Премини към съдържание

Местоположение на комутатор


Препоръчано мнение

Здравейте!

Можете ли да ми кажете къде се намира комутатора на Мицубиши Колт 1.6 90кс 2002 год.,нужна ми е нещо като ел.схема за модела.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странното е че в нета го има като част да го закупя...Разглобих вс. и наистена не намерих никаде такова нещо.Елджия замери буксата кам бобината и каза че има касо защото дава напрежение постоянно.Свалях и компа,видимо няма нищто нагорияло,каде може да е проблема.Окасиха се двата плюса които отиват кам бобината,а тя работи(завартях ги и пак пали но разбира се пак на 2 целиндара) ПАЛЕН ШАХ...ПОМАГАИТЕЕЕЕ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.3 (4G13) мотора е с делко, вътре в което са поместени бобината и комутатора. 1.6 (4G92)мотора, е с две бобини, които се командват от ЕКУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бобината ти от кой вид е: една тояга, от която стърчи втори кабел за съседен цилиндър, нещо такова ли?

00039218_3001382849.jpg

- или кръглата, дето е в делкото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да.Бобините са тези..Значи проблемя е от ЕКУ-то...Лошоо,дали има вариант ЕКУ от 1,3 да стане или е невазможно(този модел рядко се намира)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът може и да не е от ЕКУ-то, а от инсталацията - кабели, букси и т.н. Но дори и да е от ЕКУ-то, по-добре измисли как да стане да отидеш при някой, дето ползва осцилоскоп и да види точно какво става, да ти ремонтира ЕКУ-то ако трябва и т.н. Или кажи в кой град се намира колата, да измислим някой ако има наблизо. Не се занимавай да сменяш ЕКУ-та, докато тръгне с някое, еле пък от 1.3. Евентуално, ако намериш точно 1:1 с твоето за 30-тина лв. от Мегапартс-а, може да си купиш едно, хем да си имаш резервно. Ама от друг двигател няма смисъл да пробваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Здравейте, някой има ли представа или опит с реглаж на клапаните на Колт 6 2009 1.3 бензин 95 коня clear tec.При палене сутрин има нестабилен ход на мотора,прекъсване за около 20-30 секунди и после се оправя.Сменени са свещи и проверени бобините и проблема остава.Има мнение от монтьора,че може би е за реглаж на клапаните,но не съм сигурен и моля някой запознат за съвет.Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...