Премини към съдържание

Информация за покупка


Lusi

Препоръчано мнение

Здравейте!

Нов съм във форума, страхотен е.

Решил съм да си купя митсубиши, по точно съм се спрял на галант.

Може ли да ме информирате за годините на тази кола, защото четох доста статии, но навсякъде варират 98, 2000, 2001, 2002, 2004. Та аз нямам напредстава дали са актуални тези години на производство.

Друго което ме интересува какъв двигател бихте ми препоръчали, аз се колебая между 2000 и 2,5.

Кое и какво да гледам при покупка на колата

Разхода какъв е на двигателите и т.н.

НЕЗНАМ КАКВО ДА ПИТАМ, ТАКА ЧЕ помагайте с каквото можете

Ориентирал съм се към Седанкова кола, с ръчни скорости.

Ако някой продава може да ми пише, понеже в карс и мобиле бг. не си харесах нищо.

Извинявам се ако има такава тема, но не съм ориентиран още в сайта,

ДОСЕГА НЕ СЪМ ИМАЛ КОЛА, ТОВА ЩЕ МИ Е ПЪРВАТА ЛИЧНА :icon_rock: И ИСКАМ ДА Е ГАЛАНТ.

 

БЛАГОДАРЯ ВИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,колега ,

по темата има доста изписано във форума .

Но все пак :

Бензиновите Галанти в тези години 98 -03 са 3 на брой (ако не броим VR4 ):

2.0 - 136 к.с.

2.5 - 163 к.с

2.4 - 150 к.с (GDI не подлежи на газифициране )

Има различна модификация на купето в зависимост от изпълнението ( Елеганс ,Спорт Едишен ,Аванс )

След 2000 год. излиза фейслифт на модела .

Интериора е почити еднотипен на всички .Пълен ел.пакет ,климатроник .Някой модели разполагат с подгрев на седалките (по принцип тези с кожения салон ) и темпомат.

Болежките по Галанта са следните :

Ръжда по веждите на задните калници,бомбетата на амортесьорите.

Синхронизатор на 2 предавка на скоростната кутия (трудно превключва от 3 на 2 в движение,това е по често срещан проблем при дизеловите ,но може да се кара и така без проблем )

Криви спирачни дискове

Тракащи повдигачи...

За друго не се сещам сега ....

Но както ти казах по горе има доста изписано ....

Поздрави и приятно изкарване сред нас и скоро да се похвалиш с предобивка

П.С : А до какви пари си търсиш автомобил и разгледай раздела за продажба на автомобили

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,колега ,

по темата има доста изписано във форума .

Но все пак :

Бензиновите Галанти в тези години 98 -03 са 3 на брой (ако не броим VR4 ):

2.0 - 136 к.с.

2.5 - 163 к.с

2.4 - 150 к.с (GDI не подлежи на газифициране )

Има различна модификация на купето в зависимост от изпълнението ( Елеганс ,Спорт Едишен ,Аванс )

 

 

Четох за 2,4 и пише че са капризни двигатели, ВР4 малко солено ще ми излезе после :) относно разхода и подържането.

Относно модификациите (ЕЛЕГАНС, СПОРТ ЕДИШЪН, АВАНС), видях че има доста такива но не видях разлика освен в тунинга (АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА МЕ ОРИЕНТИРА КОЕ Е ПО-ДОБРО ОТ ТРИТЕ МОДИФИКАЦИИ).

търся кола до не повече от 6 хил лв

БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО

Редактирано от Lusi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох за 2,4 и пише че са капризни двигатели, ВР4 малко солено ще ми излезе после :) относно разхода и подържането.

Относно модификациите (ЕЛЕГАНС, СПОРТ ЕДИШЪН, АВАНС), видях че има доста такива но не видях разлика освен в тунинга (АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА МЕ ОРИЕНТИРА КОЕ Е ПО-ДОБРО ОТ ТРИТЕ МОДИФИКАЦИИ).

търся кола до не повече от 6 хил лв

БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО

Ами от 3 те което ти хване окото, освен външния вид може да има и някакви интериорни разлики но мисля че не са много големи .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този бюджет е много приличен. Може да си вземеш много добра галантка.

Avance са най-натъпкани с екстри - кожени седалки с подгрев, тракшън контрол, с типтроник са повечето ама е с 4 степени, което на мен не ми харесва; ел. люк, четири халогена. Кои точно завиват не мога да ти отговоря, но има такава екстра в тези галанти.

След това по оборудване се нареждат Elegance и накрая като моя - sport edition. Последните ги нареждам на второ място по хубост на предницата, но това всеки го преценява от своя гл. т. Спорт са най-бедни откъм екстри. Моят например има следното: 4 ел автоматични стъкла, подлакътник отпред и отзад, климатроник, ел огледала с отопление, ABS, хидравлика, централно с дистанционно и още 2 ключа (общо са три ключа), лупи фарчета за мъгла, три подглавника отзад, трети стоп, седалките падат на всички в съотношение 2:3, оптитронно табло, тъмния плюш със сребристата конзола около радиото, климатроника и ск. лост. Разликата е в по-късите пружини с около 1-1,5 см и че са по-твърди. Досега не съм виждал спорт с типтроник, колкото и да се ме уверявали че има. Има, ама предната броня не е като моята, а е елеганс или аванс.

Моделите от 2000 г средата са с OBD ІІ. Имат 4 ламбда сонди и два катализатора, а моят за сравнение, който е също фейслифт, е с 2 сонди и 1 САТ.

А тези с тъпите муцуни са отпреди фейслифта, т.е. най-много 99-та. Моят е средата на 99-та и това е началото на фейслифта. Тогава започват да слагат релефен преден капак, бели мигачи и по-различни като оформление на отделните секции стопове. По-красиви стават тези неща.

В интериора са еднакви всички, но един запазен кожен салон и оптитронно табло придават друг облик на колата. Повишава комфорта и уж е същата кола, ама се усеща сякаш по-луксозна.

Пробвай да си намериш авансе с ръчни скорости. Някои имат система за стабилност подобна на ESP, но с друго име, което не помня. Също имат подсветка на джоистика за реглаж на огледалата. Преди 2001 г там няма подсветка.

2.5 V6 имат по-големи дискове отпред в сравнение с 2.0i., а 2.0i с оптитронно табло и типтроник има много, много рядко. Повечето са елеганс, да не кажа почти всички. Също с кожа са много голяма рядкост. До степен че не съм виждал, което не значи че няма де.

Доста безпроблемни коли са. Рядко се повреждат. Ходовата част им е еднаква - с по три носача на колело. Мисля че не съм срещал цена под 100 лева за носач. Имам моя от 31.08.08 г. и съм сменил предните два права носача от гл. т. на безопасност. Кормилни накрайници също, както и задна дясна биалетка. Друго не по ходова част не съм сменял. Амортисьор също ти е около 100 лв/бр. и малко отгоре според какви искаш. Цените на частите сравнени с бмв и ауди например са поне толкова високи и може би и по-високи. Само че галантите имат по-малко части и екстри, изключително надеждна охладителна и електрическа системи и поддръжката излиза по-изгодна. Най-досадният проблем, за който вече стана дума, е съединенията на влагата с металите :rolleyes: . Шумоизолацията им слаба страна, но избора на тихи гуми и нови също така решава в голяма степен този въпрос. На мен все още много ми харесват като коли, особено на цените, за които се предлагат и надеждността на модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Бензиновите Галанти в тези години 98 -03 са 3 на брой (ако не броим VR4 ):

2.0 - 136 к.с.

2.5 - 163 к.с

2.4 - 150 к.с (GDI не подлежи на газифициране )

Има различна модификация на купето в зависимост от изпълнението ( Елеганс ,Спорт Едишен ,Аванс )

След 2000 год. излиза фейслифт на модела .

 

............ като след фейса 2.0 става с 133 кс. мощност, а 2.5 - 161к.с., ако трябва да сме максимално точни .:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Аз съм с 2,5 автоматик 98г, кожен салон.Колата я имам от 5 години.През последните три години я карам всеки делничен ден по 30 км, а събота и неделя и навъртам 400 км.Общо съм навъртял около 80 000 км.

Най-важната ми препоръка е, да не купуваш автоматик .Моят се чупи два пъти, а ремонта е четирицифрена сума.В момента съм с ръчна скоростна кутия.

Като изключим този проблем съм изключително доволен от колата. Имах кола от същият клас, но окачването беше само с един преден носач, нямаш на представа колко приятно вози галанта в сравнение с нея Ускорението при тези 163 коня също е много приятно.С две думи, не бих сменил Галанта, освен ако не реша да купя друг вид кола-например с двойно предаване

Понеже пътувам само извънградско мога да кажа разхода и за там, на бензин е под осем.На газ-с ижекцион съм, е десет на сто. Като този разход някак си не зависи от скоростта и климатика.Все е десет. Ще отбележа и че винаги съм сам, ако са повече хора би бил друг.

Купих я с ръждясали вежди, но едва другият месец ще ги оправям-около 400 лева ще ми излезе. За тези години съм сменил всички дискове и накладки, два от лагерите на главината, една предна пружина и може би още нещо, но понеже не е скъпо нямам спомен.Смятам,че тези ремонти са нормални . Не мога да кажа скъпи ли са или евтини частите, за мен са нормални за тази кола.Има и доста части втора употреба от разфасовани коли внесени от Англия.

Ти си обявил бюджет 6000 лева.Трябва да съобразиш, че смяната на ремъци, ролки водна помпа филтри ще ти излезе около 400 лева. Евентуално ще трябва да се сменява акумулатора и гумите, да добавя и маслото, това си е не малък разход.

Хубаво е, да е с коженият салон, по хигиеничен е и е за предпочитане.Ако ще я караш градско, варианта с двулитровия мотор ти е по-икономичен.

Според мен е по-удачно да се търси кола от България, гледам в мобиле има такива и си личи, че собствениците им си ги обичат, значи са си ги и гледали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя автомат е изминал от момента, от както го карам над 62 000км и нямам никакви грижи с кутията. На приятел със същия типтроник е с повече и от моите километри, също няма оплаквания. Много зависи в какво състояние е купен галанта, защото иначе много неприятно изненадан може да останеш. :) За този бюджет можеш да вземеш добре гледана кола, авансов пакет с всички екстри за модела, естествено с по - приятния двигател. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой продава може да ми пише, понеже в карс и мобиле бг. не си харесах нищо.

:icon_rock: И ИСКАМ ДА Е ГАЛАНТ.

 

Разгледай секцията за продажби на автомобили :link:

 

Като гледам каква сума си задели мисля че няма да се класирам, но все пак да опитам :link:

Редакция: С подновена гражданска от 09.01.2014, сменено масло и всички филтри.

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да отбележа, аз съм със старият автомат, не типтроник. Имам комшия със същият галант и на двамата хидроусилвателя - маслена помпа, се чупи два пъти. И двамата в момента сме с ръчна скоростна кутия. За типтроника не знам как е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...