Премини към съдържание

Забиване в движение 4G92


Препоръчано мнение

Здравейте и честита нова година.

Наскоро колтчето започна да ми прави проблем, който не мога да отстраня, и не искам да наливам $ само за проба-грешка. След сменени свещи, кабели, дистрибуторна капачка,ламбда сонда, почистено делко, регулирани клапани, почистен дросел и започна като й давам газ да забива все едно спира притука на гориво,въздух...

Лятото не съм имал проблем а е от скоро след като времето застудя. Вече имам съмнения или към дебитомер, или към компютъра. До скоро се изтрелваще след 5000 обората, а сега стига до там и спира(трябва да сменям предавките нагоре)И с махната кутия на въздушния филтур и със сложена е едно и също....и разхода си се качи все едно карам в6....

Редактирано от Policaqqq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А проблеми с тихите обороти имаш ли? Сменял ли си кондензаторите на еку-то, че на моделите до 95-та, са склони към протичане и създаване на проблеми. На диагностика ходил ли си?

 

П.С. Твоя колт ли съм мяркал тука под вятърна мелница, на завоя дето има един двор?

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика не съм ходил а на еклон, имам проблеми с никите, един път държи ниски на около 400-500, след това отиват на 1500.... А сега за трудния първи старт няма казвам защото е общ проблем. И дюзи чистих... Проблем при мен е че няма OBD букса (16 пина) а е с 12 пина от които има само 4 крачета (+/-/K/L)

Гледах в аутодата за една букса с 2 пина които като се окъсят и се даде на контакт чисти по една грешка на всяко даване на контакт, но при мен я няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешките се чистят като си откачиш акумулатора. А ето ти и схемата на буксата, само ти трябва и един аналогов волтметър

http://www.troublecodes.net/images/mitsu.gif

 

За дебитомера - откачи му буксата и пробвай без него дали ще има разлика..

Според мен по-вероятно да е ЕКУ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера като е откачен глъхне(работи) но ми се струва че в движение прави разни номера. А как да ги чистя грешките с аналоговия волт метър !?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С волтметъра можеш само да ги прочетеш, ако има такива... Ако искаш да ги изчистиш - откачи си акумулатора за малко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От изчетеното също (поне така разбрах) че за грешка не свети CHECK ENGINE а лампичката на АБС. От време на време свети, от време на време угасва. Но на 2 пъти ми се случи както си карам да ми светра за 2-3 секунди чека.... Акомулатора го откачам и закачам след време ама разлика никаква.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От изчетеното също (поне така разбрах) че за грешка не свети CHECK ENGINE а лампичката на АБС.

Системата АБС си е отделна...

turbotobg е написал как се четат и трият грешките в ЕКУ-то на мотора. Вместо волтметър - може да ползвате светодиод+резистор 1-1.5 ком.

Има и друг вариант:

Ако имате нужните познания и умения - направете си необходимия адаптер/кабел (софтуерa e free).

Тук е описано подробно, не е сложно.

Аз съм си направил първата (елементарна) схема+ТМО логер - всичко работи. Напълно достатъчно е...

Успех!

Редактирано от George_B
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам само дали рестартирането на ЕКУ-то (оставянето му 5 мин. без захранване) изтрива грешките. При новите еку-та след 95-та година поне си остават и ако се закачи на тестер, грешките се показват. Т.е. изчистват се само с тестера. Поздрави!

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте и честита нова година.

Наскоро колтчето започна да ми прави проблем, който не мога да отстраня, и не искам да наливам $ само за проба-грешка. След сменени свещи, кабели, дистрибуторна капачка,ламбда сонда, почистено делко, регулирани клапани, почистен дросел и започна като й давам газ да забива все едно спира притука на гориво,въздух...

Лятото не съм имал проблем а е от скоро след като времето застудя. Вече имам съмнения или към дебитомер, или към компютъра. До скоро се изтрелваще след 5000 обората, а сега стига до там и спира(трябва да сменям предавките нагоре)И с махната кутия на въздушния филтур и със сложена е едно и също....и разхода си се качи все едно карам в6....

 

 

Имам идентичен проблем с 4g92 на Lancer... та отрки ли проблема да е в дебитомера ... щото и аз минах вече през горивна помпа, дюзи, свещи, сега ламбдда сонда ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...