Премини към съдържание

turmans

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

За turmans

  • Рожден ден 01/01/1977

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Кара
    3000GT non-turbo

turmans's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Близо две години откакто купих колата, карам я от време на време, но идва момента за цялостна трансформация. С такава цел я купих. Разбира се кумира ми е колата на Juliana. Работа много и съм успял да отделя финанси за целта. Ако може някой който минал по пътя да ме посъветва как да стане цялата работа.
  2. Видях къде ми е грешката. Просто новия е неразглобяем.
  3. Реших да сменя стъпковото моторче и поръчах си едно. Но това което пристигна е съвсем различно от оригиналното. Най-малкото че старото е с три болта. Нещо се приспосабя или не съм поръчал правилното? http://www.3sx.com/store/catalog/stock-idle-control-servo2-14-500l.jpg
  4. Здравейте отново! Смених ангренажа, всички ролки, обтегачи и водната помпа, филтри, масла. Остана да сменя горивен филтър, кабелите, трите свещи, гарнитурите на капаците. Купих и нови джанти с нови гуми и режих да ги сменя вчера. Размера е същия, болтовете паснаха, но джантата опира на спирачния апарат отпред. http://media.snimka.bg/s1/4250/034744853.jpg?r=0 Джантата е 19" http://www.alloywhee...MATT%20GRAPHITE Ще мога ли да я напасна с подложки? Някой има ли опит? Джантите на предната ми кола бяха 20" и нямах проблени, но явно бяха различна форма. Другите ми проблеми за сега са, че колата от време на време не държи обороти, по-често не държи, отколкото обратното. Особенно ако я покарам малко. Пусна ли газта, гасне. Същия проблем имах и на другата кола, не се опитвах да го реша. Като пусна някой консуматив, парното или климатика и си задържаше оборотите. Четох че може да е стъпков мотор. Налягане то на маслото ми се струва че е по-ниско отколкото на предишната ми кола, може би трябва да сменя и маслената помпа. Не съм имал турбо кола, но това че когато кача оборотите стрелката се оклонява малко и се връща на нулата пак, не ми се струва нормално. В началото на видеото поддържах газта и като си вдигнах крака, изгасна. Понякога за да запали трябва леко да се пипа педала на газта. Дали не е жилото? Разкачах го за да извадя интеркулерната тръба. Всичко по-колата си го правя сам в свободното си време или между смените, затова се бавя малко.
  5. Мерси за отговорите! Като свалях кората и подкалника за да стигна до ангренажа видях интеркулера отпред. Има и друга тръба, която отива към дясната страна. Купих комплект ангрежен ремък гейтс с ролки и хидравличен обтегач. Купих и водна помпа, но не се сетих за маслената помпа. Колата държеше добро налягане уж. Алтернатора ми е проблемен. Отворих го, четките са добре. Занесох го на стенд , не дава ток. Уж майсторите ще търсят части . Но ще гледам взема един от щатите че има повече избор там. Едно по едно. Купих Магнекор 8.5 мм кабели за свещите и нови свещи.
  6. Музика все още няма хубава, но и не съм фен на многото думкане. Мисля да всема едно китайско андроидче за сега http://www.aliexpress.com/item/7-Inch-Double-Din-Universal-Android-Car-Dash-DVD-Player-GPS-3G-Wi-Fi-Bluetooth/1891262157.html
  7. В Ирландия, Килкени. Един майстор литовец ми взе 20 евро за да ползвам акумулатора му за 3 километра а той моя. И каза че може да я погледне ! Обещах да му се обадя ако много закъсам.
  8. Много благодаря за бързия отговор. Има ги всички тези неща, на запален двигател като включа копчето задния спойлер се накланя напред. А каква е разликате между генераторите 90 ампера и 110, че генератора не зарежда и не ми се ще да ходя някой да се прави на майстор. Гледам че се намират в хамерикамския ибей. http://www.ebay.com/itm/100-NEW-ALTERNATOR-3000-GT-DOHC-110AMP-1-YEAR-WARRANTY-/300484884212
  9. Търсих из интернета как да разберем дали колата е обикновено GTO или VR4 и не открих нищо смислено, освен звъннете на дилъра. Имах едно GTO без турбо, но го продадох миналата година. От тогава търся да купя друго и преди два дни ми докараха колата. Купих я без да гледам. Продавачът е убеден че колата е VR4, но не виждам да има бадж. Някой знае ли как да се провери? Номера на шасито JMAMNZ16AAPY000215 Двигатела 6G72XM3245 От март 1993 година е Особености: шибидах, кожен салон. http://media.snimka.bg/s1/4126/034496871.jpg?r=0
  10. Въпрос за автоматична скоростна на 3000гт. Имах проблеми с нея и я смених с друга,и сега не работи както трябва .В движение като натисна копчето одд офф и пусна газта понякога колата върви като на свободна и като натисна газта- много рязко придърпва(джяска).Няма проблем като е изключено. Вчера забелязах че като включа на "2" колата си остава на една и сьща придавка колкото и да я натискам.Нямам спомен да е било така преди.Не я карам много. Дали има майстори вече та да им разбират на тез колици.Голям зор беше 2005-2006. А и друго-усещам всяка дупка на пътя. Рециклират ли се амортисьорите -щото мисля че не мога да ги намеря същите тук.
  11. turmans

    3000 GT

    Ще я снимам и ще ги кача тук .Но за сега- същите като на аватара ми.Аз съм от ляво. Виж,не искам да изглежда че решил съм да си мерим пиш...те.Харесвам хубавите неща. Затова сме в този клуб, нали.
  12. Електрониката като и всяка друга част се сменя.Въпроса е да видя каде точно е проблема.Дали е електрониката или някои кодове в нея или е "мозъка" на кутията.Merci за отговора.
  13. turmans

    3000 GT

    При мен са 20-ки и няма проблем. 240/35/20. Яко е.
  14. Развали ми се скоростната кутия (автомат) на митсубишито. Сменихме маслената помпа и всички пакети но колата не тръгва добре на първа. Задната е добре и ако ме дърпат и включа на скорост си върви без проблем.След няколко опита за тръгване се изтри първия пакет,сменихме го с нов и пак същото.Най вероятно проблема е в електрониката . В Стара Загора нямаме сервиз за Mitsubishi няма и софтуер за GTO(3000 GT) а и не мога да го транспортирам до София.От къде мога да намеря тякъв. Моля за помощ.
×
×
  • Създаване...