BlackWolf Публикувано 14 Май 2015 Сподели Публикувано 14 Май 2015 Здравейте,Обмислям варианта да направя чип тунинг на моя Lancer. Въпросът ми е дали има някой, който вече е минал през тази процедура, за даде мнение, защото доколкото знам си е рисковано. Мисля да отида в Madness Motorsport, защото изглежда, че хората си знаят работата и я вършат добре. Според тях, ако всичко по колата е наред, би трябвало да изкара 180 hp и 400 nm. Казаха ми, че преди да се престъпи към процедурата за чип тунинг преглеждат всички данни по колата, за да проверят дали е удачно да се направи, както и че постоянно показателите на колата се следят, след като се качва на диностенд. Та ако някой има някакъв опит в тази сфера и може да сподели ще съм много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 Май 2015 Сподели Публикувано 14 Май 2015 Ти нямаше ли големи проблемации с мотора или турбото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 14 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2015 Имаше проблем с дюзата, но вече 30, 000 км карам колата без проблем. Питах в горепосоченият сервиз, те ми отговориха, че щом колата върви без проблеми не би трябвало да е проблем правенето на чипа. Също така тези дни ще отида до човека, който се занимаваше с ремонтирането на мотора, за да питам и за неговото мнение по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 Май 2015 Сподели Публикувано 14 Май 2015 Турбото на колко км е? При въпросния тунинг се вдига налягането което турбото генерира, вкарва се повече гориво и така се вдигат конете.Така че ако е на повечко км ще му скъсиш живота на турбото бързичко. Ако ще го правиш ти препоръчвам и да махнеш DPF филтъра за да може мотора да диша по-лесно, ще облекчи турбото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 14 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2015 В момента колата е на 210 000 км. Съмнявам се, че предишният собственик го е сменял, но за сега изглежда, че турбото си работи добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 Май 2015 Сподели Публикувано 15 Май 2015 (редакция) Аз не бих го мъчил това турбо допълнително, освен ако нямах едно резервно турбо или по-голямо за ъпгрейд. Редактирано 15 Май 2015 от LiX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 15 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2015 Значи да разбирам, че ако нещо ще си заминава след тунинга, то най-вероятно ще е турбото? Обмислял съм вариант с по-голямо турбо, но си нямам никаква идея как стоят нещата в тази област и не знам какво да търся. Можеш ли да ми дадеш някаква ориентировъчна цена за оригинално турбо или по-голямо, за да знам ако ще ходя на чип тунинг колко пари да имам в резерв, при положение, че стане някой фал? :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 Май 2015 Сподели Публикувано 15 Май 2015 Правилно си разбрал. На Рангел му предлагаха някакво заводско за Ауди А4/А6, но не знам подробности. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 17 Май 2015 Сподели Публикувано 17 Май 2015 (редакция) Здравейте,Обмислям варианта да направя чип тунинг на моя Lancer. Въпросът ми е дали има някой, който вече е минал през тази процедура, за даде мнение, защото доколкото знам си е рисковано. Мисля да отида в Madness Motorsport, защото изглежда, че хората си знаят работата и я вършат добре. Според тях, ако всичко по колата е наред, би трябвало да изкара 180 hp и 400 nm. Казаха ми, че преди да се престъпи към процедурата за чип тунинг преглеждат всички данни по колата, за да проверят дали е удачно да се направи, както и че постоянно показателите на колата се следят, след като се качва на диностенд. Та ако някой има някакъв опит в тази сфера и може да сподели ще съм много благодарен. Карам такъв мотор но на Аутлендър. В момента е на 205000, а преди 15000-20000 го чипнах. Действително са им слабички турбините. До колкото четох същото турбо слагат на по-старата помпа дюза 131 коня. Аз лично съм доволен от резултата. Естествено няма как да искаш от този мотор да стане самолет, но определено става доста по-приятен за каране. Много по-леко върви и особено голяма разлика намерим в поведението на извънградско каране. Ако си решил да го правиш трябва да си сигурен, че всичко по колата е 6. На първо място, че дюзите са ти добре и турбината е в отлично здраве. При мен турбото беше позацапало геометрията и с чипването го свалихме за почистване и профилактика. Също много добре избери къде да си правиш новия софтуер, защото е много важно как и какво ще пипнат. В западните форуми четох, че надуват налягането до към 1,6 и се смята за гранично, но човекът, който ми прави на мен софтуера, каза че той пуска турбото до макс 1,45 за да е сигурен, че ще издържи. Според мен няма какво да изтормозиш по колата ако не си някой джигит-душманин. При нормално каране и подръжка на двигател, дюзи, турбо не би трябвало да има ядове. Със сигурност най-натоварения модул от цялата работа е съединител и маховик. Аз за 205000 още не съм барал, надявам се да изкара още, но съм наясно, че с чипа го натоварвам повече. Сега се чудя защо не я чипосах мнооого по-рано. Редактирано 17 Май 2015 от Kokito Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 18 Май 2015 Сподели Публикувано 18 Май 2015 И сега какви са цифрите след тунинга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 GTB1756VK - за тази турбина става въпрос, тя е от АУДИ 2.7, с нея колата без нищо друго може да мине 200 hp, но това вече не е добре за съединителя, така че се прави до около 185-190 hp и колата трябва да стане идеална . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 И сега какви са цифрите след тунинга? Ако питаш за мощност - не съм я мерил. Там където го правих имат Дино само за един мост и не посмяхме да я качваме макар да се изключва уж 4х4-то.Би трябвало да е около 170 коня и около 380-90нм. Ако питаш за разход - добре е ;) Едва ли има някаква особена разлика. Може би една идея ми падна на извънградско - около 0,300л. Гадското по-скоро е същия като преди или малко се е качил, незнам. То иди засечи градски разход.Като цяло среден разход в дългосрочен план е може би съвсем леко надолу.Правя уточнение обаче, че колата върви по-леко и неволно на магистрала примерно средната скорост се е вдигнала леко. GTB1756VK - за тази турбина става въпрос, тя е от АУДИ 2.7, с нея колата без нищо друго може да мине 200 hp, но това вече не е добре за съединителя, така че се прави до около 185-190 hp и колата трябва да стане идеална . А тази турбина как ще се държи в ниските? Да не прави лаг?! Ти ще слагаш ли такава? Много ми е любопитен резултата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 Ще слагам, когато си замине тази ( фабричната ), предполагам че е въпрос на настройки и следене на ДИНО-то, какво се случва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 19 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2015 Гледах в сайта на фирмата, при която мисля да ходя и видях, че са правили вече чип тунинг на Outlander 2.0 DI-D. Според това, което са написали са изкарали:Power (hp) 172 hp Power (kW) 126 kW Torque (ft/lb) 277 ft/lb Torque (NM) 375 NM Engine size 1968 Compression Max Speed 117 mph (187 km/h)Fuel consum. Highway 42 mpg (5,6l / 100km)Fuel consum. Combined 36 mpg (6,6l / 100km)Fuel consum. City 28 mpg (8,4l / 100km) Предполагам, че и при теб ще се е получило нещо подобно.Рангеле, можеш ли да ми кажеш каква е горе-долу цената на тази турбина? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 Когато бях решил, че турбото ми е за смяна бях спазарил от три различни места на цени около 700 лв., втора употреба разбира се. Богомил от adler-auto ми е съветника, идеята е - той вече има турбо стенд, сервизира турбото, слага го, качва го на дино-то, настройва го и това е . Той ми каза че до 200hp макс, след това почват други части да заминават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 19 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2015 А имаш ли някаква идея колко върви ново? Гледах в ebay, че са горе-долу по 500-600 евро, но не съм сигурен дали са нови или втора ръка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/garrett-gtb2260vk-gtb2056vk-and-gtb1756vk-turbocharger-with-vacuum-conversion.html http://profidiesel.net/index.php?main_page=product_info&cPath=45&products_id=107 http://www.ebay.com/itm/Turbolader-Garrett-GTB1756VK-777159-5003S-059145721G-Audi-A4-A5-2-7-TDI-163-190-/281593784785?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item41904c29d1 Тези трябва да са все нови Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 (редакция) Когато бях решил, че турбото ми е за смяна бях спазарил от три различни места на цени около 700 лв., втора употреба разбира се. Богомил от adler-auto ми е съветника, идеята е - той вече има турбо стенд, сервизира турбото, слага го, качва го на дино-то, настройва го и това е . Той ми каза че до 200hp макс, след това почват други части да заминават. Е и аз точно при него си правих колата и съм доволен! Редактирано 19 Май 2015 от Kokito Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 Гледах в сайта на фирмата, при която мисля да ходя и видях, че са правили вече чип тунинг на Outlander 2.0 DI-D. Според това, което са написали са изкарали:Power (hp) 172 hp Power (kW) 126 kW Torque (ft/lb) 277 ft/lb Torque (NM) 375 NM Engine size 1968 Compression Max Speed 117 mph (187 km/h)Fuel consum. Highway 42 mpg (5,6l / 100km)Fuel consum. Combined 36 mpg (6,6l / 100km)Fuel consum. City 28 mpg (8,4l / 100km) Предполагам, че и при теб ще се е получило нещо подобно.Рангеле, можеш ли да ми кажеш каква е горе-долу цената на тази турбина? Да, би трябвало там някъде да са данните. От този мотор обикновено излиза 167-8 до към 175 коня, зависи от колата. Само разхода е нереален дето го дават Или трябва да карам с 90 за да го приближа този извънградския Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Ако ви кажа колко струва турбото на Шавролет ще направите ей така http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 20 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2015 Не знам на Chevrolet колко е, но като гледам тези цени в ebay ме е страх дори да попитам в оторизиран сервиз на Mitsbushi колко ще искат... :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Нямаше как да кача проформа-фактурата на обща стойност почти 6500 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 Май 2015 Сподели Публикувано 21 Май 2015 DPF филтъра на KIA Sportage мисля беше нещо около 12 000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 21 Май 2015 Сподели Публикувано 21 Май 2015 То щото не се развалят, а като се развали нещо по автомобила трябва да пуснат специална поръчка за изработване на твоя детайл. Все едно си купил Koenigsegg или Ferrari. Почти всичко е ръчна изработка.Или някой продават евтини коли (под себестойността) и ти го начукват с първата резерва част. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val76 Публикувано 3 юни 2015 Сподели Публикувано 3 юни 2015 Каква цена ти искат в Маднес-моторспорт ако не е тайна за чипа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.