Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Местоположение на комутатор


Препоръчано мнение

Здравейте!

Можете ли да ми кажете къде се намира комутатора на Мицубиши Колт 1.6 90кс 2002 год.,нужна ми е нещо като ел.схема за модела.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странното е че в нета го има като част да го закупя...Разглобих вс. и наистена не намерих никаде такова нещо.Елджия замери буксата кам бобината и каза че има касо защото дава напрежение постоянно.Свалях и компа,видимо няма нищто нагорияло,каде може да е проблема.Окасиха се двата плюса които отиват кам бобината,а тя работи(завартях ги и пак пали но разбира се пак на 2 целиндара) ПАЛЕН ШАХ...ПОМАГАИТЕЕЕЕ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.3 (4G13) мотора е с делко, вътре в което са поместени бобината и комутатора. 1.6 (4G92)мотора, е с две бобини, които се командват от ЕКУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бобината ти от кой вид е: една тояга, от която стърчи втори кабел за съседен цилиндър, нещо такова ли?

00039218_3001382849.jpg

- или кръглата, дето е в делкото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да.Бобините са тези..Значи проблемя е от ЕКУ-то...Лошоо,дали има вариант ЕКУ от 1,3 да стане или е невазможно(този модел рядко се намира)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът може и да не е от ЕКУ-то, а от инсталацията - кабели, букси и т.н. Но дори и да е от ЕКУ-то, по-добре измисли как да стане да отидеш при някой, дето ползва осцилоскоп и да види точно какво става, да ти ремонтира ЕКУ-то ако трябва и т.н. Или кажи в кой град се намира колата, да измислим някой ако има наблизо. Не се занимавай да сменяш ЕКУ-та, докато тръгне с някое, еле пък от 1.3. Евентуално, ако намериш точно 1:1 с твоето за 30-тина лв. от Мегапартс-а, може да си купиш едно, хем да си имаш резервно. Ама от друг двигател няма смисъл да пробваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Здравейте, някой има ли представа или опит с реглаж на клапаните на Колт 6 2009 1.3 бензин 95 коня clear tec.При палене сутрин има нестабилен ход на мотора,прекъсване за около 20-30 секунди и после се оправя.Сменени са свещи и проверени бобините и проблема остава.Има мнение от монтьора,че може би е за реглаж на клапаните,но не съм сигурен и моля някой запознат за съвет.Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...