Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Хидравликата на Галант


kal4o

Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Понеже намирам теми в които са описани проблеми с хидравликата на галант, но никъде не сте споменали твърдостта на волана!?

Та при мен проблема ако мога така да го нарека е ,че ми е доста твърда хидравликата и в движение и на място! Гумите са 195/65/15 на 2.1бар.

 

Преди Галанта съм имал Лансер и Каризма там нещата са коренно различни , волана се въртеше с 1 пръст !? Нормално ли е или имам някакъв проблем?

По предницата всичко е 6 последно смених аморт. но това няма отношение според мен към завиването!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нa стaрия гaлaнт беше тъй хидрaвликaтa твърдa тежкa ,но го отдaвaх нa гумите 215/55/16 и не обръщaх внимaние.

Но един ден реших дa сменя тръбичкaтa зa охлaждaнето нa мaслото пред рaдиaторa щот беше ръждивa.

Смених я съответно и ново мaсло и зaспa с един пръст може и дa те зори aмa с двa пръстa без проблем се въртеше.

Нa новия шестaк е достa приятнa стегнaтa но лекa хидрaвликaтa.

Редактирано от al_bandi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Воланът и при мен е стегнат. Аз съм му свикнал. Като сменям колите и се кача пак в галанта, пак ми прави впечатление, а също и стегнатото движение на ск. лост.

На мен ми харесват такива волани. Дават по-добра обратна връзка за сцеплението с пътя и за водимостта в завой. Искат да приложиш известна сила с ръцете да завъртиш волана и така разбираш, че колата е в момент на странично ускорение, гумите не са отделени от пътя и им действат сили. Не ми харесва "предавката", т.е. ъгълът на завъртане с волана не води до исканото завиване на колелата. В това отношение завиването трябваше да е малко по-директно в позиции от "без 5 минути" и "и 5 минути" . Тук под минути имам предвид стрелките и числата на аналогов часовник като тези по стените.

Спирачките също искат по-силен натиск от много други автомобили. Отдавна съм свикнал с всичко това и му са наслаждавам. Забелязвам разлики само когато карам друг автомобил. Е например последно октавия дизел - много по-лек волан и много нежни спирачки. Аз първия път като се натиснах на тая спирачка залитнах към кормилото. Ръцете ми се подгънаха. Просто не очаквах такава реакция. С галанта така натискам когато искам да намаля върху лед. Ама пък не реагира на газта така - искаше два пъти повече натискане върху педала.

Някои нови модели имат проблем от другата крайност - воланът е прекалено лек. Не дава представа за ъгъла на гумите спрямо завоя и скоростта. Прекалено е лек. Ако трябва да съм лош - като плейстейшън е. Да, за паркиране въртиш с един пръст, но не мисля че е по-добре.

 

Затруднено въртене може да има от износени шарнири на правите носачи отпред. Те не клопат при износването си, а затрудняват въртенето. Но по-тежкият волан не значи непременно проблем с тези шарнири. Най-вероятно това си е наред при теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тaкa е aнди нaпълно съм съглaсен с теб. Имaм две бaзи зa постояно срaвнение служебния Форд Фокус 2013г. и джипa ми Шевролет Блейзър 2000г.

Нa фордa имaм чувство че волaнa не с един пръст ще го въртя a с мисъл, a спирaчкaтa ме е стрaх дa докоснa веднaгa зaбивa.

Но пък нямaм усещaнето от пътя и нямa кеф дa се кaрa и въпреки новия двг не дърпa кaто гaлaнтa.

Зa блейзърa нямa нуждa дa говоря сaмо ще кaжa че не го поглеждaм aко нямa нещо извънредно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва по твърдия волан но в движение, а не когато трябва да паркирам!

 

Всичко е 6 значи просто ще си се напъвам малкоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и друга вероятност, да си за профилактика на рейката. Когато имаш минаване през сервиз, кажи им да ти погледнат и кормилната инсталация, за да си по-спокоен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва по твърдия волан но в движение, а не когато трябва да паркирам!

 

Всичко е 6 значи просто ще си се напъвам малкоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Не, не е на 6 колега. Горещо препоръчвам да си провериш правите носачи, преди да се е измъкнал някой от тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...