Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Стартера


sviliv

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, понеже четох по форума, че може да се свали от горе, но на разни клипчета в нета го свалят от долу на канал. Та въпросът ми е към тези, които са правили упражнението - може ли стартера на Каризма 1,6 90 кс да се свали отгоре без да се ползва канал?

Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудих на този въпрос преди месеци, но като гледам от горе даже не се вижда стартера.

Или трябва да свялаш колекторните тръби.

Та за това си го свалих от долу - без канал. Повдигнах я по височко за да се пъхна по нея и ако знаеш къде са болтовете, за 15-20 мин. си готов.

 

От долу се сваля само една ламарина захваната за колекторните тръби, и стартера може да се достигне.

Ако има въпроси насреща съм, докато всичко още ми е прясно в тиквата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Попитах защото ми се случи следното. В понеделник сядам в колата, слагам ключа въртя, но няма никой - цъкат релета, опитва се да изхвърли бендикса, но не върти. На обяд опитвам - същото. Един комшия ме дръпна - запали от раз. Проверих на 1-2 места за ремонт не стана. Вечерта врътнах - запали, до днес си пали нормално както преди. Мисля да направя някаква профилктика, че предстои по-дълго пътуване, та зо това реших да попитам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно за същото го свалях и аз. В началото го правеше рядко , но после доста често, и много кофти да те остави на път.

Когато ти го направи този номер, намери нещо дълго и тънко и почукни стартера в задната част. От горе м/у колекторните тръби.

Трябва да може да запали ако проблема е в четките. Или ако е заседнал електромагнита.

Но най добре го свали и смени четките и четкодържача ( пластмасов е ) - общо май беше към 20 лв всичко.

При мен проблема беше пукнат четкодържач, и като се разместят четките - не пали. Като почукна - наместят се и пали.

Успех !

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Днес на мен ми направи един такъв номер стартера. Ставам сутринта за работа и се качвам в колата,въртя ключа, завърта стартера и по няква случайност след 1 секунда върнах ключа и не успях да я запаля. На втория опит се чува едно бучене само и цъкане на релета и нищо, не върти. Отидох на работа с на татко колата. После моята кола са я бутнали, запалила от раз и след това стартера си работи нормално, днес излизах с колата няколко пъти и няма проблеми. Закараха ми Каризмата в сервиз докато съм бил на работа, майстора там казал да не я пипат още щом е почнала да си пали нормално. Можело някоя четка да е заседнала за малко и да се е оправила. Сега се чудя дали да го сваля по-рано докато е време или да карам така докато не го направи пак този номер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По- добре го свали,стартер щом е тръгнал да се разваля няма да се оправи от само себе си.Имал съм същия проблем,четките също имат живот. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно!

Може да ти го направи тоя номер пак след месеци, ама

ще дойде време да го прави по няколко пъти на ден.

И ако не искаш да го сваляш зимата в най големия студ ( като мен :) ) по-добре го направи сега !

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак го направи този номер. Ще го сваля при първа възможност и се надявам да са само четки.

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата започна да пали нормално, но аз ходих на майстор-електричар-проверен, замери, гледа, слуша, и каза "карай". И аз карах - ходих до Приморско /от Видин/, Пловдив и София градско около 20 дни без проблем, все едно не се е случвало нищо. Вчера отивам на преглед и в халето не иска да врътне стартера - чуват се релета но не върти. Двамата ме бутнаха - запали, минах прегледа. Спирам гася, опитвам да запали отново работи все едно нищо не се е случвало. Вчера днес пали нормално. Чакам да излезе ясно причината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи смени тия четки щото почва да ми писва,рано или късно няма да запали.Една кола трябва да бъде поддържана за да работи като хората. :mitsu-smiley:

Редактирано от james_bond
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи смени тия четки щото почва да ми писва,рано или късно няма да запали.Една кола трябва да бъде поддържана за да работи като хората. :mitsu-smiley:

Прав излезе - четките. Днес го оправих. Слава Богу, че се случи като си дойдох от морето, а не там.

Благодаря на всички, че се отзовахте с опита си.

Редактирано от sviliv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк към темата със снимки как се сменят четките на стартера http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=35038

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...