Здравейте, Аз си изпрах тапицериите на вратите и съклата ми пощуряха, вдигаха се и се смъкваха когато си искат с или без контакт яко а. И за това си свалих ключетата от вратите. Както колегата Станислав е описал и аз имах патина на някой от бутоните, други просто си бяха мокри. Подсуших ги и почистих патината..... стана дори с гъбичка за чистене на чиниии, (внимание : не телена), всико си тръгна и работеше нормално. Нямаше да пиша ново мнение но искам да Ви споделя как си оправих палец на шофьорската врата. От 4 копчета на шофьорската врата точно на шофьорското стъкло палчето се беше счупило. Много неприятно постоянно го нагласях зада работи. ========== 1. Внимателно разглобете модула за ел. пакета на шофьорската врата. - свалете електрониката. - под нея има един винт който, заедно с най-крайните 2 винта ( общо 3) позволяват разглобяването на бутоните до най-малки детайли. 2. Обърнете внимание, че на бутончетата има малки дупки които са горе долу централни на бутончето и перпендикулярни на дължината на бутона - тази информация е важна. 3. в Бутона има вградена пласмаса с пружина, която държи бутончето изправено и обикновенно когато страничните пласмасови щипки се счупят, тази пружина е приичина бутончетата да излизат. - не я махайте в никакъв случай. 4. Как става отремонтиорането и задържането на бутона на мястото му. - след като сте махнали всички пласмаси и платки имате видимост. - точно до отворите от т.2 пробихте с малко свредло отвори съвсем близо до бутона. - вземете най-тънаката свинска опашка която може да съществува. - имайте предвид, че главата на св. опашка не трябва да минава през отвора. (моя отвор беше с свредло 2 мм), опашката не мога да се сетя колко е голяма но не превишава по дължина 7см. - отдолу през панела, през оригиналните отвори от т.3, пред пружината от т.3, през отвора от т.2 , отново през отбора в другият край на бутона който сте пробили имате една свинска опашка която при стягане прибира бутона надолу. 5. Имайте предвид че главата на св. опашка трябва да е в единият край плътно до пласмасата за да не пречи на работата на бутона, а стягащият край минава централно под бутона точно между пластмасите които подпират гумичките. 6. Малко играчка е с нагласянето на св. опашка, но после радоста от добре свършената работа е голяма. ========== Надявам се да съм бил полезен. Безавариен ден.