Премини към съдържание

Rodot

Потребители
  • От него общо

    16
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Plewen

Rodot's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Имам два галанта / v6 и v 4/, карам ги с удоволствие, но ръждата си казва думата и искам да сменя единия. Заинтригува ме тази обява https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21555316333910690&slink=bnottw. Нямам никакво впечатление от колата, изчетох мненията в този форум и няколко руски / но, там говорят за новозакупени коли/ и ми се ще да чуя мнението на някой, който разбира от марката.Особено ме интересува скоростната кутия, защото на галанта / v6/ който бе автоматик, съм правил 4 ремонта - в момента е ,,ръчка,,. Ще съм благодарен на всеки, който сподели опита си от този модел кола и какво мога да очаквам след закупуването му.
  2. Rodot

    Смяна свещи

    Аз съм с тези Denso VK20Y - GAP 0.8.Минал съм на газ над 120 хиляди и нямам никакви проблеми.Въпреки това, смятам скоро да ги сменя. Но, тъй като от вчера в семейството имаме и нов, двулитров Галант, който е на газ, искам да попитам, гореизброените свещи подходящи ли са и за него или спецификацията е друга.
  3. Rodot

    Галант като първа кола

    Соната ми бе автоматик. Във Виликар смених маслото на скоростната и кутия за по-малко от сто лева.В Ратола, на галанта смяната на маслото, бе за над 400 лева.
  4. Rodot

    Галант като първа кола

    Здравей! Имам автоматик 163 коня, 98 година. За подръжката-съпоставима е с кола от същият клас и година, на която и да е марка. Пиша, понеже и аз с дъщеря ми обсъждам покупката на първата и кола. Понеже съм преживял тежка катастрофа с предната си кола в която останах жив благодарение на големината на колата / Хюндай Соната/ ни се иска първата и кола да е голяма, с всичките рискове да забърсва броните при паркиране.Второто условие е, да е автоматик.Цена до 3500. Галанта отпадна като вариант. Скоростната кутия ми се чупи два пъти и ....дадох хиляди левове за ремонт, за да бъда сега с ръчна скоростна кутия. На мой комшия, с аналогична кола, кутията също се чупи два пъти.Чета по форума, че типтроника бил по-здрав, но цената е над лимита ни. Това, което обсъждаме е Хюндай.Имах такава, и в момента жена ми кара Елантра.Обслужването не е скъпо, а са здрави коли.Обсъждаме купуването на Соната автоматик-има и Елантри такива, но казах, че предпочитаме по-голяма кола.Соната влиза в ценовият диапазон, като не знам да има проблем с ръждата и очаквам след купуването и да няма много допълнителни разходи.Части втора употреба има, особено ако е модела на софийските таксита. ПП. ако не държеше на автоматика, галанта е страхотна кола. 50 седмици годишно пътувам Плевен - София и обратно независимо атмосферните условия и то все вечер.Мога да го правя и с влак или автобус, но ми доставя удоволствието да шофирам тази кола нищо, че съм на 56 години.
  5. Благодаря! Ще проверя.
  6. Здравейте! Колата ми е Галант 98 г, 6 цилиндров.Сега, когато захлади с учудване констатирах, че в купето не влиза топъл въздух.Маркучите които са при двигателя са топли, климатроника си работи на ниски температури, но когато задам висока температура въздуха е хладен.Отидох при човек който се занимава с климатици, но той ми каза,че климатроника си работи и това не е по неговата част.Не можа и да ме упъти поне към какъв майстор да се обърна. Обяснението му беше,че е нещо по електрониката, но какво и той не знае. Моля за съвет, какво може да се направи и към кого да се обърна.От Плевен съм.
  7. Rodot

    Номер на рама.

    Въпроса е, че когато смених автоматика с ръчна, всичките части ги купих от кола с десен волан и сега съм с такава помпа, за десен волан.Тоест, ако купя за ляв волан, ще очаквам малко проблем със свързването.Погледнах тръбата и помпата.Според мен тръбата е дълга и ще стане и двете помпи. Притеснението ми беше, да не би помпите да са с различни параметри за натиск. След пояснението, ми е ясно,че това не би трябвало да е така и разликата е само в отвора за свързване.
  8. Rodot

    Номер на рама.

    Благодаря! Предполагам няма никаква друга разлика и спокойно мога да купя, която и да е от двете. Просто, тръбичката се измества, от едно място за свързване на другото.
  9. Rodot

    Номер на рама.

    Здравейте! Имам Галант, 98 година, седан, с двигател 2,5, автоматик.Не знам как точно се води изпълнението, но е с кожен салон, круиз контрол, подгряване на седалките, ел пакет и още някои екстри за стабилност при завоите. Преди години смених автоматичната скоростна кутия с ръчна.Тогава купих частите от кола с десен волан, друго изпълнение.Още със слагането си горната помпа на съедините ми прави проблем.Ремонтирах я веднъж, но проблема пак се появи.Реших да купя нова, но се оказа,че помпите са два вида. Тъй като нямам номера на рамата, не знам коя да взема.Не става и визуално сравнение, защото не съм сигурен, тази помпа която съм сложил, за моя модел ли е. Молбата ми е, някой който има същата кола, да ми напише номера на рамата си и по нея да проверя коя помпа е за мен. Предварително благодаря!
  10. Rodot

    Cruise Control

    Благодаря много!
  11. Rodot

    Cruise Control

    Точно така, за да мога да запаля, съм дал модула на автоматика на положение Паркинг. Така че, когато се движа движението не се отчита. На такива мисли ме наведе поста ти. И ако е в това причината, как да го реша проблема?
  12. Rodot

    Cruise Control

    Здравейте! За да не отварям нова тема ще попитам тук. Преди време замених автоматичната скоростна кутия с ръчна.Съответно монтирах и нови педали.От тогава круиз контрола не работи.При натискането на копчето, оранжевото светва, но после от лоста не може да се включи.Загрявам, че има някакви връзки с педалите, които не са направени, но си нямам понятие какви.Може ли някой да ми помогне.
  13. Rodot

    Информация за покупка

    Да отбележа, аз съм със старият автомат, не типтроник. Имам комшия със същият галант и на двамата хидроусилвателя - маслена помпа, се чупи два пъти. И двамата в момента сме с ръчна скоростна кутия. За типтроника не знам как е.
  14. Rodot

    Информация за покупка

    Здравей! Аз съм с 2,5 автоматик 98г, кожен салон.Колата я имам от 5 години.През последните три години я карам всеки делничен ден по 30 км, а събота и неделя и навъртам 400 км.Общо съм навъртял около 80 000 км. Най-важната ми препоръка е, да не купуваш автоматик .Моят се чупи два пъти, а ремонта е четирицифрена сума.В момента съм с ръчна скоростна кутия. Като изключим този проблем съм изключително доволен от колата. Имах кола от същият клас, но окачването беше само с един преден носач, нямаш на представа колко приятно вози галанта в сравнение с нея Ускорението при тези 163 коня също е много приятно.С две думи, не бих сменил Галанта, освен ако не реша да купя друг вид кола-например с двойно предаване Понеже пътувам само извънградско мога да кажа разхода и за там, на бензин е под осем.На газ-с ижекцион съм, е десет на сто. Като този разход някак си не зависи от скоростта и климатика.Все е десет. Ще отбележа и че винаги съм сам, ако са повече хора би бил друг. Купих я с ръждясали вежди, но едва другият месец ще ги оправям-около 400 лева ще ми излезе. За тези години съм сменил всички дискове и накладки, два от лагерите на главината, една предна пружина и може би още нещо, но понеже не е скъпо нямам спомен.Смятам,че тези ремонти са нормални . Не мога да кажа скъпи ли са или евтини частите, за мен са нормални за тази кола.Има и доста части втора употреба от разфасовани коли внесени от Англия. Ти си обявил бюджет 6000 лева.Трябва да съобразиш, че смяната на ремъци, ролки водна помпа филтри ще ти излезе около 400 лева. Евентуално ще трябва да се сменява акумулатора и гумите, да добавя и маслото, това си е не малък разход. Хубаво е, да е с коженият салон, по хигиеничен е и е за предпочитане.Ако ще я караш градско, варианта с двулитровия мотор ти е по-икономичен. Според мен е по-удачно да се търси кола от България, гледам в мобиле има такива и си личи, че собствениците им си ги обичат, значи са си ги и гледали.
  15. Rodot

    От Автоматик - На Ръчка

    Ще споделя и моя опит.Преди 4 години си купих галант v6 автоматик 98 г с обикновена ск.кутия.Още първият месец маслената помпа на автоматичната скороста кутия се чупи и то на 200 км от Плевен.Когато казах това на дъщеря ми която живее в чужбина съвета и беше-продавай я веднага, в англоезичните форуми реват от тази скоростна кутия.Но как да продам нещо за което бях дал само преди месец 6000 лева и то не беше в движение.Със съдействието на дъщеря си купих от немска фирма рециклирана помпа за 1200 лева-изобщо не проверих в Балкан стар, там нова струва доста по-малко.Ремонта, заедно с маслото и тегленето ми излезе около 2000 лева.Мислих си, че съм решил проблема, но не минал и 30 000 км. помпата отново се счупи.Този път извадих късмет, стана до нас.Тогава реших да се отърва от тази кутия и я заменя с ръчна.Момче от форума продаваше такава от английски галант.Мой приятел автомонтьор отиде и лично свали всички нужни чаркове, записвайки си кое как е и два дена купувайки нов съединител смаяната стана. Вече не помня, но за частите дадох 600 или 700 лева.Отделно съединителя. За труд ми взе 200 или 250 лева.така за малко повече от хиляда лева карам наистина доста различна кола.Много по-динамична е.За дълъг път автоматика не ми липсва, но понеже карам често в София, мога д а кажа,че за градско е голямо удобство. В заключение бих искал да кажа на всеки който иска да си купи Галант, че колата е страхотна и въпреки че я карам четвърта година и съм навъртял 50 000 км още и се кефя.Просто трябва да се избягва модела с автоматична кутия.
×
×
  • Създаване...