Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi lancer 2008г. въпроси


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

от скоро се интересувам от тези коли, прочетах всичко което намерих по форума за тях и доколкото разбрах са с издръжливи двигатели, проблемни скоростни кутии и спирачни дискове. Това на което не можах да си отговоря е дколко е вероятно да се развали скоростната кутия, и колко струва евентуален ремонт? Проблема със спирачните дискове лесно ли се оправя, и ако бъде оправен има ли риск да се появи скоро повторно? Доколкото разбирам разхода на колите не е малък, а не е проблем да се газифицират - дизел или бензин препоръчвате, какви са слабите места на двете и до каква сума може да стигне ремонт на дизел? Ако се ориентирам към газовите уредби какво ми препоръчвате - да закупя кола с монтирана газова уредба или да закупя такава на бензин и да сложа впоследствие АГУ? Това което също не намерих е как точно понасят газовите уредби на тези коли и какви са възможните проблеми?

 

Още нещо ме озадачава, в Германия цените на седаните почват от 8000 Евро, а тука по автокъщите са г/д на същата цена че и на по-ниска. Ходих да гледам ленсъра в Капитолия - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429541858013992&slink=9oazgl (една от уж по-престижните автокъщи, ако изобщо вече има такова нещо), не съм особено впечатлен. Търговеца естествено ме убеждаваше че всичко може да се провери в сервиз, само че аз съм пределно наясно че проблеми в буталния отсег на двигателя няма как да се засекат и проверят на диагностика, та чак не беше и съгласен с мен.

 

Не съм много наясно със самия модел, предполагам че сток автомобилите са без турбо? Ще съм благодарен ако ме ориентирате на какво точно да обърна внимание при евентуална покупка на такъв автомобил.

 

За съжаление доколкото виждам избора е малко ограничен и не са масово разпространени коли, по принцип предпочитам автоматик но не ме бърка и да е с ръчни скорости - като цяло предпочитам читава кола, независимо дали ще е автоматик или с ръчни скорости.

 

И още един въпрос - забелязах че някои модели са с голям екран по средата на таблото, други са без екран - това екстра към самия модел ли е или е промяна от самия производител след определена дата (т.е. това екстра ли е или са различен модел автомобили?)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти май въобще не си се ориентирал какво искаш? Нито вида гориво, нито скоростната кутия... просто си решил че ти се кара Лансер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти май въобще не си се ориентирал какво искаш? Нито вида гориво, нито скоростната кутия... просто си решил че ти се кара Лансер?

 

Колега, затова питам - за да се ориентирам кое е по-добрия вариант. Казах че предпочитам автоматик, но не е задължително. За горивото в зависимост кой е по-удачния вариант да се избегнат сериозни ремонти и при кой вариант е по-голям шанса да попадна на читава кола. За себе си много добре съм се ориентирал какво искам - здрава кола която да няма нужда от сериозни ремонти (отнася се основно за двигателя), дали ще е бензин с газ или дизел не ме бърка особено. Не знам дали изобщо си прочел внимателно или не си разбрал какво питам, или аз не съм го обяснил като хората (приемам че може и това да е), но като цяло да решил съм че ми се кара ленсър, нещо незаконно ли е?:)

Редактирано от pdimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, не си обяснил като хората, въпросите са ти хаотични, пък ако наистина беше прочел всичко в раздела както твърдиш нямаше въобще и да ги задаваш.

 

Аз не бих си купил японска кола, проектирана и сглобявана в Япония, с немски двигател. Относно скоростната кутия, покупката на автоматик втора ръка е риск, понеже не знаеш как е била карана и поддържана, а специално за CVT-то на Лансера това е доста важно. Ръчката в това отношение е препоръчителен избор.

 

За газифицирането има цяла тема по въпроса.

 

Големият екран по средата на таблото е част от Instyle оборудването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, не знаех чек двигателя е немски. Не съм казал че съм прочел всичко, а това което успях да намеря. Темата за газифицирането я търсих с търсачката но не успях да я намеря.

До каква сума може да стигне евентуален ремонт или подмяна на CVT кутията?

Редактирано от pdimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти за газовата - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=32815

 

Бензиновите двигатели са японски, ако не е станало ясно.

 

Дизела в първите години е на VW, в последствие изкарват японски дизел 1.8, но е доста рядко срещан.

 

CVT кутията според Мицубиши е цяла част и не се ремонтира. Можеш да се обадиш в БС или Ратола да питаш колко струва нова, ама съм сигурен, че няма да ти хареса цената.

Остава ти вариант за ремонт при някой майстор, но там знаеш каква ти е гаранцията.

 

Гледай за ръчка на по-малко километри, по възможност купена от България, за да можеш да направиш проверка какво е правено докато е била в гаранция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти за газовата - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=32815

 

Бензиновите двигатели са японски, ако не е станало ясно.

 

Дизела в първите години е на VW, в последствие изкарват японски дизел 1.8, но е доста рядко срещан.

 

CVT кутията според Мицубиши е цяла част и не се ремонтира. Можеш да се обадиш в БС или Ратола да питаш колко струва нова, ама съм сигурен, че няма да ти хареса цената.

Остава ти вариант за ремонт при някой майстор, но там знаеш каква ти е гаранцията.

 

Гледай за ръчка на по-малко километри, по възможност купена от България, за да можеш да направиш проверка какво е правено докато е била в гаранция.

 

Ок Благодаря :) А на първо четене какво може да ми кажете за тази - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395234794381120&slink=9oebmq

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок Благодаря :) А на първо четене какво може да ми кажете за тази - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395234794381120&slink=9oebmq

 

 

Това което мога да ти кажа със сигурност е, че тази обява я има поне от година и половина. :) Даже мисля, че тук във форума са питали за нея.

Доста обяви се появяваха и изчезваха, а тази все още си седи. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което мога да ти кажа със сигурност е, че тази обява я има поне от година и половина. :) Даже мисля, че тук във форума са питали за нея.

Доста обяви се появяваха и изчезваха, а тази все още си седи. :)

 

ясно мерси, ще го имам предвид :)

Редактирано от pdimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а някой може ли да изкаже мнение за тази - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430051895259796&slink=9ore9j

 

Имам и още един въпрос - един приятел ми каза че е възможно да се определи дали двигателя на дадена кола има износени сегменти/бутала като се измери компресията, това вярно ли е и до колко може да се разчита на него? И също може ли да препоръчате сервиз където го правят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Меренето на компресията ти позволява да видиш дали имаш продухване в някой от цилиндрите. Може да се дължи на износени сегменти, гарнитура на главата, уплътнения на клапаните. По принцип е хубаво да я замериш, аз също мисля скоро да отида да я измеря профилактично, при мен натоварванията са съвсем други.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Меренето на компресията ти позволява да видиш дали имаш продухване в някой от цилиндрите. Може да се дължи на износени сегменти, гарнитура на главата, уплътнения на клапаните. По принцип е хубаво да я замериш, аз също мисля скоро да отида да я измеря профилактично, при мен натоварванията са съвсем други.

 

 

Мерси, а къде в София може да се направи някой може ли да ми препоръча сервиз където извървшат процедурата? Предполагам, че това важи и за дизелови двигатели?

Редактирано от pdimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, а къде в София може да се направи някой може ли да ми препоръча сервиз където извървшат процедурата? Предполагам, че това важи и за дизелови двигатели?

 

На много места могат да ти свършат работа. За дизела също важи, там компресията обаче е по-голяма и се мери принципно през подгревните свещи.

Аз мисля да ходя при Дунев, защото ми е удобно и съм доволен принципно от отношение им към клиента и услугите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На много места могат да ти свършат работа. За дизела също важи, там компресията обаче е по-голяма и се мери принципно през подгревните свещи.

Аз мисля да ходя при Дунев, защото ми е удобно и съм доволен принципно от отношение им към клиента и услугите.

 

И аз този сервиз намерих в интернет но не знаех доколко може да се разчита на тях. Ако някой е ходил там може да изкаже мнение и дали е доволен.

 

Едит: а, всъщност ти вече си изказал мнение, не съм съобразил :)

Редактирано от pdimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

LIXe, че какво му е на CVTто бре? От каране ли се разваля или от не поддържане като хората? Аз съм изключително доволен от CVT, сменям си му маслото и филтрите първият път на 90 000км, а сега на 160 000км и си карам. Ако момчето няма да прави твоите упражнения върху автомобила, за какво му е тая ръчна кутия? Освен това по предписание на производителя маслото и филтрите на CVTто се сменят на 90 000км, така че като се има предвид кога е пуснат на пазара този модел (2008г) едва ли ще има автомобил от този модел на повече от 210 000км, което прави най-много два сервизни интервала за обслужване на CVT. Пък и до сега не съм чувал за скапано CVT, за разлика от един случай на скапана ръчна кутия в Бургас, за който знам със сигурност.

И в добавка, само да кажа че от 93 000км съм газифициран. Вече са повече от 70 000км и нямам никакви проблеми.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васе, и от двете неща се скапват. Повече се скапват тези без фабричен охладител, има доста американки такива, които не са GTS модификация.

Тумби беше пускал снимки на отворена кутия, на която не й беше сменяно маслото. Аз лично бих го сменял по-често от заводското предписание, примерно 50-60 000 км.

 

За разлика от CVT-то, ръчката е доста по-издържлива, пробвана е в доста различни турбо проекти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васе, и от двете неща се скапват. Повече се скапват тези без фабричен охладител, има доста американки такива, които не са GTS модификация.

Тумби беше пускал снимки на отворена кутия, на която не й беше сменяно маслото. Аз лично бих го сменял по-често от заводското предписание, примерно 50-60 000 км.

 

За разлика от CVT-то, ръчката е доста по-издържлива, пробвана е в доста различни турбо проекти.

Да бе LIXi със сигурност на тормоз ръчката е с предимство, пък и говорим не за американки. Нали съм написал, че ако няма да прави твоите упражнения е без значение ръчка или CVT, за града Аз предпочитам CVT. Аз след първата смяна която ми направиха на 90 000, сам си прецених че е по-добре по-рано да се смени, щото видях че доста съм го "изпържил". Сега го смених на 165 000, заедно с това на двигателя, което идва 75 000 интервал и маслото беше добре, нищо общо с предишното. Мисля че ако колата се кара нормално (не като мен) на 70 е нормално. НОООО както каза ти не и ако е американка без охладител, тогава си е добре на 50 000 да се сменя. А и е добре да гледат какво им сменят като филтри на кутията, защото ОЛИГОФРЕНИТЕ от Б.С. сменят само малкия компонентен филтър а другия който е по-важен не го пипат! Иначе си го плащаш де!

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........... сменят само малкия компонентен филтър а другия който е по-важен не го пипат!

.........защо ще сменяш сервизния филтър?Той е само една финна метална мрежичка, която да предпазва от по големи стружки и парченца, ако евентуално кутията се прецака........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........защо ще сменяш сервизния филтър?Той е само една финна метална мрежичка, която да предпазва от по големи стружки и парченца, ако евентуално кутията се прецака........

Вече съм на близо 170 000км., не мисля че съм направил грешка. Със сигурност няма да навреди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се ориентираш към дизел, то тогава бъди сигурен, че горивата, които зареждаш, са качествени. Може много да си изпатиш, ако не е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...