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2015 Наскоро сменях на вр-а. 100-ина лева нов оригиналеп. За вр се оказа по-евтин от на еа галант.От къде си го пазарувал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 октомври 2015 Сподели Публикувано 2 октомври 2015 От къде си го пазарувал?От Ратола. Мирослав, който работи там участва във форума и е изключително коректен и компетентен човек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 4 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2015 От Ратола. Мирослав, който работи там участва във форума и е изключително коректен и компетентен човек.Благодаря, ще го имам предвид като реша да го сменям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baxter Публикувано 1 ноември 2016 Сподели Публикувано 1 ноември 2016 Добър ден ,не намирам по нова тема за картерите. Въпросът ми е , как се сменя пробит такъв. Не капе, а си тече здраво. Мога ли да си го сменя сам, без да имам канал ? Колата е Галант 2,5 седан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 1 ноември 2016 Сподели Публикувано 1 ноември 2016 Картерът ти най-вероятно е тенекиен, т.е. подлежи на заварка, ако не е много изгнил. За целта мястото на теч трябва да е локализирано, добре почистено, естествено, че ти трябва и канал. И добър заварчик. Всичко това е пробвано от мен на моята кола - трета успешна година без смяна на картер.В случай, че искаш да го смениш, ти трябва нов картер и канал отново . Мисля че над картера няма гарнитура, в такъв слчай почистваш много добре блока на двигателя, уплътняваш със специален силикон (не знам какъв), преди монтаж изчакваш малко да стегне и тогава стягаш здраво. Предполагам се натяга на принципа на главата - кръстосано. Маслото се източва предварително (каквото е останало от него). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.