Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

velio

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

За velio

  • Рожден ден 05/05/1978

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

velio's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. velio

    Окачване на Каризма

    Колеги, няма ли някой да има възможността да измери разстоянието на най-ниската точка на гредата под двигателя и асфалта ? Поздрави
  2. Здравейте, Аз си изпрах тапицериите на вратите и съклата ми пощуряха, вдигаха се и се смъкваха когато си искат с или без контакт яко а. И за това си свалих ключетата от вратите. Както колегата Станислав е описал и аз имах патина на някой от бутоните, други просто си бяха мокри. Подсуших ги и почистих патината..... стана дори с гъбичка за чистене на чиниии, (внимание : не телена), всико си тръгна и работеше нормално. Нямаше да пиша ново мнение но искам да Ви споделя как си оправих палец на шофьорската врата. От 4 копчета на шофьорската врата точно на шофьорското стъкло палчето се беше счупило. Много неприятно постоянно го нагласях зада работи. ========== 1. Внимателно разглобете модула за ел. пакета на шофьорската врата. - свалете електрониката. - под нея има един винт който, заедно с най-крайните 2 винта ( общо 3) позволяват разглобяването на бутоните до най-малки детайли. 2. Обърнете внимание, че на бутончетата има малки дупки които са горе долу централни на бутончето и перпендикулярни на дължината на бутона - тази информация е важна. 3. в Бутона има вградена пласмаса с пружина, която държи бутончето изправено и обикновенно когато страничните пласмасови щипки се счупят, тази пружина е приичина бутончетата да излизат. - не я махайте в никакъв случай. 4. Как става отремонтиорането и задържането на бутона на мястото му. - след като сте махнали всички пласмаси и платки имате видимост. - точно до отворите от т.2 пробихте с малко свредло отвори съвсем близо до бутона. - вземете най-тънаката свинска опашка която може да съществува. - имайте предвид, че главата на св. опашка не трябва да минава през отвора. (моя отвор беше с свредло 2 мм), опашката не мога да се сетя колко е голяма но не превишава по дължина 7см. - отдолу през панела, през оригиналните отвори от т.3, пред пружината от т.3, през отвора от т.2 , отново през отбора в другият край на бутона който сте пробили имате една свинска опашка която при стягане прибира бутона надолу. 5. Имайте предвид че главата на св. опашка трябва да е в единият край плътно до пласмасата за да не пречи на работата на бутона, а стягащият край минава централно под бутона точно между пластмасите които подпират гумичките. 6. Малко играчка е с нагласянето на св. опашка, но после радоста от добре свършената работа е голяма. ========== Надявам се да съм бил полезен. Безавариен ден.
  3. velio

    Нов фен на Каризма

    здравейте, и аз имах подобен проблем, пуснал съм тема проблеми с 1,2 и задна аз имам 97 1.9. ТДИ с френски мотор и скоростна кутия. 1. Купуват те си от Ротола втулките за скоростния лост към повдигача - най напред на скоростния лост изглеждат нещо като сечение - _| |_ 2 броя са и струват общо 2,70 2. В сервиза на Рено по пътя за дружба от младост (Христофор Колумб 4) имат ябълковидната врулка на самия повдигач, струва 1,70 лв. 3. Там за 15лв. ще ви ги сменят. Аз съм много доволен от хората, и по специално шефа Пламен Дано да съм бил полезен . ======= Искам да напомня, че има и кутии с жила, и това което сам написал важи за лостови механизми. =======
  4. Колеги, новият представител на частите Нипартс се намира София бул. Христофор Колумб 4, тел 987 18 98 Всъшност както всички се сещате това е сервиза Немекс който сега е пребоядисан и има голяма емблема на рено. Поздрави и лек ден. И аз имах такова обаждане и точно така ми казаха.
  5. velio

    Сервиз и майстори за Carisma ?

    Колеги, наистина въпросния човек много си разбира от работата. Аз сам много доволен от него, само здраве да го спохожда. Да не забравя, частите нипартс вече се предлагат от същия сервиз. т.е. Информацията за магазини и части за нипартс в софия вече е невалидна. Поздрави и лек ден.
  6. Здравейте отново, порових се в интернет и намерих някакво описание на руски. Но решението на проблема е намерено. Модула за централно заключване на колата е оправлява по маса и това е управлението което повечето коли на пазара имат. Разбира се това е нормално, защото всички ключалки има маса( достъп до ламарина) Та накратко. Точно до прага на шофьора минава един доста дебел сноп с кабели. Важните за централното заключване са : - заключване - кафяв с черно - (ивица черно или лента по дължината) - отключване - кафяв с жълто - (ивица жълто или лента по дължината) Много Важно !!! Само моментно подаване на маса на някой от тези кабели откючва/заключва. Не дръжте постоянно маса. Новите аларми имат релета за отключване и заключване. Така че свързването става по средством тези релета. Единият край на релето се дава на маса и когато трябва да отключи/заключи съотверното реле подава маса на другият си край който е свързан към гореспоменатите кабели. Надявам се това да е полезно. Поздрави и лек ден. Ако нещо не сам обяснил добре, казвайте.
  7. А от къде да ги купя тези втулки и къде да ми сменят и втулките и маншона ?
  8. Колеги шофьори, както се сещате за да имате каско ви трябва аларма. Каризмата която карам има централно заключване с дистанционно управление. Предполагам е сложено в последствие, имайки предвид факта, че е сложено много аматьорски. Но както и да е. Алармата която монтирам има управление за централно с някакви релета даже. Алармата е българска и описанието на кабелите е - заключване общ - заключване нормално затворен - заключване норлмано отворен - отключване общ - отключване нормално затворен - отключване норлмано отворен Е имам 6 кабела за управление на центалното заключване а старото централно заключване има само 2. Ако има някой който разбира от жици .... ще черпа. Щото нали се сещате какъв кеф е да отвориш колата с 2 дистанционни, и 2 дистанционни да са ти в джоба. Поздрави и лека работа, Всяка схема на Каризмата и централното и заключване е добре дошло. Приятно шофиране колеги.
  9. Здравейте фенове, новата(стара) кола която си взех има проблем със скоростите. Трудно влизат и направо се побърквам. На светофарите е направо лудница ако с хиляди мъки включа 1-ва, или пак се оцели 3-та направо побеснявам. Сега ще цитирам по памет един колега от форума, "И едно болче френско да има ще се развали". И във тази връзка искам да кажа, че моторът, помпата и споростите са ми Френски (Рено), 1.9 ТДИ. Симптомите, - трудно включва скорости - трета е толкова "широко" понятие че може да се сбърка с 1-ва и 5-та - втулките отдолу на скоростната кутия са разбити - сигурно има спукан маншон на лявото колело вътрешен ( до скотостите ), защото той и най-ниската част на скоростите са омаслени. - съединителя не е с жило, и може би си втълпявам, но като махна стелката и натисна до край 1-ва по-лесно влиза. - маслото на скоростите ...... не се знае кога е сменяно. Със сигурност си спомням че имаше коментари по втулките и че се разбиват, но ми се иска да сасегнем тамата за каретата и маншоните, и те ли са Френски ? Моного ще съм благодарен за помоща Ви.
  10. Здравейте на всички, и ето още един фен на яконските коли се сдоби с нов внос. Въпреки че съм изчел всички теми не мога да се сетя да сте говорили за окачване. Аз имам следния проблем. Колата е прекалено ниска и всяка неравност се отразява пагубно на гредите отдолу. Наистина колата има спортен дух и визията и ме кефи, но по нашите дуки, спящите полицаи са проблем. Въобше не може да се говори за тротоари. Ако някой знае каква е нормалната височина на този дизелов мотор, ще съм благодарен. Колата е е Каризма '97 1.9 ТДИ френски мотор и скорости. Благодаря
×
×
  • Създаване...