Премини към съдържание

Colt 1.6 CJO въпросче


Muramasa

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Имам един въпрос: Имам интерес към малко по-новият Колт от 5та генерация. Моделът :mitsu-smiley: Colt 1.3i CJO (82к.с.). Това което искам да разбера е, дали наистина макар и по-слаб, двигателя харчи колкото 1.6?

Има ли колеги с 1.6 CJO и дали ще могат да споделят :icon_thumbup: ? Има ли нещо друго по-специфично за този модел?

 

Благодаря предварително!

Редактирано от Muramasa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако двигателите са в кондиция, разлика в градския разход ще има около литър на 100....Но и разликата във вървенето е осезаема :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С други думи 1.6 е по-добре? А между 1.3 и 1.3i кое е по-хубаво? :mitsu-smiley:

 

?? Има три мотора на това купе, като всичките са пълен инжекцион. А те са: 1.3 12V 75к.с.; 1.3 16V 82к.с.; 1.6 16V 90 к.с. (103к.с.);

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

?? Има три мотора на това купе, като всичките са пълен инжекцион. А те са: 1.3 12V 75к.с.; 1.3 16V 82к.с.; 1.6 16V 90 к.с. (103к.с.);

 

Да под 1.3i имам предвид 1.3 82 к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно...ами и те и двата мотора са 1.3i :) Според мен няма значение кой от двата мотора ще е, по важно е да се гледа шасито и купето при избор на кола. 1.6 мотора е за предпочитане, но по-рядко се среща... Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре искам само да ми се потвърди нещо.

Да кажем, че:

1.3(75 к.с.) - харчи 8-9л.

1.6(90 к.с.) - харчи 9-10л.

То тогава - 1.3(82 к.с.) - харчи ??

Редактирано от Muramasa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в разхода на 1.3 75кс и 82кс е пренебрежимо малка, можеш да приравниш двата разхода към първия, който си писал - 8-9 литра. Това ми се струва по-скоро или смесен разход, или градски, но лятото и в малък град. Зимата предполагам ще се качва до 9-10 литра. На мен ми гори 5-6 литра извънградско на бензин. Разликата в двата двигателя - 1.3 75кс и 82кс няма, освен тази, че вторият е с 16 клапана, т.е. по два клапана на цилиндър - всмукателни и изпускателни, т.е. общо 4 на цилиндър; а първият (75кс) е с 12 клапана - един всмукателен и два изпускателни. Което не значи, че 82кс ще харчи повече, защото има двойно повече всм. клапани, просто впръскването е по-прецизно, от там и мощността е малко по-голяма. Това е :)

1.3 82кс е по-рядко срещан, защото се слага на по-новите модели, вече към края на производството на модела, т.е. може би след 2001г. Т.е. ако попаднеш на такъв, ще е единичен случай, а цената ще е по-висока спрямо пазарната нормална такава...

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Аз бих казал, че очевидно колата е от Австрия (махагонови окраски), и ще има доста ръжда отдолу по купето и другаде :). В коша също се забелязва. Иначе има вид, възможно е км да са реални. Ако не те притеснява ръждата, си заслужава. Ако имаш шанс да бръкнеш отвътре на задните подкалници, и си извадиш ръцете кафеви, по-добре не я взимай. Ако ще я взимаш, задължително първата работа е обслужване (ремък, ролка, масло, филтри), после обработка отдолу на купето и ревизия на спирачките (понеже и те ще са доста ръждиви).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ще кажете за тази бонбонка? http://www.cars.bg/c963896 :icon_thumbup:

Някой от Враца да помогне с оглед? :mitsu-smiley:

 

Не бих я нарекъл бонбонка :icon_blush: Колата според мен е изключително изгнила. Ако ще се ходи на оглед, задължително да се проверят гредите отзад, в областта където са хванати горните носачи. Възможно е дори да е рискова за каране. Мотора е мит, а купето е освежавано или пастирвано. С две думи, колата е напудрена, колкото някой риба да клъвне... Колкото и да съм влюбен в този модел, искреното ми мнение е, че с тази кола може да се вкараш в голяма беля. За огромно съжаление, откриването на читав екземпляр е изключително трудна работа....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Колт не си струва според мен. Моят, внос от Австрия имаше по-малко ръжда в двигателния отсек. Отдолу не искам да гадя какво ще е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да добавя, днес на пресен акъл :)

Моделът е много сполучлив, няма никакви серийни проблеми, моторът, ако полагаш минимални грижи, ще те изкара вечно и след 10 години на 500 000 км ще го продадеш на някой късметлия в завидно здраве :). Обаче - ако вземеш ръждясал Колт, може да не те изкара до тези км. Затова, с цел да намериш по-запазен Колт, разшири спектъра на търсене - виждам, че настояваш за модела 1.3 16V 82к.с. но това ти ограничава избора, а няма смисъл - дали ще е 75кс или 82кс. Като гледаш обяви, гледай такива със снимки на двигателния отсек - ако забележиш ръжда по бомбетата (там където амортисьора се хваща за купето) да има ръжда, или някъде другаде по самия кош, както и отпред на планките на радиатора, по-добре продължи към следващата обява. Емо също ти обърна внимание на другото проблемно място - задните греди, които носят багажника - те също гният. Но това може само на място да се види. Ако има ръжда на едното място, почти сигурно е, че ще има ръжда и на другото и въобще по цялата кола.

Колкото и да не ни се иска да си признаем (особено някои колеги, неписали до момента в темата), факт е, че този модел има тънка ламаринка и лесно гние. Това му е горе-долу единствения сериен проблем. Може би, бих казал, едно 50% от предлаганите в момента коли от този модел на пазара са в такова състояние, което статистически погледнато, е достатъчен аргумент за този извод, до който достигам.

Ако все пак ръждата не те плаши, ще ти намекна, че моята кола я купих в абсолютно същото състояние, но успях да я стегна и... сега е вече кола :). Имам подробно тема, ако ти е интересно, потърси я - ще видиш моментното състояние отдолу снимано.

Но да спра вече с темата за ръждата, че това е гореща допирна точка тук, нещо като тема "табу" :D

 

И последно - ако се колебаеш все пак измежду няколко модела Мицубиши, да ти напомня, че Колт е малък модел - задната седалка и багажника определено са тесни. Аз, ако сега избирам, бих гледал най-вече СпейсСтар или Каризма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не гледам за 82 к.с модела, просто тази бяха я качили него ден и ми хареса, но сте прави за ръждата и аз я видях в началото, но не се загледах толкова. Това ми е първа кола и исках да е нещо по-малко и с нормален разход, затова си харесах колта. Искам и Галант, но няма как да се получат нещата там :icon_thumbup: . Каризмата също е хубава и с нисък разход, но ми е малко скучен модела. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...