Премини към съдържание

Нов фен на Каризма


Препоръчано мнение

Здравеите колеги вчера се варнах от германиа и си вземах каризма много сам доволен от нея за сега и маллко гори само има проблем е незнам дали е проблем или при повечето е така парва включва трудно по ниакои път. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги вчера се варнах от германиа и си вземах каризма много сам доволен от нея за сега и маллко гори само има проблем е незнам дали е проблем или при повечето е така парва включва трудно по ниакои път. :)

 

 

Tова е нормално според сервиза който ползвам в Австрия, казаха ми като минавам на първа да "набия" лоста наляво и след това да вкарам първа. Иначе детайлите за смяна (пластмасови втулки) струват няколко евро/лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Наистина ли така са ти казали? :icon_pinokio: :icon_n_lol_2:

Регулират се и няма проблем при влизането на първа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли така са ти казали? :icon_pinokio: :icon_n_lol_2:

Регулират се и няма проблем при влизането на първа.

 

Да, и аз малко се позамислих на този съвет, но... :D Под 'набиване' не се разбира да го ударя лоста безмилостно в ляво, а да го направлявам до 'силен' упор и тогава да вкарам първа... :callgsm: Гледа майстора стара кола, не му се занимава, и... Навсякъде са такива...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на пластмасовите втулки и регулиране няма нужда от "натискане" и "уцелване", просто започва да превключва нормално.

 

Здравейте и от мен :) Аз имам същият проблем и се обръщам към Мирослав ако може да ми каже колко струва смяната на тези пластмасови втулки - труд и самите втулки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ей и аз имам такъв проблем, малко трудно ми влиза първа, но само когато съм в движение. т.е. сменям на по-долна предавка, и като сменя на първа и малко трудно влиза

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Във форума има един много важен бутон. Казва се Търсене и се намира под банера на форума.

Сигурно има 10 мнения за тези втулки. Отново и отново пишете без въобще да си направите труда да прочетете какво е писано във форума!

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=10893

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

 

и аз имах подобен проблем, пуснал съм тема проблеми с 1,2 и задна

 

аз имам 97 1.9. ТДИ с френски мотор и скоростна кутия.

 

1. Купуват те си от Ротола втулките за скоростния лост към повдигача - най напред на скоростния лост

 

изглеждат нещо като сечение - _| |_ 2 броя са и струват общо 2,70

 

2. В сервиза на Рено по пътя за дружба от младост (Христофор Колумб 4) имат ябълковидната врулка на самия повдигач, струва 1,70 лв.

 

3. Там за 15лв. ще ви ги сменят. Аз съм много доволен от хората, и по специално шефа Пламен

 

 

Дано да съм бил полезен .

 

=======

Искам да напомня, че има и кутии с жила, и това което сам написал важи за лостови механизми.

=======

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Някаква снимка имате ли , за да видя как изглеждат тези втулки.Дали са в самата кутия или са на скоростния лост?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...