Премини към съдържание

Проблем със съединител Galant V6


Matey

Препоръчано мнение

Здравейте,

Имам следния проблем, ако някой може да ме насочи от къде идва ще съм благодарен.

Проблема е че колата неможе да превърти гуми при рязко тръгване, опитах като отделих съсединителя при 6000 оборота но колата седи на едно място гумите не се въртят след като минах на 2-ра скорост колата пак седеше на 6000 оборота и колата потегли леко.На 3-4 скорост колата набира мудно все едно съсединителя приплъзва. Според мен следва че съсединителя е за смяна, но там е проблема преди 2 години и 30000км съм сменил комплект феродов-притискател-аксиален лагер.

Възможно ли е съединителя да има някакъв реглаж или нещо подобно.

 

За първи път от 2 години насам се опитвам да превъртя гуми, колата се кара масово извънградско.

Вижда ми се супер нереално след 30000км да се е изхъбил съсединителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам следния проблем, ако някой може да ме насочи от къде идва ще съм благодарен.

Проблема е че колата неможе да превърти гуми при рязко тръгване, опитах като отделих съсединителя при 6000 оборота но колата седи на едно място гумите не се въртят след като минах на 2-ра скорост колата пак седеше на 6000 оборота и колата потегли леко.На 3-4 скорост колата набира мудно все едно съсединителя приплъзва. Според мен следва че съсединителя е за смяна, но там е проблема преди 2 години и 30000км съм сменил комплект феродов-притискател-аксиален лагер.

Възможно ли е съединителя да има някакъв реглаж или нещо подобно.

 

За първи път от 2 години насам се опитвам да превъртя гуми, колата се кара масово извънградско.

Вижда ми се супер нереално след 30000км да се е изхъбил съсединителя.

Колко струваше този съединител, сменен преди 2 години.

Подпрете колата на бордюр с предните гуми, включете на 4 предавка, подайте газ докъм 3000 оборота и плавно пуснете съединителя. Ако колата не угасне, значи съединителят е заминал. Може да е бил некачествен, може да има проблем и с маховика, но там симптомите са други. Няма точно такъв реглаж

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко струваше този съединител, сменен преди 2 години.

Подпрете колата на бордюр с предните гуми, включете на 4 предавка, подайте газ докъм 3000 оборота и плавно пуснете съединителя. Ако колата не угасне, значи съединителят е заминал. Може да е бил некачествен, може да има проблем и с маховика, но там симптомите са други. Няма точно такъв реглаж

 

Съединителя заедно със смяната беше около 550-600лв при читав майстор.

Ще опитам това което предлагаш и ще пиша довечера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Възможно ли е съединителя да има някакъв реглаж или нещо подобно.

 

 

Възможно е и има такъв реглаж, но когато вече съединителя е приплъзвал е малко късно .

Не си споменал къде е педала когато зацепи съединителя, долу, горе, по средата, ако ти е отделял много горе, отдавна е трябвало да идеш на реглаж .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и има такъв реглаж, но когато вече съединителя е приплъзвал е малко късно .

Не си споменал къде е педала когато зацепи съединителя, долу, горе, по средата, ако ти е отделял много горе, отдавна е трябвало да идеш на реглаж .

 

Педала отделя долу по скоро като нормален не заминал съсединител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Педала отделя долу по скоро като нормален не заминал съсединител.

 

Това не е съществен критерий, може съвсем спокойно да е заминал и при ниско отделяне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента страдам от този проблем и е точно от смяна с некачествен съединител въпреки че изръсих маса пари. Даже като потеглям има едно леко подскачане. Както се изразяват, съединителя е изпържен. Да кажеш че съм въртял гуми - не съм. Просто някои дискове не струват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би офтопик, но все пак: имах подобен на описания проблем с друга кола и се оказа лагер, съединителя имаше още много материал за износване, но тъй като малко късно го забелязах, се беше спекал и поправката беше смяна на комплект с нов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би офтопик, но все пак: имах подобен на описания проблем с друга кола и се оказа лагер (не се е притискал достатъчно диска и при малко по-голямо натоварване приплъзвал), съединителя имаше още много материал за износване, но тъй като малко късно го забелязах, се беше спекал и поправката беше смяна на комплект с нов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът вероятно е в маховика. Вече трети случай виждам на неравномерно износване (леко на конус) при което новият феродов контактува само в малка част от площта си. Започвам да си мисля че е характерно за v6. Аз сменях целия маховик навремето, понеже ми казваха тогава, че не можело да се престърже.... сега последно на приятел му го оправиха за 25лв някъде в Горубляне, мога да питам...

 

И между другото rafaelo, точно подскачаше при потегляне по наклон при мене...

 

Sent from my YOGA Tablet 2-1050L using Tapatalk

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко струваше този съединител, сменен преди 2 години.

Подпрете колата на бордюр с предните гуми, включете на 4 предавка, подайте газ докъм 3000 оборота и плавно пуснете съединителя. Ако колата не угасне, значи съединителят е заминал. Може да е бил некачествен, може да има проблем и с маховика, но там симптомите са други. Няма точно такъв реглаж

Опитах номера да подпра колата на бордюр и да тръгна на 4-та скорост с 3000 оборота:

Нпаравих опита 3-4 пъти двапъти съединителя превъртя като отделях по плавно

двапати гасни като пусня рязко съединителя и подам газ над 3000 оборота.

 

Според мен това че на първа не можа да превърти гуми на равен път а съединителя превъртя е много показателно.

Май са ме минали с някой ментак съденител или изобщо не са го сменили а са го регулирали колкото да ме изкара още някакъв период от време.

А майстора се е нагушил с по голяма печалба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опитах номера да подпра колата на бордюр и да тръгна на 4-та скорост с 3000 оборота:

Нпаравих опита 3-4 пъти двапъти съединителя превъртя като отделях по плавно

двапати гасни като пусня рязко съединителя и подам газ над 3000 оборота.

 

Според мен това че на първа не можа да превърти гуми на равен път а съединителя превъртя е много показателно.

Май са ме минали с някой ментак съденител или изобщо не са го сменили а са го регулирали колкото да ме изкара още някакъв период от време.

А майстора се е нагушил с по голяма печалба.

 

Съединител за смяна, но освен това внимателно огледайте и премерете маховика. Колата претриса ли при тръгване, особено на наклон?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съединител за смяна, но освен това внимателно огледайте и премерете маховика. Колата претриса ли при тръгване, особено на наклон?

 

Претриса особенно ако е голям наклон и натоварена претриса по сериозно.

 

То ясно че е за смяна кажете някой читъв сервиз където ще свършат работата както трябва а не на веки 30000км да сменям съдеинител.

Редактирано от Matey
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо не ми обърна внимание, но проблемът ти едва ли е в съединителя. Най-много феродов диск да смениш, а вероятно само маховика ще ти престържат. Ако искаш пиши лично, ще опитам да ти взема телефон на човек, който точно реши същия проблем на приятел с шестак..

 

Sent from my YOGA Tablet 2-1050L using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...