cecito120 Публикувано 18 септември 2015 Сподели Публикувано 18 септември 2015 Здравейте! Можете ли да ми кажете къде се намира комутатора на Мицубиши Колт 1.6 90кс 2002 год.,нужна ми е нещо като ел.схема за модела.Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 септември 2015 Сподели Публикувано 18 септември 2015 Няма такъв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecito120 Публикувано 19 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2015 Странното е че в нета го има като част да го закупя...Разглобих вс. и наистена не намерих никаде такова нещо.Елджия замери буксата кам бобината и каза че има касо защото дава напрежение постоянно.Свалях и компа,видимо няма нищто нагорияло,каде може да е проблема.Окасиха се двата плюса които отиват кам бобината,а тя работи(завартях ги и пак пали но разбира се пак на 2 целиндара) ПАЛЕН ШАХ...ПОМАГАИТЕЕЕЕ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 1.3 (4G13) мотора е с делко, вътре в което са поместени бобината и комутатора. 1.6 (4G92)мотора, е с две бобини, които се командват от ЕКУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 септември 2015 Сподели Публикувано 20 септември 2015 Бобината ти от кой вид е: една тояга, от която стърчи втори кабел за съседен цилиндър, нещо такова ли?- или кръглата, дето е в делкото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecito120 Публикувано 21 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2015 Да.Бобините са тези..Значи проблемя е от ЕКУ-то...Лошоо,дали има вариант ЕКУ от 1,3 да стане или е невазможно(този модел рядко се намира) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 септември 2015 Сподели Публикувано 21 септември 2015 Бихте ли споделили от къде сте? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 21 септември 2015 Сподели Публикувано 21 септември 2015 Проблемът може и да не е от ЕКУ-то, а от инсталацията - кабели, букси и т.н. Но дори и да е от ЕКУ-то, по-добре измисли как да стане да отидеш при някой, дето ползва осцилоскоп и да види точно какво става, да ти ремонтира ЕКУ-то ако трябва и т.н. Или кажи в кой град се намира колата, да измислим някой ако има наблизо. Не се занимавай да сменяш ЕКУ-та, докато тръгне с някое, еле пък от 1.3. Евентуално, ако намериш точно 1:1 с твоето за 30-тина лв. от Мегапартс-а, може да си купиш едно, хем да си имаш резервно. Ама от друг двигател няма смисъл да пробваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 28 юни 2021 Сподели Публикувано 28 юни 2021 Здравейте, някой има ли представа или опит с реглаж на клапаните на Колт 6 2009 1.3 бензин 95 коня clear tec.При палене сутрин има нестабилен ход на мотора,прекъсване за около 20-30 секунди и после се оправя.Сменени са свещи и проверени бобините и проблема остава.Има мнение от монтьора,че може би е за реглаж на клапаните,но не съм сигурен и моля някой запознат за съвет.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.