Премини към съдържание

Колт V 1998 1.3


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Освен Галанта днес се сдобих отново с най хубавата за мен кола а именно Колт 1998ма 1.3 . Тъй като съм имал Колт яйце отново 1.3 12V и имах много ядове в миналото с бобина и делко . Този колт със същия двигател ли е ? да очаквам ли такива проблеми или ?

Другия ми въпрос е имам ли ABS серийно т.к. не виждам такава лампа преди да запаля двигателя само чек, и аербег ?

Благодаря на всички отзовали се на моите въпроси и стискам палци да остана доволен както от всички Митсута които съм имал и все още имам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

АБС има на колт, но по-рядко се среща. Само, че не е нищо особено :) Относно питането ти за делкото (в което е монтирана бобината и комутатора) ще имаш проблеми ако не си сменяш навреме свещите и кабелите. Иначе мотора е корав ;) Поздрави и честита придобивка :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да си прав колега. Ще погледна свещите т.к. усещам голяма разлика между стария колт 1.3 (1994 "яйце" ) и този колт. Възможно е и разликата да идва от това, че този е със серво и климатик за разлика от предишния който нямаша никакви екстри ?

Кабелите стария собственик твърди , че са сменени и са окей сега. И аз виждам ,че са сменени , това разбира се , не означава , че са окей.

Да разбирам , ли че АБС не е серийно при този колт V само аербег-а ?

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да си прав колега. Ще погледна свещите т.к. усещам голяма разлика между стария колт 1.3 (1994 "яйце" ) и този колт. Възможно е и разликата да идва от това, че този е със серво и климатик за разлика от предишния който нямаша никакви екстри ?

Кабелите стария собственик твърди , че са сменени и са окей сега. И аз виждам ,че са сменени , това разбира се , не означава , че са окей.

Да разбирам , ли че АБС не е серийно при този колт V само аербег-а ?

 

Да...не е серийно. Аз имам два колта V-та генерация и са без АБС :) Това дали имаш такъв, се разбира веднага като надникнеш под предния капак :) Относно кабелите и свещите, ако не си ги сменял, и предния собственик не ти е познат...по добре си ги смени, след това ги сменяй на определените интервали. Свещи слагай само Denso или NGK (Japan).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

denso Не слагай, за нищо не стават. Пробвал съм на няколко коли и не е това което трябва да бъде. Най добре е NJK по номера за модела. Взех си силиконови кабели от интеркарс на доста сносна цена и добре работи с тях. около 30лв са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с дензо на двете коли. На едната са обикновени, на другата платинени. И на двете моторите са като часовници и не е имало никога проблеми със запалителните системи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа. В интерес на истината, за първи път чувам някой да има проблем с тези свещи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И аз съм забелязъл че има разлика. С оригинални DENSO от Ратола карах доста километри без проблеми. Реших да ги сменя профилактично със същите, пак от Ратола. Разликата беше все едно съм качил 4 човека в колата, т.е. осезаема загуба на мощност. Един приятел ми почисти старото DENSO на зъботехническа песъкоструйка :rolleyes: , регулирахме им луфта и... до днес съм си с тях. Колата върви супер и честно казано не смея да ги бутна. Явно има разлика в партидите и в качеството, друго обяснение нямам. Може би с по-качествени иридиеви (ако не са ментета) също ще е добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Братлета спешно ми трябва кората на багажника дето се монтират колоните за Мицубиши колт 98г.Ако я има някой да свирка.

Редактирано от Чолакис
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги , смених свещите на първо време като мисля , за всеки случай и кабелите да сменя. Колата я кара жена ми . Има доста промяна в ускорението предимно, въпреки това ми се струва , че все още има леко "нежелание" да пома индикациите подавани от десния ми крак. Погледнах и дросела в какво състояние - определено вътре беше страшна чернилка. Почистих доста старателно , но мисля , че трябва още доста да й се обърне внимание. Това което забелязах е , че старите свещи не бяха износени. По каталог ги дават 1-1.1 мм като бяха определено в нормата (мерих ги с луфтомер). Проблема който забелязах е , че капе масло което към момента не съм определил от къде. Но , забелязах , че някой от собствениците преди мен е свалял картера и е заварил една планка - в следствие на това му действие колата няма пробка за маслото. Ето защо си "поръчах" картер от автомобил на части. Предполагам , че заради не редовна и правилна смяна на маслото двигателчето макар отлично работещо и без шумове се е превърнало в "коминочистач" и нявсякъде е черно по веригата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...