Премини към съдържание

GTO Bi turbo или VR4


Препоръчано мнение

Търсих из интернета как да разберем дали колата е обикновено GTO или VR4 и не открих нищо смислено, освен звъннете на дилъра. Имах едно GTO без турбо, но го продадох миналата година. От тогава търся да купя друго и преди два дни ми докараха колата. Купих я без да гледам. Продавачът е убеден че колата е VR4, но не виждам да има бадж.

Някой знае ли как да се провери?

Номера на шасито

JMAMNZ16AAPY000215

Двигатела

6G72XM3245

От март 1993 година е

Особености: шибидах, кожен салон.

http://media.snimka.bg/s1/4126/034496871.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, VR-4 ако е, то тогава ще имаш "Active Aero" системата, както 4х4 задвижване (което няма как да не усетиш). Също ще имаш и две турбини (едната отпред, другата зад двигателя). Също би трябвало да имаш бутон Active Aero и под предната броня би трябвало да се показва един такъв спойлер.

 

След като ти сложих ВИН-а (без едно А) в този сайт, изписва, че е VR-4. Все пак провери горепосочените неща, и се увери сам :).

Редактирано от Kryndon
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да поясня, че GTO е оригиналното наименование, и си е за Японския пазар, и е само с десен волан.

За другите държави променят името на 3000GT.

Дали е VR-4 или не, е друг въпрос, но всички TwinTurbo са си VR-4 и са с 4 завиващи колела (4WS)

GTO-тата с десен волан и "шестак" двигател, също са 4х4, дори и тези с автоматична скоростна кутия :)

Има и модел само с предно предаване, 4 цилиндров двигател, който е около 163 коня, ако не се лъжа.

Dodge Stealth, са изградени на същата платформа, и са предназначени предимно за Американския пазар.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, VR-4 ако е, то тогава ще имаш "Active Aero" системата, както 4х4 задвижване (което няма как да не усетиш). Също ще имаш и две турбини (едната отпред, другата зад двигателя). Също би трябвало да имаш бутон Active Aero и под предната броня би трябвало да се показва един такъв спойлер.

 

След като ти сложих ВИН-а (без едно А) в този сайт, изписва, че е VR-4. Все пак провери горепосочените неща, и се увери сам :).

 

Много благодаря за бързия отговор. Има ги всички тези неща, на запален двигател като включа копчето задния спойлер се накланя напред.

А каква е разликате между генераторите 90 ампера и 110, че генератора не зарежда и не ми се ще да ходя някой да се прави на майстор. Гледам че се намират в хамерикамския ибей. http://www.ebay.com/itm/100-NEW-ALTERNATOR-3000-GT-DOHC-110AMP-1-YEAR-WARRANTY-/300484884212

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти къде си? Че на алтернатора може и едни четки да му са за смяна например. Иначе 110 ампера е по добре ако имаш сериозна музика ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти къде си? Че на алтернатора може и едни четки да му са за смяна например. Иначе 110 ампера е по добре ако имаш сериозна музика ;)

 

В Ирландия, Килкени. Един майстор литовец ми взе 20 евро за да ползвам акумулатора му за 3 километра :) а той моя. И каза че може да я погледне ! Обещах да му се обадя ако много закъсам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Музика все още няма хубава, но и не съм фен на многото думкане. Мисля да всема едно китайско андроидче за сега http://www.aliexpress.com/item/7-Inch-Double-Din-Universal-Android-Car-Dash-DVD-Player-GPS-3G-Wi-Fi-Bluetooth/1891262157.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е VR-4 ще имаш интеркулери под предната броня. Сащо така, като вдигнеш капака ще видиш на манифолда да пише "twin intercooler" И така наречената "y-pipe". Освен това ще имаш бууст датчик в колата.

 

Малко уточнение на коментарите по-горе е, че тези коли (3000ГТ/ГТО/Стелт) се произвеждаха само с 6-цилиндрови двигатели. Най-ниския клас беше около 161 коня (предимно Стеалтх, но и последната година на производство на 3000ГТ), средния клас беше с 222 Коня, а турбо модела беше с 300 коня от 91 до 93 и след това го направиха 320 коня. Четири-цилиндрови двигатели не са слагани в тези коли. За Японския пазар всички модели ГТО бяха със задвижване на четирите колела, докато по другите пазари, 3000ГТ и Стелт имаха предно предаване, с изключение на турбо модела, VR-4. Завиването на четерите колела го премахнаха в последните години, за да не се качва цената много и за да се свали теглото на колата.

 

И накрая, искам да ти дам един съвет. Смени ангренажния ремък с колелата и затегача, и водната помпа. Ако можеш да си позволиш, смени и маслената помпа. След това се увери, че всичко работи, както трябва и си купи бууст контролер ($15 за най-простите) и вдигни бууст-а от 6 psi на 14 psi. Вдигай го малко по малко обаче (по 1 пси) и тествай колата за детонация. Ако не ти е ясно какво е това, отиди при някой, който разбира. Също така смени ауспуха, ако това няма да ти попречи да минаваш преглед. Махни всички излишни неща и инсталирай права тръба с диаметър 2.5 или 3 инча. В последствие можеш да си купиш и по-големи турбини и всичко, което ти трябва за тях. Аз ти препоръчвам размер 19Т за ежедневна употреба или ДР1300 за пистова употреба. След това мачкай наред... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите!

Като свалях кората и подкалника за да стигна до ангренажа видях интеркулера отпред. Има и друга тръба, която отива към дясната страна.

Купих комплект ангрежен ремък гейтс с ролки и хидравличен обтегач. Купих и водна помпа, но не се сетих за маслената помпа. Колата държеше добро налягане уж. Алтернатора ми е проблемен. Отворих го, четките са добре. Занесох го на стенд , не дава ток. Уж майсторите ще търсят части . Но ще гледам взема един от щатите че има повече избор там. Едно по едно.

Купих Магнекор 8.5 мм кабели за свещите и нови свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво значи. Ако по-нататък искаш да правиш силов тунинг на колата, може да отидеш при Eurospec2000, в Англия, близо до Лондон. Само със Японски коли се занимават, а най-бързата им кола е GTO. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте отново!

Смених ангренажа, всички ролки, обтегачи и водната помпа, филтри, масла. Остана да сменя горивен филтър, кабелите, трите свещи, гарнитурите на капаците.

Купих и нови джанти с нови гуми и режих да ги сменя вчера. Размера е същия, болтовете паснаха, но джантата опира на спирачния апарат отпред.

http://media.snimka.bg/s1/4250/034744853.jpg?r=0

 

 

 

Джантата е 19" http://www.alloywhee...MATT%20GRAPHITE

Ще мога ли да я напасна с подложки? Някой има ли опит? Джантите на предната ми кола бяха 20" и нямах проблени, но явно бяха различна форма.

 

Другите ми проблеми за сега са, че колата от време на време не държи обороти, по-често не държи, отколкото обратното. Особенно ако я покарам малко. Пусна ли газта, гасне. Същия проблем имах и на другата кола, не се опитвах да го реша. Като пусна някой консуматив, парното или климатика и си задържаше оборотите. Четох че може да е стъпков мотор.

Налягане то на маслото ми се струва че е по-ниско отколкото на предишната ми кола, може би трябва да сменя и маслената помпа.

Не съм имал турбо кола, но това че когато кача оборотите стрелката се оклонява малко и се връща на нулата пак, не ми се струва нормално.

В началото на видеото поддържах газта и като си вдигнах крака, изгасна. Понякога за да запали трябва леко да се пипа педала на газта. Дали не е жилото? Разкачах го за да извадя интеркулерната тръба.

 

Всичко по-колата си го правя сам в свободното си време или между смените, затова се бавя малко.

Редактирано от turmans
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, джантите ти опират в апарата защото са други ЕТ, оригиналното мисля, че беше 38, но може и да греша. Въпроса се решава с фланци, които да "извадят" малко джантата навън.

Стрелката за която говориш, че при вдигане на обороти се покачва, и после пак слиза, това е налягането на турбото, и това и поведение е съвсем нормално.

За гасненето, наистина виж първо моторчето за празен ход, намира се под дроселната клапа. Като го премериш, трябва да показва около 36-38 ома на всяка намотка.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Реших да сменя стъпковото моторче и поръчах си едно. Но това което пристигна е съвсем различно от оригиналното. Най-малкото че старото е с три болта. Нещо се приспосабя или не съм поръчал правилното?

 

http://www.3sx.com/store/catalog/stock-idle-control-servo2-14-500l.jpg

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Близо две години откакто купих колата, карам я от време на време, но идва момента за цялостна трансформация. С такава цел я купих.

Разбира се кумира ми е колата на Juliana. Работа много и съм успял да отделя финанси за целта.

Ако може някой който минал по пътя да ме посъветва как да стане цялата работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Близо две години откакто купих колата, карам я от време на време, но идва момента за цялостна трансформация. С такава цел я купих.

Разбира се кумира ми е колата на Juliana. Работа много и съм успял да отделя финанси за целта.

Ако може някой който минал по пътя да ме посъветва как да стане цялата работа.

 

То и тя едва ли ще може да ти помогне, понеже я купи "нагласена" :)

То до колкото знам, и човека който я е правил, не помни какви неща са правени точно....

С един друг човек, "забихме" с търсенето, кой да и направи (на колата) ремап.

До сега, не съм намерил човек, който да се заеме с тази задача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...