Премини към съдържание

mQuuu

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

mQuuu's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Имам идентичен проблем с 4g92 на Lancer... та отрки ли проблема да е в дебитомера ... щото и аз минах вече през горивна помпа, дюзи, свещи, сега ламбдда сонда ...
  2. mQuuu

    Lancer Mark VI (1991)

    Относно дали съм неделен или съботен шофьор... не, просто колата не я бях карал редовно 1 година само я разтиквах за да н ми пада акумулатора. След като веднъж го отървах така. Та относно акумулатора е чисто нов сичко си му е наред. Днес проведох един експеримент, карах 60 км. градско, проблема с оборотите все още си е на лице но за цял ден не огасна нито 1 път, но на моменти си мислех че се е оправил проблама щото не падаха толкова ниско а си оставаха нормални. Цял ден беше супер пъргава колата 1-ва газ, 2-ра газ и така.... супер набиране си прави по светофарите и кръстовищата. Но изведнъж се прояви и вторичния проблем със загубата на мощност която бях споменал и ме съмняваше да е от недостиг на гориво, значи и това го изклювчам в колата има 20л. Подавам газ на първа набира до 2 000 оборота и губи мощност направи го 3-4 пъти баш към края когато реших да преключвам с теста и пак се опрай, но до кога>? знам ли. та опрделено ако с каране се оправяше тоя проблем предполагам за 250 км. изминати би тряяло да се опрайло вече. Относно вакумите това ... едни тънки маркучета жълто червено и синьо дето са до клапата за въздуха ле е? огледах всички маркучета не видях да има спукано някъде. Идеи ?
  3. mQuuu

    Lancer Mark VI (1991)

    Колега това не ми помага много. Но да вмъкна нещо като добълнение към особеностите на проблема. Оня ден ... показвам проблем ана един рпиятел и рекох да я форсирам на място с пълна газ, да ама не, стига до 2 хил. оборота и дотам, ако подавам плавно вдига оборотите. Така нз колко бензин е имало, но стрелката беше долу и пресветваше мн рядко на баир например. Ядосах се .... и тръгнах да я карам.. да видя ще върви ли. Ами... 160 и нагоре на пълна газ без прекъсване.
  4. mQuuu

    Lancer Mark VI (1991)

    Не ти вярвам ))) едва ли е от акумулатора ! още Нов... е просто се беше разредил до нулата.. след което го заредих на MAX... на колата пали от половин оборот и съм и навъртял повече от 1000 км. няма според мене какво да се зарежда повече или да влиза компа в някакъв режим ако е с компа отдавна да го е направил според мене. А и най интересното е че Check Engine си огасва както нормално т.е. няма някаква грешка :\
  5. mQuuu

    Lancer Mark VI (1991)

    Понеже това нещо го чувам вече от 3-ти човек тоест теб ... и почвам да си мисля че там ще е решението. Един ми беше казал да го извадя да го почистя защото можело да е зацапана някаква игличка, да има прахоляци нещо от сорта и да отида някой да го настрои. Ама сам не се навих да барам там че няма да мога да го настроя после. Ще я закарам на някой по компетентен да го види това стъпковото ... иначе и при мене гасне така, мн рядко но успява чак да угасне от ниските обороти
  6. mQuuu

    Lancer Mark VI (1991)

    Здравейте, имам един проблем от около няколко месеца, който не оказва чувствителни промени от нормалната работа на мотора. Колата ми e 1991 Lancer Mark VI 1.6 16v + климатик При запален двигател на едно място колата си държи нормално 800 оборота на загрял двигател, но рпоблема идва когато е в движение. Карам си примерно на скорост и като освободя от предавката да я оставя на свободна и колата пада почти на обороти близо до изгасване но работи след 1 секунда се вдигат до 200-300 и там си остават като я натоваря с халогени или климатик малко се покачват и пк залепват на 200-300. Това са преблизителни стойности съдейки по стрелката (оборотите не играят)моторът не се тресе много почти не се чува работата му на едно място. Така това е в движение, като спра на едно място на свободна оборотите сотят така няколко минути и си се въстановяват обратно на 800 както си му е нормално. Та немога да разбера от къде идва проблема, четох различни теми за подобен проблем но решението не го намерих. Смених свещи, кабели, въздушен филтър. Някакви други идеи ... По мои виждания този проблем се появи по следния начин. Не бях карал колата доста дълго време около 4 месца някъде и акумулатора беше паднал до 0 презаредих го и след 2-3 дена забелязах това явление, преди това колата си беше ток и жица :\
  7. mQuuu

    помощ

    ами поради някаква причина ... не може да подадат бенз дюзите.... било от TPS от датчик за входящ въздух... .... и като отвориш рязко клапата става много въздух .... няма гориво ... и тя забива
  8. mQuuu

    Още един Лансер в клуба

    Гррррр..... защо всички тука, сте такива изруди, със такива зверове? Аз какво да прая тука, с мойто 94' Lancer 1.6 16Valve 110 hp п Плаче ми се .... , кара ми са нещо от вашите :mitsu-smiley: Колега, положи малко усилия, когато решиш да пишеш във форума. В три изречения - имаш осем грешки. Модератор
×
×
  • Създаване...