Matey Публикувано 22 юни 2015 Сподели Публикувано 22 юни 2015 Здравейте,Имам следния проблем, ако някой може да ме насочи от къде идва ще съм благодарен.Проблема е че колата неможе да превърти гуми при рязко тръгване, опитах като отделих съсединителя при 6000 оборота но колата седи на едно място гумите не се въртят след като минах на 2-ра скорост колата пак седеше на 6000 оборота и колата потегли леко.На 3-4 скорост колата набира мудно все едно съсединителя приплъзва. Според мен следва че съсединителя е за смяна, но там е проблема преди 2 години и 30000км съм сменил комплект феродов-притискател-аксиален лагер.Възможно ли е съединителя да има някакъв реглаж или нещо подобно. За първи път от 2 години насам се опитвам да превъртя гуми, колата се кара масово извънградско.Вижда ми се супер нереално след 30000км да се е изхъбил съсединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 юни 2015 Сподели Публикувано 22 юни 2015 Здравейте,Имам следния проблем, ако някой може да ме насочи от къде идва ще съм благодарен.Проблема е че колата неможе да превърти гуми при рязко тръгване, опитах като отделих съсединителя при 6000 оборота но колата седи на едно място гумите не се въртят след като минах на 2-ра скорост колата пак седеше на 6000 оборота и колата потегли леко.На 3-4 скорост колата набира мудно все едно съсединителя приплъзва. Според мен следва че съсединителя е за смяна, но там е проблема преди 2 години и 30000км съм сменил комплект феродов-притискател-аксиален лагер.Възможно ли е съединителя да има някакъв реглаж или нещо подобно. За първи път от 2 години насам се опитвам да превъртя гуми, колата се кара масово извънградско.Вижда ми се супер нереално след 30000км да се е изхъбил съсединителя.Колко струваше този съединител, сменен преди 2 години.Подпрете колата на бордюр с предните гуми, включете на 4 предавка, подайте газ докъм 3000 оборота и плавно пуснете съединителя. Ако колата не угасне, значи съединителят е заминал. Може да е бил некачествен, може да има проблем и с маховика, но там симптомите са други. Няма точно такъв реглаж Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 22 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2015 Колко струваше този съединител, сменен преди 2 години.Подпрете колата на бордюр с предните гуми, включете на 4 предавка, подайте газ докъм 3000 оборота и плавно пуснете съединителя. Ако колата не угасне, значи съединителят е заминал. Може да е бил некачествен, може да има проблем и с маховика, но там симптомите са други. Няма точно такъв реглаж Съединителя заедно със смяната беше около 550-600лв при читав майстор.Ще опитам това което предлагаш и ще пиша довечера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юни 2015 Сподели Публикувано 22 юни 2015 Възможно ли е съединителя да има някакъв реглаж или нещо подобно. Възможно е и има такъв реглаж, но когато вече съединителя е приплъзвал е малко късно .Не си споменал къде е педала когато зацепи съединителя, долу, горе, по средата, ако ти е отделял много горе, отдавна е трябвало да идеш на реглаж . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 22 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2015 Възможно е и има такъв реглаж, но когато вече съединителя е приплъзвал е малко късно .Не си споменал къде е педала когато зацепи съединителя, долу, горе, по средата, ако ти е отделял много горе, отдавна е трябвало да идеш на реглаж . Педала отделя долу по скоро като нормален не заминал съсединител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 юни 2015 Сподели Публикувано 22 юни 2015 Педала отделя долу по скоро като нормален не заминал съсединител. Това не е съществен критерий, може съвсем спокойно да е заминал и при ниско отделяне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 22 юни 2015 Сподели Публикувано 22 юни 2015 Аз в момента страдам от този проблем и е точно от смяна с некачествен съединител въпреки че изръсих маса пари. Даже като потеглям има едно леко подскачане. Както се изразяват, съединителя е изпържен. Да кажеш че съм въртял гуми - не съм. Просто някои дискове не струват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 22 юни 2015 Сподели Публикувано 22 юни 2015 Може би офтопик, но все пак: имах подобен на описания проблем с друга кола и се оказа лагер, съединителя имаше още много материал за износване, но тъй като малко късно го забелязах, се беше спекал и поправката беше смяна на комплект с нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 22 юни 2015 Сподели Публикувано 22 юни 2015 Може би офтопик, но все пак: имах подобен на описания проблем с друга кола и се оказа лагер (не се е притискал достатъчно диска и при малко по-голямо натоварване приплъзвал), съединителя имаше още много материал за износване, но тъй като малко късно го забелязах, се беше спекал и поправката беше смяна на комплект с нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 юни 2015 Сподели Публикувано 22 юни 2015 (редакция) Проблемът вероятно е в маховика. Вече трети случай виждам на неравномерно износване (леко на конус) при което новият феродов контактува само в малка част от площта си. Започвам да си мисля че е характерно за v6. Аз сменях целия маховик навремето, понеже ми казваха тогава, че не можело да се престърже.... сега последно на приятел му го оправиха за 25лв някъде в Горубляне, мога да питам... И между другото rafaelo, точно подскачаше при потегляне по наклон при мене... Sent from my YOGA Tablet 2-1050L using Tapatalk Редактирано 22 юни 2015 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 23 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2015 Колко струваше този съединител, сменен преди 2 години.Подпрете колата на бордюр с предните гуми, включете на 4 предавка, подайте газ докъм 3000 оборота и плавно пуснете съединителя. Ако колата не угасне, значи съединителят е заминал. Може да е бил некачествен, може да има проблем и с маховика, но там симптомите са други. Няма точно такъв реглажОпитах номера да подпра колата на бордюр и да тръгна на 4-та скорост с 3000 оборота:Нпаравих опита 3-4 пъти двапъти съединителя превъртя като отделях по плавно двапати гасни като пусня рязко съединителя и подам газ над 3000 оборота. Според мен това че на първа не можа да превърти гуми на равен път а съединителя превъртя е много показателно.Май са ме минали с някой ментак съденител или изобщо не са го сменили а са го регулирали колкото да ме изкара още някакъв период от време.А майстора се е нагушил с по голяма печалба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 юни 2015 Сподели Публикувано 23 юни 2015 Опитах номера да подпра колата на бордюр и да тръгна на 4-та скорост с 3000 оборота:Нпаравих опита 3-4 пъти двапъти съединителя превъртя като отделях по плавно двапати гасни като пусня рязко съединителя и подам газ над 3000 оборота. Според мен това че на първа не можа да превърти гуми на равен път а съединителя превъртя е много показателно.Май са ме минали с някой ментак съденител или изобщо не са го сменили а са го регулирали колкото да ме изкара още някакъв период от време.А майстора се е нагушил с по голяма печалба. Съединител за смяна, но освен това внимателно огледайте и премерете маховика. Колата претриса ли при тръгване, особено на наклон? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 23 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2015 (редакция) Съединител за смяна, но освен това внимателно огледайте и премерете маховика. Колата претриса ли при тръгване, особено на наклон? Претриса особенно ако е голям наклон и натоварена претриса по сериозно. То ясно че е за смяна кажете някой читъв сервиз където ще свършат работата както трябва а не на веки 30000км да сменям съдеинител. Редактирано 23 юни 2015 от Matey Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 юни 2015 Сподели Публикувано 23 юни 2015 Не знам защо не ми обърна внимание, но проблемът ти едва ли е в съединителя. Най-много феродов диск да смениш, а вероятно само маховика ще ти престържат. Ако искаш пиши лично, ще опитам да ти взема телефон на човек, който точно реши същия проблем на приятел с шестак.. Sent from my YOGA Tablet 2-1050L using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 4 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2015 Темата да се изтрие.Оказа се проблема е в някоя от помпите на съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.