Kalin Traichev Публикувано 16 август 2015 Сподели Публикувано 16 август 2015 Здравейте колеги!Освен Галанта днес се сдобих отново с най хубавата за мен кола а именно Колт 1998ма 1.3 . Тъй като съм имал Колт яйце отново 1.3 12V и имах много ядове в миналото с бобина и делко . Този колт със същия двигател ли е ? да очаквам ли такива проблеми или ? Другия ми въпрос е имам ли ABS серийно т.к. не виждам такава лампа преди да запаля двигателя само чек, и аербег ? Благодаря на всички отзовали се на моите въпроси и стискам палци да остана доволен както от всички Митсута които съм имал и все още имам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 август 2015 Сподели Публикувано 16 август 2015 АБС има на колт, но по-рядко се среща. Само, че не е нищо особено Относно питането ти за делкото (в което е монтирана бобината и комутатора) ще имаш проблеми ако не си сменяш навреме свещите и кабелите. Иначе мотора е корав ;) Поздрави и честита придобивка :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 17 август 2015 Автор Сподели Публикувано 17 август 2015 (редакция) Надявам се да си прав колега. Ще погледна свещите т.к. усещам голяма разлика между стария колт 1.3 (1994 "яйце" ) и този колт. Възможно е и разликата да идва от това, че този е със серво и климатик за разлика от предишния който нямаша никакви екстри ?Кабелите стария собственик твърди , че са сменени и са окей сега. И аз виждам ,че са сменени , това разбира се , не означава , че са окей.Да разбирам , ли че АБС не е серийно при този колт V само аербег-а ? Редактирано 17 август 2015 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 август 2015 Сподели Публикувано 17 август 2015 Надявам се да си прав колега. Ще погледна свещите т.к. усещам голяма разлика между стария колт 1.3 (1994 "яйце" ) и този колт. Възможно е и разликата да идва от това, че този е със серво и климатик за разлика от предишния който нямаша никакви екстри ?Кабелите стария собственик твърди , че са сменени и са окей сега. И аз виждам ,че са сменени , това разбира се , не означава , че са окей.Да разбирам , ли че АБС не е серийно при този колт V само аербег-а ? Да...не е серийно. Аз имам два колта V-та генерация и са без АБС Това дали имаш такъв, се разбира веднага като надникнеш под предния капак Относно кабелите и свещите, ако не си ги сменял, и предния собственик не ти е познат...по добре си ги смени, след това ги сменяй на определените интервали. Свещи слагай само Denso или NGK (Japan). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Policaqqq Публикувано 18 август 2015 Сподели Публикувано 18 август 2015 denso Не слагай, за нищо не стават. Пробвал съм на няколко коли и не е това което трябва да бъде. Най добре е NJK по номера за модела. Взех си силиконови кабели от интеркарс на доста сносна цена и добре работи с тях. около 30лв са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 август 2015 Сподели Публикувано 18 август 2015 Аз съм с дензо на двете коли. На едната са обикновени, на другата платинени. И на двете моторите са като часовници и не е имало никога проблеми със запалителните системи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Policaqqq Публикувано 20 август 2015 Сподели Публикувано 20 август 2015 Тогава от къде идва разликата при мен!?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 август 2015 Сподели Публикувано 20 август 2015 Нямам представа. В интерес на истината, за първи път чувам някой да има проблем с тези свещи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 2 септември 2015 Сподели Публикувано 2 септември 2015 И аз съм забелязъл че има разлика. С оригинални DENSO от Ратола карах доста километри без проблеми. Реших да ги сменя профилактично със същите, пак от Ратола. Разликата беше все едно съм качил 4 човека в колата, т.е. осезаема загуба на мощност. Един приятел ми почисти старото DENSO на зъботехническа песъкоструйка :rolleyes: , регулирахме им луфта и... до днес съм си с тях. Колата върви супер и честно казано не смея да ги бутна. Явно има разлика в партидите и в качеството, друго обяснение нямам. Може би с по-качествени иридиеви (ако не са ментета) също ще е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чолакис Публикувано 12 септември 2015 Сподели Публикувано 12 септември 2015 (редакция) Братлета спешно ми трябва кората на багажника дето се монтират колоните за Мицубиши колт 98г.Ако я има някой да свирка. Редактирано 12 септември 2015 от Чолакис Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 25 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2015 Здравейте колеги , смених свещите на първо време като мисля , за всеки случай и кабелите да сменя. Колата я кара жена ми . Има доста промяна в ускорението предимно, въпреки това ми се струва , че все още има леко "нежелание" да пома индикациите подавани от десния ми крак. Погледнах и дросела в какво състояние - определено вътре беше страшна чернилка. Почистих доста старателно , но мисля , че трябва още доста да й се обърне внимание. Това което забелязах е , че старите свещи не бяха износени. По каталог ги дават 1-1.1 мм като бяха определено в нормата (мерих ги с луфтомер). Проблема който забелязах е , че капе масло което към момента не съм определил от къде. Но , забелязах , че някой от собствениците преди мен е свалял картера и е заварил една планка - в следствие на това му действие колата няма пробка за маслото. Ето защо си "поръчах" картер от автомобил на части. Предполагам , че заради не редовна и правилна смяна на маслото двигателчето макар отлично работещо и без шумове се е превърнало в "коминочистач" и нявсякъде е черно по веригата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.