Policaqqq Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 (редакция) Здравейте и честита нова година. Наскоро колтчето започна да ми прави проблем, който не мога да отстраня, и не искам да наливам $ само за проба-грешка. След сменени свещи, кабели, дистрибуторна капачка,ламбда сонда, почистено делко, регулирани клапани, почистен дросел и започна като й давам газ да забива все едно спира притука на гориво,въздух...Лятото не съм имал проблем а е от скоро след като времето застудя. Вече имам съмнения или към дебитомер, или към компютъра. До скоро се изтрелваще след 5000 обората, а сега стига до там и спира(трябва да сменям предавките нагоре)И с махната кутия на въздушния филтур и със сложена е едно и също....и разхода си се качи все едно карам в6.... Редактирано 7 януари 2015 от Policaqqq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 (редакция) А проблеми с тихите обороти имаш ли? Сменял ли си кондензаторите на еку-то, че на моделите до 95-та, са склони към протичане и създаване на проблеми. На диагностика ходил ли си? П.С. Твоя колт ли съм мяркал тука под вятърна мелница, на завоя дето има един двор? Редактирано 7 януари 2015 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Policaqqq Публикувано 8 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2015 На диагностика не съм ходил а на еклон, имам проблеми с никите, един път държи ниски на около 400-500, след това отиват на 1500.... А сега за трудния първи старт няма казвам защото е общ проблем. И дюзи чистих... Проблем при мен е че няма OBD букса (16 пина) а е с 12 пина от които има само 4 крачета (+/-/K/L)Гледах в аутодата за една букса с 2 пина които като се окъсят и се даде на контакт чисти по една грешка на всяко даване на контакт, но при мен я няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 Грешките се чистят като си откачиш акумулатора. А ето ти и схемата на буксата, само ти трябва и един аналогов волтметърhttp://www.troublecodes.net/images/mitsu.gif За дебитомера - откачи му буксата и пробвай без него дали ще има разлика.. Според мен по-вероятно да е ЕКУ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Policaqqq Публикувано 9 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2015 Дебитомера като е откачен глъхне(работи) но ми се струва че в движение прави разни номера. А как да ги чистя грешките с аналоговия волт метър !?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 С волтметъра можеш само да ги прочетеш, ако има такива... Ако искаш да ги изчистиш - откачи си акумулатора за малко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Policaqqq Публикувано 9 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2015 От изчетеното също (поне така разбрах) че за грешка не свети CHECK ENGINE а лампичката на АБС. От време на време свети, от време на време угасва. Но на 2 пъти ми се случи както си карам да ми светра за 2-3 секунди чека.... Акомулатора го откачам и закачам след време ама разлика никаква. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 (редакция) От изчетеното също (поне така разбрах) че за грешка не свети CHECK ENGINE а лампичката на АБС.Системата АБС си е отделна...turbotobg е написал как се четат и трият грешките в ЕКУ-то на мотора. Вместо волтметър - може да ползвате светодиод+резистор 1-1.5 ком.Има и друг вариант: Ако имате нужните познания и умения - направете си необходимия адаптер/кабел (софтуерa e free).Тук е описано подробно, не е сложно.Аз съм си направил първата (елементарна) схема+ТМО логер - всичко работи. Напълно достатъчно е... Успех! Редактирано 9 януари 2015 от George_B Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 (редакция) Не знам само дали рестартирането на ЕКУ-то (оставянето му 5 мин. без захранване) изтрива грешките. При новите еку-та след 95-та година поне си остават и ако се закачи на тестер, грешките се показват. Т.е. изчистват се само с тестера. Поздрави! Редактирано 10 януари 2015 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mQuuu Публикувано 20 Май 2016 Сподели Публикувано 20 Май 2016 Здравейте и честита нова година. Наскоро колтчето започна да ми прави проблем, който не мога да отстраня, и не искам да наливам $ само за проба-грешка. След сменени свещи, кабели, дистрибуторна капачка,ламбда сонда, почистено делко, регулирани клапани, почистен дросел и започна като й давам газ да забива все едно спира притука на гориво,въздух...Лятото не съм имал проблем а е от скоро след като времето застудя. Вече имам съмнения или към дебитомер, или към компютъра. До скоро се изтрелваще след 5000 обората, а сега стига до там и спира(трябва да сменям предавките нагоре)И с махната кутия на въздушния филтур и със сложена е едно и също....и разхода си се качи все едно карам в6.... Имам идентичен проблем с 4g92 на Lancer... та отрки ли проблема да е в дебитомера ... щото и аз минах вече през горивна помпа, дюзи, свещи, сега ламбдда сонда ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.