Премини към съдържание

Стартера


sviliv

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, понеже четох по форума, че може да се свали от горе, но на разни клипчета в нета го свалят от долу на канал. Та въпросът ми е към тези, които са правили упражнението - може ли стартера на Каризма 1,6 90 кс да се свали отгоре без да се ползва канал?

Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудих на този въпрос преди месеци, но като гледам от горе даже не се вижда стартера.

Или трябва да свялаш колекторните тръби.

Та за това си го свалих от долу - без канал. Повдигнах я по височко за да се пъхна по нея и ако знаеш къде са болтовете, за 15-20 мин. си готов.

 

От долу се сваля само една ламарина захваната за колекторните тръби, и стартера може да се достигне.

Ако има въпроси насреща съм, докато всичко още ми е прясно в тиквата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Попитах защото ми се случи следното. В понеделник сядам в колата, слагам ключа въртя, но няма никой - цъкат релета, опитва се да изхвърли бендикса, но не върти. На обяд опитвам - същото. Един комшия ме дръпна - запали от раз. Проверих на 1-2 места за ремонт не стана. Вечерта врътнах - запали, до днес си пали нормално както преди. Мисля да направя някаква профилктика, че предстои по-дълго пътуване, та зо това реших да попитам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно за същото го свалях и аз. В началото го правеше рядко , но после доста често, и много кофти да те остави на път.

Когато ти го направи този номер, намери нещо дълго и тънко и почукни стартера в задната част. От горе м/у колекторните тръби.

Трябва да може да запали ако проблема е в четките. Или ако е заседнал електромагнита.

Но най добре го свали и смени четките и четкодържача ( пластмасов е ) - общо май беше към 20 лв всичко.

При мен проблема беше пукнат четкодържач, и като се разместят четките - не пали. Като почукна - наместят се и пали.

Успех !

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Днес на мен ми направи един такъв номер стартера. Ставам сутринта за работа и се качвам в колата,въртя ключа, завърта стартера и по няква случайност след 1 секунда върнах ключа и не успях да я запаля. На втория опит се чува едно бучене само и цъкане на релета и нищо, не върти. Отидох на работа с на татко колата. После моята кола са я бутнали, запалила от раз и след това стартера си работи нормално, днес излизах с колата няколко пъти и няма проблеми. Закараха ми Каризмата в сервиз докато съм бил на работа, майстора там казал да не я пипат още щом е почнала да си пали нормално. Можело някоя четка да е заседнала за малко и да се е оправила. Сега се чудя дали да го сваля по-рано докато е време или да карам така докато не го направи пак този номер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По- добре го свали,стартер щом е тръгнал да се разваля няма да се оправи от само себе си.Имал съм същия проблем,четките също имат живот. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно!

Може да ти го направи тоя номер пак след месеци, ама

ще дойде време да го прави по няколко пъти на ден.

И ако не искаш да го сваляш зимата в най големия студ ( като мен :) ) по-добре го направи сега !

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак го направи този номер. Ще го сваля при първа възможност и се надявам да са само четки.

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата започна да пали нормално, но аз ходих на майстор-електричар-проверен, замери, гледа, слуша, и каза "карай". И аз карах - ходих до Приморско /от Видин/, Пловдив и София градско около 20 дни без проблем, все едно не се е случвало нищо. Вчера отивам на преглед и в халето не иска да врътне стартера - чуват се релета но не върти. Двамата ме бутнаха - запали, минах прегледа. Спирам гася, опитвам да запали отново работи все едно нищо не се е случвало. Вчера днес пали нормално. Чакам да излезе ясно причината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи смени тия четки щото почва да ми писва,рано или късно няма да запали.Една кола трябва да бъде поддържана за да работи като хората. :mitsu-smiley:

Редактирано от james_bond
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи смени тия четки щото почва да ми писва,рано или късно няма да запали.Една кола трябва да бъде поддържана за да работи като хората. :mitsu-smiley:

Прав излезе - четките. Днес го оправих. Слава Богу, че се случи като си дойдох от морето, а не там.

Благодаря на всички, че се отзовахте с опита си.

Редактирано от sviliv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк към темата със снимки как се сменят четките на стартера http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=35038

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...