kal4o Публикувано 11 март 2015 Сподели Публикувано 11 март 2015 Здравейте! Понеже намирам теми в които са описани проблеми с хидравликата на галант, но никъде не сте споменали твърдостта на волана!?Та при мен проблема ако мога така да го нарека е ,че ми е доста твърда хидравликата и в движение и на място! Гумите са 195/65/15 на 2.1бар. Преди Галанта съм имал Лансер и Каризма там нещата са коренно различни , волана се въртеше с 1 пръст !? Нормално ли е или имам някакъв проблем?По предницата всичко е 6 последно смених аморт. но това няма отношение според мен към завиването! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 11 март 2015 Сподели Публикувано 11 март 2015 (редакция) Нa стaрия гaлaнт беше тъй хидрaвликaтa твърдa тежкa ,но го отдaвaх нa гумите 215/55/16 и не обръщaх внимaние.Но един ден реших дa сменя тръбичкaтa зa охлaждaнето нa мaслото пред рaдиaторa щот беше ръждивa.Смених я съответно и ново мaсло и зaспa с един пръст може и дa те зори aмa с двa пръстa без проблем се въртеше.Нa новия шестaк е достa приятнa стегнaтa но лекa хидрaвликaтa. Редактирано 11 март 2015 от al_bandi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 март 2015 Сподели Публикувано 11 март 2015 Воланът и при мен е стегнат. Аз съм му свикнал. Като сменям колите и се кача пак в галанта, пак ми прави впечатление, а също и стегнатото движение на ск. лост. На мен ми харесват такива волани. Дават по-добра обратна връзка за сцеплението с пътя и за водимостта в завой. Искат да приложиш известна сила с ръцете да завъртиш волана и така разбираш, че колата е в момент на странично ускорение, гумите не са отделени от пътя и им действат сили. Не ми харесва "предавката", т.е. ъгълът на завъртане с волана не води до исканото завиване на колелата. В това отношение завиването трябваше да е малко по-директно в позиции от "без 5 минути" и "и 5 минути" . Тук под минути имам предвид стрелките и числата на аналогов часовник като тези по стените. Спирачките също искат по-силен натиск от много други автомобили. Отдавна съм свикнал с всичко това и му са наслаждавам. Забелязвам разлики само когато карам друг автомобил. Е например последно октавия дизел - много по-лек волан и много нежни спирачки. Аз първия път като се натиснах на тая спирачка залитнах към кормилото. Ръцете ми се подгънаха. Просто не очаквах такава реакция. С галанта така натискам когато искам да намаля върху лед. Ама пък не реагира на газта така - искаше два пъти повече натискане върху педала.Някои нови модели имат проблем от другата крайност - воланът е прекалено лек. Не дава представа за ъгъла на гумите спрямо завоя и скоростта. Прекалено е лек. Ако трябва да съм лош - като плейстейшън е. Да, за паркиране въртиш с един пръст, но не мисля че е по-добре. Затруднено въртене може да има от износени шарнири на правите носачи отпред. Те не клопат при износването си, а затрудняват въртенето. Но по-тежкият волан не значи непременно проблем с тези шарнири. Най-вероятно това си е наред при теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 11 март 2015 Сподели Публикувано 11 март 2015 Тaкa е aнди нaпълно съм съглaсен с теб. Имaм две бaзи зa постояно срaвнение служебния Форд Фокус 2013г. и джипa ми Шевролет Блейзър 2000г. Нa фордa имaм чувство че волaнa не с един пръст ще го въртя a с мисъл, a спирaчкaтa ме е стрaх дa докоснa веднaгa зaбивa.Но пък нямaм усещaнето от пътя и нямa кеф дa се кaрa и въпреки новия двг не дърпa кaто гaлaнтa.Зa блейзърa нямa нуждa дa говоря сaмо ще кaжa че не го поглеждaм aко нямa нещо извънредно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 11 март 2015 Автор Сподели Публикувано 11 март 2015 И на мен ми харесва по твърдия волан но в движение, а не когато трябва да паркирам! Всичко е 6 значи просто ще си се напъвам малкоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 11 март 2015 Сподели Публикувано 11 март 2015 Има и друга вероятност, да си за профилактика на рейката. Когато имаш минаване през сервиз, кажи им да ти погледнат и кормилната инсталация, за да си по-спокоен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 март 2015 Сподели Публикувано 16 март 2015 И на мен ми харесва по твърдия волан но в движение, а не когато трябва да паркирам! Всичко е 6 значи просто ще си се напъвам малкоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Не, не е на 6 колега. Горещо препоръчвам да си провериш правите носачи, преди да се е измъкнал някой от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 18 март 2015 Сподели Публикувано 18 март 2015 Трудното въртене на волана може да е симптом на силно износени шарнири на правите носачи!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.